Jump to content

Recommended Posts

Przedstawiam Wam nowy projekt pod tytułem „małe też może być ładne”, mam nadzieje ze się choć trochę spodoba. Poproszę również o słowa krytyki bo jestem kompletnym amatorem, nigdy nawet nie miałem w swoim życiu akwarium. Wszystkiego uczę się na tym forum. Co do błędów rozmieszczenia korali to poproszę o informacje, na pewno się przydadzą.

Zalane od 4 miesięcy.

40x25x30

Aquael Kaskada 800l/h

Chichiros led 18 w

Obsada jak na foto

IMG_0050.thumb.jpg.e856e235811608dfde4cc6b73f854893.jpg

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Edited by Pikal (see edit history)

Ładnie, jak Dunka nie marudzi to nie jest źle. Temat dlaczego caulastrea w wielu kostkach tak słabo sobie radzi jest dla mnie zagadkowy.

Co do obsady, 2 błazny w 30l jest dla wielu kontrowersyjne... Ale z tą hexą to już mocno przesadzone. 

Generalnie czysto jak na 3 rybsony spore ale to może być przedwczesna radość.

Ładnie, jak Dunka nie marudzi to nie jest źle. Temat dlaczego caulastrea w wielu kostkach tak słabo sobie radzi jest dla mnie zagadkowy.
Co do obsady, 2 błazny w 30l jest dla wielu kontrowersyjne... Ale z tą hexą to już mocno przesadzone. 
Generalnie czysto jak na 3 rybsony spore ale to może być przedwczesna radość.

Są 4 ryby, jeszcze w ukryciu babka piaskowa, 5 ślimaków, odnośnie tzw. Ekipy sprzątającej słyszałem wiele różnych opinii, są zwolennicy i przeciwnicy, jak to w końcu jest z tym tematem? Dlaczego hexa nie, za mały zbiornik?

To jeszcze babka piaskowa w 0,5cm warstwie piasku o małej powierzchni. 

Kolego zwiększ litraż i nie męcz zwierząt serio.

Co do odpowiedzi na pytanie czemu hexą nie, poczytaj uważnie opisy gatunków np.

https://reefhub.pl/hexataenia/

I minimalny zalecany litraż.

"Ekipa czyszcząca" to temat rzeka, dla mnie ślimory muszą być bo widzę ich dobrą robotę, krewecia to w sumie ozdoba ale w takim litrażu to "wąsy" zajmują sporo miejsca i drażni koralowce