Skocz do zawartości

fiksiorek

Klubowicz
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Polska

Ostatnie wizyty

1 096 wyświetleń profilu
  1. fiksiorek

    [S] Fitoplankton własnej hodowli + wrotek! Kraków

    Polecam
  2. fiksiorek

    Duża dostawa ryb z BALI już w sklepie !

    Sklep pomimo wzorowego podejścia do klienta robi się jednym z najdroższych sklepów w Polsce.Cóż rynek zweryfikuje czy takie wysokie ceny mają rację bytu.
  3. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    w końcu otrzymałem wiadomość od erybki, zobaczę jak dalej się wszystko potoczy i dam znać, jak się zakończyła cała sprawa
  4. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    czyli, żeby znać się morskim, trzeba nabijać posty, udzielać się na forum, wrzucać zdjęcia zbiornika i korali i przede wszystkim nie łamać tematu tabu i najlepiej siedzieć cicho, nie od dziś jestem na tym forum, nie pierwszy raz zamawiam. Z chęcią posłucham rad jak się stać człowiekiem, który zna się na morskim Panie Tomku zresztą chyba nie warto robić offtopa, jak Pan to zrobił i poczekać na jakąkolwiek reakcję ze strony sklepu
  5. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    najlepsze w tym, że odebrać zwierzęta miał znajomy, więc gdyby e-rybka dała wcześniej znać to może by udałoby się dograć termin, a tak doprowadzili do sytuacji, którą opisałem powyżej często odbieram zwierzęta osobiście, ale nie zawsze człowiek ma czas, żeby podjechać, a skoro inne sklepy potrafią profesjonalnie podejść do transakcji, to warto też oczekiwać, że taki gigant również uszanuje klienta
  6. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    https://zapodaj.net/b4f3f5ecc6006.jpg.html https://zapodaj.net/6e3feeaff7cb8.jpg.html https://zapodaj.net/d2a6771f470a7.jpg.html dalsze zdjęcie babki, ale tym razem z 2 dostawy znam regulamin e-rybki, więc nie musi mi Pani o nim wspominać. Zdjęcia rybek były zrobione przed wpuszczeniem do akwarium. Niestety tak jest, że zdarzają się takie przypadki, kiedy dany sklep niekompetentnie realizuje zamówienie, ale w tym przypadku to nie pierwsza i druga sytuacja. Gdybym miał choćby dzisiaj jakąkolwiek informację ze strony firmy, to tego posta nawet by tu nie było.
  7. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    więc niech każdy sklep wysyła ryby bez ogonów, poobijane, wina oczywiście klienta, bo sobie w sklepie nie wybrał, jak każdy prowadziłby biznes w ten sposób to nikt nie kupowałby przez internet. Dlaczego inne sklepy, u których kupuje wysyłkowo nigdy nie stworzyły takiej sytuacji. Tu nie chodzi o wybielenie, czy promowanie innych sklepów, tylko o prosty fakt, że od prawie 2 tygodni czekam na kontakt, napisałem w końcu tutaj, to może erybka się zreflektuje. jeżeli chodzi o PKP to przesyłki są w trochę lepszych rękach, niż u kuriera, bo przesyłek jest mniej, w pociągu również jest cieplej, a przede wszystkim czas dostawy jest krótszy, nie zamierzam się z Panią kłócić, chcę po prostu, aby sklep wyjaśnił zaistniałą sytuację
  8. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    Była słabsza, bo była poobijana i przekrwiona, nie sądzę, że w przeciągu 4 godzin w styroboksie podróż doprowadziłaby ją do takiego stanu, również pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku
  9. fiksiorek

