Jump to content
mnap86

CoralHouse

Recommended Posts

Witam

 

 

Musze, ale to naprawde musze.... pochwalic i polecic ten sklep za podejscie do obslugi klienta.

 

O co chodzi?

 

Nie robilem tam zakupow wczesniej, wiec na BF postanowilem skozystac z okazji gigantycznej promocji na produkty AF i zobaczyc co i jak. Wszystko byloby super, gdyby nie KURIER GLS, na ktorego do 14:30 oczekiwala zona, a od 14:30 ja. Nie wiem z jakiego powodu, ale nie bylo proby doreczenia przesylki, ktora otrzymala status "w doreczneniu" o godzinie 10 rano a po godzinie 19:30 zmienila status na "Paczka niedoreczona - Odbiorca nieobecny".

 

Zasadniczo, robiac zamowienie i wiedzac, ze paczka jest w trasie, i przewidywany termin dostawy to.... normalny czlowiek organizuje czas tak aby ja odebrac. Nie inaczej bylo w tym wypadku. Od godziny 14:30 marnowalem czas oczekujac kuriera, ktory nie podjal proby doreczenia (z jakiego powodu to juz mnie nie interesuje). Za to, po calym dniu czekania, kurier robi z czlowieka idiote wystawiajac status "nieobecny"... a czemu nie "brak proby doreczenia"? Mniejsza o to.

 

Poinformowalem sklep o zaistnialej sytuacji, o godzinie 20:30... wkleilbym maila, ale korespondecja, a nie wiem czy druga strona by wyrazila taka wole. W kazdym badz razie.... odpowiedz otrzymalem 12 minut pozniej, o 20:42 w piatek!

 

Malo tego, sklep, ktory z praca kuriera nie ma nic wspolnego i ktory nie zawinil w zadnym stopniu... w ramach, nie wiem czego, zadoscuczynienia(?), a raczej dobrej woli, przyznal mi rabat na nastepne zakupy!

 

To sie nazywa obsluga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupuję u nich wszystko i naprawdę warto... Choćby dla samej pozytywnej relacji klient-sprzedawca 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też kupuję tam dosyć często i również miałem takie przygody z tą firmą kurierską, nawet telefony do ich obsługi klienta nic nie dały. Szkoda, że nie wpadłem na pomysł, aby poinformować o tym sklep. Ogólnie jestem zadowolony tylko wybieram inną formę wysyłki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest laszek

Miałem taką samą sytuację. Wziąłem dzień wolny i kuriera nie było. Po telefonie do sklepu, otrzymałem odpowiedz coni dlaczego tak wyszło (wina firmy kurierskiej). Za zaistniałą sytuację został mi udzielony rabat na kolejne zakupy. 

Polecam ten sklep. Robię tam zakupy bo mają całą linie produktów AF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W coralhouse lubię robić zakupy, ceny jedne z lepszych w sieci a podejście do klienta rewelacyjnie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio ten sam problem z GLS. Nie dość że pierwszego dnia nie otrzymałem paczki, to kolejnego dnia gdy mnie w domu nie było, przywiózł paczkę i z pretensjami że jestem nieobecny, a do sąsiadki mieszkającej jedno piętro niżej niż moje, nie będzie wnosić paczki, bo przekracza wagę 31 kg, a takich paczek wnosić nie musi. 

Najlepsze że paczka miała wiadro soli 22kg :) A Konrad nie dorzucił ciężarków ołowianych do paczki w ilości 9 dodatkowych kilogramów :D
Po boju przez telefon, zostawił mi paczkę na samym dole u sąsiada na parterze, mimo iż ten sąsiad nie jest przychylny etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również  kupiłem w ramach BF i również czekałem  bezskutecznie  na kuriera GLS. Paczkę musiałem odbierać w punkcie odbioru i w dodatku była  rozdarta (foto) ale na szczęście nic nie zginęło. Dziwię się firmie, że korzysta z kurierów GLS - pewnie są tańsi.

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też lubię robić zakupy w tym sklepie - miło i rzeczowo. Z kurierami mam ten sam problem - informacja o dostarczeniu paczki w godzinach 11:30 - 14:30 a kurier zjawia sie o 17. Jaja sobie robią. Oczywiście psioczenia i biadolenia na dole kuriera mnóstwo, szczególnie, kiedy się poprosi o pozostawienie paczki pod innym adresem. Łachę wielką robią, chociaż to klient płaci za doręczenie przesyłki pod wskazany adres! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękujemy za opinie.

Widać co koniecznie musimy zmienić.

Testowaliśmy wielu kurierów i wybraliśmy GLS ze względu na godzinę odbioru, ale jak widać nie był to najlepszy wybór.

Lepszym kurierem będzie UPS bo odbiera od nas przesyłki o 17 niestety cena przesyłki jest wyższa aż o 7 zł .

Postaramy się, aby była możliwość wyboru kuriera mozliwę że opóźni to przesyłkę o jeden dzień ale jeśli paczka zostanie doręczona w całości i bez marudzenia będzie to na plus.

