Jump to content
grzegorz.p

e zoa akwarystyka morska

Recommended Posts

Witam wszystkich,dzis nie po raz pierwszy bylem w owym sklepie w Katowicach,i jak zawsze milo spedzilem tam czas.Wlascicielka sklepu pani Ewa to zdecydowanie akwarystka jak i jej maz.Czlowiek czuje ze rozmawia z ludzmi ktorzy maja Pasje,zajmuja sie i kochaja to samo co kazdy z nas.Bylem juz wielokroc  i zawsze wychodzilem z gratisem ,za co raz jeszcze wielkie dzieki.Polecam ten sklep za mila i kulturalna obsluge,a im Samym zycze by nadal sie rozwijali,i pozostali soba,akwarystami,pozdrawiam z opolskiego,grzegorz

p.s. za bledy przepraszam,bo pewnie jest ich sporo,

Byłem u nich z 2 miesiące temu. Jako że jestem początkujący, miałem "kilka" pytań dotyczących akwarystyki morskiej. Gadaliśmy ponad godzinę. Sympatyczny i bardzo pomocny człowiek. Polecam sklep.

Jak dla mnie , "sklep" nr 1 w Katowicach. Bez ściemy , wciskania, zawsze pomogą, gratisy , ceny bardzo dobre. Raz chciałem kupić rybkę to niestety odmówiono mi bo ma kwarantanne i takiej rybki nie sprzedadza i musze poczekać, w innym miejscu wciskano mi  od razu  po dostawie bo kwarantanna zbędna ponoć...

Edited by Dephire (see edit history)

Cóż mogę napisać. Wiele razy byłem w Katowicach  w E-ZOA. Stamtąd człowiek zawsze wychodzi zadowolony, nawet jak nic nie kupi ;)

Pani Ewa jak i jej mąż, to ludzie z pasją, którzy zawsze chętnie doradzą, pomogą i mają czas dla klienta.

Ceny też bardzo dobre, więc czego chcieć więcej :)

Obsługa pierwsza klasa,fito nr 1 polecam:)

no to i ja dodam swoje 2 slowa. super sklep.wszystko tak jakpisali moi przedmowcy.

zycze powodzonka i rozwijanie  sklepu.

Edited by tedeus63 (see edit history)

W sklepie człowiek czuje się jak u akwarysty, takiego samego jak my hobbysty. Można pogadać, coś kupić, dowiedzieć się czegoś ciekawego, a przy okazji, jak ja kupić w dobrej cenie np. nowe akwarium, czy ciekawe życie. Zwłaszcza wybór LPS-ów duży i w dobrych cenach :)