    Podwójna całkowita niekompetencja ze strony sklepu erybka

    Szanuję twoje zdanie,ale jak wytłumaczysz fakt .że z dwóch babek i kraba tylko jedna przyszła w tragicznym stanie.Druga do tej pory pływa w zbiorniku i jest zdrowa.Nie każdy będzie jechał po 2 ryby.Zwróć także uwagę,że coraz więcej osób narzeka na ten sklep. Osobiście rozumiem ryzyko jak najbardziej, ale uważam, że ryby są wysyłane w nienajlepszej kondycji, poza tym gdzie moja wina? W kompletowaniu zamówienia, bądź informowania klienta o postępie? Nie czepiam się tylko i wyłącznie o to, że ryby zdechły, tylko o to jak sklep traktuje klienta, jak działa informacja i reklamacja. Niestety każdego klienta trzeba tak samo traktować, obojętnie czy zamawia za 50, czy za 5000 zł.
  10. Niestety, ale muszę wystawić bardzo negatywną opinię. W moim subiektywnym odczuciu obsługa sklepu e-rybka, spadła na bardzo niski poziom. Liczą się tylko i wyłącznie zyski, a nie dobro zwierząt, ale po kolei: - 6 października zamówiłem w sklepie zwierzęta (miały być dostępne, tak było napisane na stronie), umówiłem się, że w przyszłym tygodniu ktoś podjedzie po zwierzęta, dlatego nawet nie wybierałem przesyłki kurierem, pkp - w dniu w którym znajomy miał odebrać zwierzęta dostałem telefon, że jednak nie ma wszystkiego na stanie i nie ma sensu, aby ktokolwiek podjeżdżał do sklepu, dodatkowo, bardzo byłem przekonywany do tego, żeby w przyszłym tygodniu ktoś podjechał (dodam, że do sklepu mam prawie 2 godziny, a znajomy był w delegacji, więc po drodze mógł wziąć zwierzęta), bo wolą nie wysyłać zwierząt. W sumie to jest rzecz, którą mogę zrozumieć, ale dopiero w dniu odbioru dostałem cynk, że czegoś nie ma na stanie. Dodam, że przesyłka miała być darmowa, bo osiągnąłem odpowiednią kwotę. dalej czekałem i czekałem. - do 17 października nie otrzymałem żadnej informacji, musiałem sam zadzwonić i dopiero obiecano mi, ze ktoś do mnie zadzwoni, oczywiście znowu tak się nie stało i dopiero następnego dnia po moim wystosowanym mailu, ktoś raczył się odezwać -ale oczywiście to nie koniec cyrku, przez następny tydzień czekałem na informację i dopiero 23 ktoś wysłał zamówienie (niestety niepełne, bo nadal nie mieli ryb na stanie) -zamówienie przyszło ( kwota pobrania została źle naliczona, dopiero po reakcji zmienili pobranie przy drugiej paczce), ale jedna ryba zdechła podczas transportu (zawsze jest jakieś ryzyko, ale ta ryba nie wyglądała zbyt dobrze, miała poobijany przekrwiony pysk), dodatkowo jedna ryba była nie ta, którą zamówiłem, a kolejna miała niepełną płetwę ogonową -zadzwoniłem do erybki i powiedzieli, żebym rybę sobie zostawił, a zamówioną doślą w drugiej paczce (miałem dostać magnificę, dostałem decorę). Za zdechłą rybę otrzymałem zwrot na konto w erybce. -druga paczka została wysłana w następnym tygodniu, tutaj nie było żadnych problemów i na tym skończyło się jedno zamówienie - o aklimatyzacji nic nie napiszę, bo dostawa przychodziła i zaraz wychodziła do mnie ------------------------------------- 2 zamówienie- 4 styczeń -tym razem zamówiłem zwierzęta i wybrałem przesyłkę PKP (dodam, że pociąg jechał 4 h) tylko po to, aby nie doszło do takiej sytuacji jak przy pierwszym zamówieniu. -w zamówieniu wyszczególniłem, że potrzebuję samicę i samca i prosiłem, aby firma nie śpieszyła się z wysyłką i żeby nie było takiej sytuacji jak niedawno, prosiłem również o aklimatyzację w momencie dostarczenia ryb do sklepu (mimo, że ryby były dostępne na stronie) -dowiedziałem się, że 17 stycznia sklep miał dostać nową dostawę zwierząt, a już 23 stycznia... -23 stycznia zamówienie zostało wysłane (pkp), pociąg jechał 4 godziny, w momencie otrzymania zwierząt, pojechałem do domu, otworzyłem styroboxa, w środku wszystko żyło, ale jedna ryba (ta sama co wcześniej) miała bardzo przekrwiony pysk, dodatkowo z tego z pyska zwisały dziwne strzępy skóry, jednak ją wpuściłem do akwarium o godzinie 22, a następnego dnia o 6 już nie żyła. -napisałem do erybki, że znowu ryba zdechła, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej -dodam, ze nawet dzisiaj sprawdzałem konto i maila, bo chciałem to załatwić w sposób łagodny, ale niestety nie dało się Muszę po prostu wystawić bardzo negatywną opinię, pozostało bardzo duże niezadowolenie i niesmak. Niestety, ale chyba nie zdecydowałbym się kolejny raz na zakup żywych zwierząt u Państwa, chyba, że jakość obsługi by się poprawiła. Trochę długie, ale nie chciałem, aby powstały jakieś nieścisłości. Więcej zdjęć mogę wysłać, bo tutaj już nie zmieszczę.
  11. fiksiorek

    Małopolskie Spotkania Akwarystów Morskich

    Cześ jeżeli to możliwe proszę o rezerwację 1 guadri odbiorę na spotkaniu.
  12. fiksiorek

    Małopolskie Spotkania Akwarystów Morskich

    16.12.2017 godz.18:00 (Sobota) Akwa-Marin ul. Tatarska 5/7, 30-103 Kraków 1.AnT (Tarnów) 2. Tsubasa 3.Ura 4.Adamo79 5.Darecki 6. Smoku 7. greggoldi 8. szarykruk 9. Pawel P 10. rysio2000 11.Arek23 50/50 12. akarka 13. luft 14.jimi 15. Kilu 50/50 16. Kuba503 50/50 17. Olivier 18. boft 19. Nik@ 20. Shellik 21. tomo88 22. Zaleg 23. Yogher 24. Imperator 25. Piotr1 (Tarnów) 26. JaroooXXL (Tarnów) 27. krk_258 28. Ceragl 29. pepedu 30. technix zakopane (Zakopane) 31. Cyborg 32. marioromario (Kraków) 33. Kuba Szot (Tarnów) 34.fiksiorek
  13. fiksiorek

    Real Reef Rock

    w Krakowie nie spotkałem się z tą skałą, sam zamawiałem poprzez sklep internetowy
  14. fiksiorek

    [465] Nowy zbiornik domowy

    Piękny zbiornik, widzę, że kolory korale mają konkretne, dozujesz coś oprócz ballinga?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.