Skocz do zawartości
mnap86

CoralHouse

Rekomendowane odpowiedzi

W czwartek zamawialem kilka rzeczy, w piątek paczka u mnie, kontakt telefoniczny bez problemu. Na mejle nie odpisuja bo czasu nie mają;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem w weekend, dzisiaj paczkę powinienem odebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem w weekend i do dzisiaj brak odzewu. Mi akurat zależy na dostawie do piątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamawiałem w weekend i do dzisiaj brak odzewu. Mi akurat zależy na dostawie do piątku.


A sprawdzałeś na swoim koncie czy zamówienie widnieje wogóle? Może coś zle zamówiłeś? Może zamawiając towar był niedostępny. Ja zawsze zanim zamówię to zaznaczam w filtrach „produkty dostępne”.

Ja np w sobotę złożyłem zamówienie późnym wieczorem a dziś już wyjąłem z paczkomatu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A opłaciłeś? i jak?


Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000,  Cyrkulacja 2x maxspect  XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED.

Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani.

Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki  slimaków turbo i columbelli, 1x  tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia.

ce5058cc16516a9e06285a07538a7eb3u1610a14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Jeszcze chwilę i wszystko wróci do normy a będzie nawet dużo lepiej ;-)

Wiele obecnie zmian wprowadzamy nie tylko same przenosiny ale również zmiany informatyczne i wiele innych.

1 godzinę temu, Robert_T napisał:

Jest dostępne.

 

Jutro zadzwonie i wszystko uzgodnimy.

Pozdrawiam

Konrad

 


coralhouse_logo.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze. Wczoraj wieczorem zamówiłem, dziś już jedzie do paczkomatu, jutro odbiorę. Jeśli nie masz na drugi dzień żadnej informacji ze sklepu, dzwonisz. Pan Konrad lub Maciek wszystko wyjaśnią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę ze nie tylko ja  mam problem z tym sklepem czekam już 2 tygodnie na zamówienie i cisza na wiadomości 0 odzewu tak samo na sms  a prosiłem o szybka wysyłke .... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, lukaszmo napisał:

widzę ze nie tylko ja  mam problem z tym sklepem czekam już 2 tygodnie na zamówienie i cisza na wiadomości 0 odzewu tak samo na sms  a prosiłem o szybka wysyłke .... 

Może wystarczy zadzwonić i porozmawiać. Po rozmowie będziesz wiedział co się stało, dlaczego nie masz paczki. Może nie ma jednego z towarów lub po prostu sklep dał ciała. Ja, jak najbardziej chwalę sklep. Paczki przychodzą szybko i obsługa też się stara sprostać naszym wysokim wymaganiom.


 

Akwarium: 540 L + 100 L sump

Cyrkulacja: 2x Glamorca GP-03

Obieg: Jebao DCP10000

Odpieniacz: Twistman OB-200-EXT

Oświetlenie: 4 x Maxspect Mazarra P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem. 

30min po rozmowie towar już był spakowany i wysłany paczka jutro będzie u mnie. 

Naprawdę aż tak ciężko wziąść telefon w rękę i zadzwonić. Może gdzieś zbłądziło zamówienie, albo systemowy problem. 

 


ReefMax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, rumik21 napisał:

Dziś dzwoniłem. 

30min po rozmowie towar już był spakowany i wysłany paczka jutro będzie u mnie. 

Naprawdę aż tak ciężko wziąść telefon w rękę i zadzwonić. Może gdzieś zbłądziło zamówienie, albo systemowy problem. 