Założyliśmy dodatkową skrzynkę e-mail info@coralhouse.pl

Proszę o przesyłanie informacji które możemy poprawić, pozwoli nam to na przyszłość wyłapać szybciej tego typu problemy.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również polecam sklep. Wzorowe podejście do klienta, nie tak jak inne "wieksze" sklepy które drobnego klienta mają w poważaniu.
U mnie problemów z kurierem nie ma.

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam Sklep (Konrada i Maćka). To mój ulubiony sklep z morszczyzną, bez względu na trudności zawsze można dogadać się z chłopakami. Ja głównie kupuje osobiście, a jak zamawiam, to wybieram paczkomat i nie muszę czekać na kuriera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja natomiast muszę ponarzekać na Konrada.

Raz jak u niego byłem to nie dostałem kawy ( a zawsze była!!!! ).

A tak na poważnie to najlepszy sklep akwarystyczny w  jakim miałem okazję robić zakupy.

Pozdro dla chłopaków :)

 

montymick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również polecam sklep. Jakość obsługi, asortyment, ceny, pomoc po i przed sprzedażowa 10/10. Na kawę również kiedyś się wproszę. Z racji odległości zakupów dokonuję wysyłkowo. Firma kurierska - to pozostawię bez dalszego komentarza koledzy powiedzieli dosyć...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) również robie często zakupy w Coral House i jestem zadowolony, szkoda że mieszkam tak daleko bo bym wpadał osobiście a tak to zostaje tylko wysyłka. Co do kurierów to teraz są mikołajki i wielki  młyn w paczkach - myślę że we wszystkich firmach, paczkomaty przepełnione, na poczcie kolejki a kurierzy zawaleni robotą - przez to myślę takie problemy, później będzie chwila spokoju dosłownie kilka dni i znów będzie przed gwiazdką to samo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezon sezonem, ale wcale tak do konca nie jest. Tylko w tym tygodniu mialem 4 przesyłki. Paczkomat x2, dpd i ups. We wszystkich na czas i w dobrej kondycji. A zamawialem m.in porcelane. Tylko z gls zawsze sa przeboje. Poprzednia przesylke zostawil w kiosku obok, ale chociaz zadzwonil, ze tak robi. Wysylalem rownierz 2x przez paczkomat, 0 problemow.

Co do tematu przewoznika, mysle, ze warto dac wybor, nawet jak bedzie drozej. Hobby nie jest tanie, a wszystkik zalezy zeby dostac towar ssybko i caly wiec 5 czy 10 pln wiecej za wysylke to nie jest wielki problem. Tymbaardziej, ze kazdy z nas robi zamowienia raczej na kwoty w setkach...

 

Moja sprawa wyjasni sie po 14. Na infolinii na ktora dodzownc sie to ssczyt cierpliwosci powiedzieli, ze kurier zostawil przesylke w jakims punkcie odbioru w miescie. Co dziwne:

 

"informujemy, że Twoja paczka o numerze XXXXXXXXX nadana przez CORAL HOUSE KONRAD SOKALSKI, została dzisiaj dostarczona o godzinie 21:52 na następujący adres:

MXXXXX NXXXXX
GXXXXXX 6C2 
73-110 STARGARD

Dziękujemy za skorzystanie z usług GLS!"

Chociaz paczka na moj adres (wyixowwny wyzej) wcale nie dotarla.

i jeszcze na maila wyslali zaproszenie do udzialu w badaniu zadowolony nia.... szczyt bezczelnosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) w sumie to jak sobie przypomnę to GLS nigdy nie prosi mnie o podpis tylko tak daje paczkę i po sprawie, chyba kurier sam sobie podpis składa :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy zamawianiu coraz bardziej doceniam paczkomaty. Jeśli paczka już tam trafi to sam decyduję kiedy ją odbiorę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paczkomaty są ok, ale nie teraz, wszystkie zapchane, był tydzień darmowej dostawy z allegro, teraz mikołajki, później święta.

ja ostatnio zamawiam wszystko pocztexem, zawsze na czas i przynajmniej kurier dzwoni się spytać o której można podjechać z paczką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również dopisuję się do zadowolonych klientów. Podejście do klienta pełna profeska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę potwierdzić że profesjonalizm tego sklepu jest wielki! zawsze sól u nich kupuję i gdy oprócz soli biorę inne rzeczy przychodzą w 2 oddzielnych paczkach. GLS w Szczecinie też działa bez zarzutu! Kurier dzwoni do mnie przed dostarczeniem paczki i zawsze punktualnie dowozi! TAK TRZYMAC!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

również bardzo polecam ten sklep. Kilka razy sami z własnej inicjatywy zaproponowali pomoc w rozwiązaniu problemu, jaki zgłaszałem na forum lub jako jedyni specjalnie sprowadzili piasek, którego szukałem, a żaden inny polski sklep tego nie chciał zrobić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko pięknie ale przydał by się jakiś rabat dla stałych klientów z okazji np.mikołaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.