Skocz do zawartości

lukaszmo

Klubowicz
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Brzeszcze
  • Akwarium
    reefmax i nano 30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lukaszmo

    Mini rafa 27l.

    w sumie dopiero zobaczysz jak bedzie z koralami mi caly czas szło bez falownika
  2. lukaszmo

    Mini rafa 27l.

    miałem ponad rok taki zestaw w jednym koszyku gąbka i wegiel w 2 siporax do mycia wyłączyłem filtr i koszyki wyciagalem do wiadra tam mycie w wodzie po podmianie i nic sie nie dzialo co do falownika to ja nie dawalem bo koralia 900 robila pralke z akwarium sama kaskada daje rade
  3. lukaszmo

    moze ktos powie co to jest...

    juz z braku sil zrobilem podmiane 20% dalem wegiel i codziennie 1ml wody dystylowanej po koralach po 3dniach widac ze jest lepiej ale fadna dunka i 2 inne korale padly ........ jak ktos ma to samo to piszcie co z tym mozna zrobic za tydzien dam wode do zbadania to napisze co bylo bo te moje testy sa troche do du..
  4. lukaszmo

    moze ktos powie co to jest...

    woda oczywiscie ro wklady prawie nowe na tds 0 co do temperatury to na pewno jest 25stopni ja wiem ze napisalem ze mam troche cyjano ale to brozowe gow.. zabija korale okrzemki moga tak szybko zalatwic korale ?
  5. lukaszmo

    moze ktos powie co to jest...

    tylko cyjano jest raczej ciemno czerwone a to jest brazowe na szybach po tygodniu tez jest brazowy nalot z pęcherzykami powietrza
  6. lukaszmo

    moze ktos powie co to jest...

    nie moge dodac wiecej zdjec ... po3-0 po4 bardzo male ...te testy sa troche do du.. zasolenie 1.025 sol aquaforest sea salt pozatym mam troche cyjano ale z tym sobie poradze to brazowe dziadostwo zalatwilo w ciagu 2 tygodni juz 4 korale reszta juz tez pada ryby wygladaja na zdrowe aha i woda troche smierdzi zrobilem juz podmiane ok 30% i nic udalo sie....jeszcze jedna fotka
  7. lukaszmo

    moze ktos powie co to jest...

    Witam od miesiąca padaja mi korale w szybkim tempie na szybach brazowy nalot i zielone glony na skale akwarium ma 100l i dziala ponad rok po3 cos kolo 0 po4 cos kolo 5 testy salifert zasolenie w normie juz niemam sily na ten syf moze ktos powie co to jest dzieki
  8. lukaszmo

    o to za koral

    wielkie dzieki za pomoc gosc to mial a niewiedzial co to jest pozdrawiam
  9. lukaszmo

    o to za koral

    dzieki sprawdze sobie na necie co to jest bo kupilem w ciemno a moze cos wiesz o tym koralu ?
  10. lukaszmo

    o to za koral

    fotka juz powina byc widoczna
  11. lukaszmo

    o to za koral

    witam moze glupie pytanie ale to to jest za koral i jakie ma wymagania kupilem ale gosc nie wiedzial co to jest dzieki za pomoc
  12. lukaszmo

    pytanie o czesc z odpieniacza hydor slim

    dzieki za pomoc tego niema w instrukcji napewno to jest na iglicy czyli jak piszecie ze na gornej czesci tego nirma to dam to na dolna czesc
  13. lukaszmo

    pytanie o czesc z odpieniacza hydor slim

    kupisz w sklepie motoryzacyjnym a co do mojego pytania to rozbiore to jeszcze raz i dam ten oring na iglice od strony silniczka bo wydawalo mi sie ze ma byc od strony wirnika
  14. lukaszmo

    pytanie o czesc z odpieniacza hydor slim

    juz niemam tego jak zrobic w lepszej jakosci ale to ma srednice ok 4mm jest z plastiku a srodek idealnie pasuje na iglice grubosc ok 2mm
  15. Witam na wstepie chcialem sie przywitac mam pytanie kupilem hydora praktycznie nowego przy skladaniu wypadla mi mala podkladka z silniczka wie ktos gdzie ona powina byc na iglicy tzw z ktorej strony? dzieki za pomoc
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.