 

Ja również nie mam tam problemu. Do Konrada zawsze się dodzwonię i zawsze znajdzie chwile na rozmowę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem dziś telefon od właściciela ze był na urlopie i ze dzis to wyśle   zobaczymy...  a tak w ramach wyjaśnienia robiłem już parę zamówień i byłem zadowolony tylko z poprzednim i tym mam problem a szkoda bo maja dużo rzeczy  .. zobaczymy może się coś zmieni a jak nie to trudno nie jest to jedyny sklep ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dużo tam kupuje i jestem zadowolony. Przy zakupie lampy coś poszło nie tak i długo czekałem ale w ramach rekompensaty dostałem fajnego gratisa i co ciekawe trafił w to co mnie interesowało. POLECAM. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.08.2018 o 08:06, Marcin Linek napisał:

Ja od dłuższego czasu kupuję chemię w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony z obsługi. Zazwyczaj następnego dnia roboczego przesyłka jest do odbioru w paczkomacie. Ostatnio przed urlopem się zdarzyło, że jednego preparatu nie mieli akurat na stanie, zadzwonili do mnie z propozycją zamiany na inny, gdy powiedziałem, że na tym konkretnym mi zależy i to szybko bo za 2 dni wyjeżdżam to ekspresowo sprowadzili dla mnie i po 2 dniach odebrałem przesyłkę.

@RumunMoże to jakiś przypadek, że Tobie się tak przytrafiło. Ja wielokrotnie w różnych sklepach miałem sytuacje, że nie było na stanie tego co zamawiałem (m.in. reefshop, korale, coralhouse) ale za każdym razem do mnie dzwonili albo z informacją, że trzeba dłużej poczekać, albo z propozycją zamiennika.

Coralhouse był moim ulubionym sklepem z chemią akwarystyczną. Były dobre rabaty dla stałych klientów, szybka wysyłka do paczkomatu, zazwyczaj kolejnego dnia po zamówieniu przesyłka była u mnie. Myślę, że ponad 2-3 lata byłem wierny tej marce i nie miałem zastrzeżeń, natomiast sposób w jaki zostałem potraktowany przy ostatnim zamówieniu jest dla mnie kompletnie niezrozumiały i sprawił, że już z usług sklepu nie skorzystam.

Otóż zaczęło się od tego, że zrobiłem duże zamówienie z okazji black friday, było w nim wiele produktów aquaforest oraz świetlówki ati. Po złożeniu zamówienia brak odezwu, a zazwyczaj tego samego dnia była wysyłka. Po kilku jakimś czasie zadzwoniłem dowiedzieć sie co sie dzieje, to Pan Konrad zaczął coś gadac, że zamówiłem świetlówki, ale nie powinienem ich widzieć dostępnych w sklepie bo ich nie ma na stanie oraz, ze teraz okres przedświąteczny i na pewno kurier zniszczy i on musi sie zastanowić jak to wysłać. Drugi telefon udało mi sie dogadać że połowę zamówienia wyśle od razu, a świetlówki po nowym roku.

Pierwsza część do mnie dotarła, ale w paczce zamiast 2 opakować components strong było jedno. Zrobiłem zdjęcie co było w paczce i wysłałem na oficjalnego maila sklepu, opisałem czego brakuje. Oczywiście brak odzewu na maila... Dzwonie wiec po kilku dniach, mówie o brakującym produkcie, przez telefon wszystko ok, nie ma problemu, doślemy.

Jest już nowy rok, ze sklepu brak jakiejkolwiek próby kontaktu. Więc dzwonie, przypominam o świetlówkach i brakującym produkcie. Znowu przez telefon wszystko jest super zostanie wysłane na pewno. Chyba z 2 albo 3 telefony wykonałem przypominajac o wysyłce. Ostatecznie udało mi się wyprosić wysyłkę świetlówek. Świetlówki oczywiście zostały uszkodzone przez najlepszą firmę kurierska DPD, ale o to nie mogę mieć  do sklepu pretensji bo sam zgapiłem, i zbyt powierzchownie sprawdziłem przesyłkę przy odbiorze.

Natomiast drzwoniłem potem przypomniec o brakującym components strong, dostałem zapewnienie, że juz zaraz bedzie pakowane i wysyłane (dwukrotnie) i cisza. po tygodniu napisałem maila, że rezygnuję z brakującego produktu i proszę zwrot pieniędzy na konto ale oczywiście bez odzewu. Dlatego mój post tutaj.

Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta, przede wszystkim tym, że o musiałem wykonywać po 10 telefonów przypominając o moim zamówieniu, że rzucano mi kilka obietnic wysyłki, ktore potem nie miały miejsca, a ostatecznie całkowicie mnie olewano. To były moje ostatnie zakupy u Pana Konrada!


140x70x50, Pacific Sun Diuna T5 8x54W, Royal Exclusiv Bubble King 160, 2x Jebao OW-40, AquaTrend DoserOne Evolution, AquaTrend Levelautomatic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu dzwoniłem do nich w sprawie ryby i kilku korali, generalnie chciałem zostawić kilka stówek. Poprosiłem również o zdjęcia korali jako, że stan sklepu internetowego jest mało aktualny. Pan z którym rozmawiałem dokładnych cen nie znał i zostałem poproszony o wysłanie wiadomości email. Więc wysłałem. Odpowiedzi brak. Chyba im już nie zależy 


232a6a987c9421394080dfe370c3ad6du1845a18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Marcin Linek napisał:

Coralhouse był moim ulubionym sklepem z chemią akwarystyczną. Były dobre rabaty dla stałych klientów, szybka wysyłka do paczkomatu, zazwyczaj kolejnego dnia po zamówieniu przesyłka była u mnie. Myślę, że ponad 2-3 lata byłem wierny tej marce i nie miałem zastrzeżeń, natomiast sposób w jaki zostałem potraktowany przy ostatnim zamówieniu jest dla mnie kompletnie niezrozumiały i sprawił, że już z usług sklepu nie skorzystam.

Otóż zaczęło się od tego, że zrobiłem duże zamówienie z okazji black friday, było w nim wiele produktów aquaforest oraz świetlówki ati. Po złożeniu zamówienia brak odezwu, a zazwyczaj tego samego dnia była wysyłka. Po kilku jakimś czasie zadzwoniłem dowiedzieć sie co sie dzieje, to Pan Konrad zaczął coś gadac, że zamówiłem świetlówki, ale nie powinienem ich widzieć dostępnych w sklepie bo ich nie ma na stanie oraz, ze teraz okres przedświąteczny i na pewno kurier zniszczy i on musi sie zastanowić jak to wysłać. Drugi telefon udało mi sie dogadać że połowę zamówienia wyśle od razu, a świetlówki po nowym roku.

Pierwsza część do mnie dotarła, ale w paczce zamiast 2 opakować components strong było jedno. Zrobiłem zdjęcie co było w paczce i wysłałem na oficjalnego maila sklepu, opisałem czego brakuje. Oczywiście brak odzewu na maila... Dzwonie wiec po kilku dniach, mówie o brakującym produkcie, przez telefon wszystko ok, nie ma problemu, doślemy.

Jest już nowy rok, ze sklepu brak jakiejkolwiek próby kontaktu. Więc dzwonie, przypominam o świetlówkach i brakującym produkcie. Znowu przez telefon wszystko jest super zostanie wysłane na pewno. Chyba z 2 albo 3 telefony wykonałem przypominajac o wysyłce. Ostatecznie udało mi się wyprosić wysyłkę świetlówek. Świetlówki oczywiście zostały uszkodzone przez najlepszą firmę kurierska DPD, ale o to nie mogę mieć  do sklepu pretensji bo sam zgapiłem, i zbyt powierzchownie sprawdziłem przesyłkę przy odbiorze.

Natomiast drzwoniłem potem przypomniec o brakującym components strong, dostałem zapewnienie, że juz zaraz bedzie pakowane i wysyłane (dwukrotnie) i cisza. po tygodniu napisałem maila, że rezygnuję z brakującego produktu i proszę zwrot pieniędzy na konto ale oczywiście bez odzewu. Dlatego mój post tutaj.

Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta, przede wszystkim tym, że o musiałem wykonywać po 10 telefonów przypominając o moim zamówieniu, że rzucano mi kilka obietnic wysyłki, ktore potem nie miały miejsca, a ostatecznie całkowicie mnie olewano. To były moje ostatnie zakupy u Pana Konrada!

Hey,

Przyznaje się bez bicia że tak było :-(

Myślę że znaleźliśmy rozwiązanie po rozmowie telefonicznej .

Pozdrawiam

Konrad

2 godziny temu, goclik napisał:

Kilka dni temu dzwoniłem do nich w sprawie ryby i kilku korali, generalnie chciałem zostawić kilka stówek. Poprosiłem również o zdjęcia korali jako, że stan sklepu internetowego jest mało aktualny. Pan z którym rozmawiałem dokładnych cen nie znał i zostałem poproszony o wysłanie wiadomości email. Więc wysłałem. Odpowiedzi brak. Chyba im już nie zależy 

Proszę o podanie z jakiego adresu było wysłane zapytanie.

Niestety obecnie nie robimy wysyłek po mimo wielu planów nie znaleźliśmy dobrego rozwiązania na wysyłki .

Obecnie realizujemy tylko po przez znajomego który jeździ po Polsce .


coralhouse_logo.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym wpisie na forum Pan Konrad skontaktował się ze mną z przeprosinami, i zwrócił pieniądze za niedostarczone i uszkodzone w przesyłce produkty. Mam nadzieję, że to tylko jakieś chwilowe zawirowania w sklepie. Być może po prostu tym razem miałem pecha, bo w rozmowie telefonicznej pan Konrad zawsze robi sympatyczne wrażenie. Trochę przez tą sytuację straciłem zaufanie do sklepu, jednak zwracam honor za zakończenie  tej sytuacji.


140x70x50, Pacific Sun Diuna T5 8x54W, Royal Exclusiv Bubble King 160, 2x Jebao OW-40, AquaTrend DoserOne Evolution, AquaTrend Levelautomatic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.01.2020 o 13:19, CoralHouse napisał:

Myślę że znaleźliśmy rozwiązanie po rozmowie telefonicznej

W moim przypadku sklep Pana Konrada jest sklepem wzorcowym i bardzo bym chciał robić tylko w takich sklepach zakupy. Przydarzyło mi się tak że zakupiona pompa Jebao DCP-3000 ze sklepu Pana Konrada okazała się wadliwa (pracowała tylko bez obciążenia dobrze ), na drugi dzień po zgłoszeniu problemu do Coral house czyli wczoraj otrzymałem drugą identyczną pompę na wymianę. Jest to ekspresowe rozwiązanie mojego problemu i wielkie dzięki się należą za tak wspaniałe podejście do klienta!!!  Popsutą pompę mam odesłać do wskazanego punktu reklamacyjnego z pominięciem Coral House. 

Jeszcze raz wielkie podziękowania i zapewniam że będę wszystkim polecał zakupy w Coral House.


 

48a8a9a6b8f4f4ee866d96cfdef63c4cu1641a14

6953777_Sygnaturarybki1.jpg

56_1245071123.gif

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam !

Obsługa pierwsza klasa!

Nie dam złego słowa o tym sklepie powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez polecam.zostawilem tam troche kasy i nie zaluje.glownie robilem przez alledrogo,lecz teraz uderzylem na strone.dostalem rabat ,jednak nadal zycie jest niedostepne z pozycji strony.szkoda.moze wkrotce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ciągu zaledwie tygodnia zrobiłem dwa zamówienia w C.H. Jestem bardzo zadowolony, wszystko zapakowane idealnie, zabezpieczone przed uszkodzeniem. Ostatnią paczkę odebrałem po jakichś 24h.
Polecam!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.