Skocz do zawartości

Historia edycji

sith114

sith114

2 godziny temu, VDR napisał:

Nie jestem osobą kompetentna do oceny jakości plomb gwarancyjnych. Nie muszą być z tego samego materialu, nie muszą być od tego samego producenta takich plomb, może na lampach trafiła się jakaś wadliwa partia i pierdyliard innych argumentów dla których wiązanie jednego z drugim jest totalnie bez sensu.

Po drugie plomba gwarancyjna jest powiązana jak sama nazwa wskazuje z .....gwarancja.
To jest DOBROWOLNA umowa i może być w niej prawie wszystko. Nie jest bezpośrednio regulowana prawnie.


Rękojmia natomiast to zupełnie inny mechanizm z konkretnymi zapisami w prawie.



Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

XD 

Sory ze tak powiem, bo nie wiem czy się zajmujesz ale na gadułę tłumaczącego firmę ze wszystkiego to byś się nadawał.

Sam na codzień pracuje w handlu i od czasu do czasu spotykam się z reklamacjami jako pośrednik. W moim przypadku to producenci stają na głowie żeby udowodnić, ze to nie ich wina tylko klienta albo inne szmery bajery więc wiem jak to działa. A obserwując już pare wątków na temat jebao nie tylko na nano reef ale także na fb stwierdzam, ze sprzedają shit z myślą „klient nie będzie czekał na reklamacje i się z nami kłócił bo koniec końców i tak potrzebuje tego falownika na już” to 8/10 osób odpuszcza od razu. 9 da sobie ubrać krawat w trakcie sporu ze sklepem. A 10 no cóż jak jest „cham i pieniacz” może coś wywalczy :D

sith114

sith114

2 godziny temu, VDR napisał:

Nie jestem osobą kompetentna do oceny jakości plomb gwarancyjnych. Nie muszą być z tego samego materialu, nie muszą być od tego samego producenta takich plomb, może na lampach trafiła się jakaś wadliwa partia i pierdyliard innych argumentów dla których wiązanie jednego z drugim jest totalnie bez sensu.

Po drugie plomba gwarancyjna jest powiązana jak sama nazwa wskazuje z .....gwarancja.
To jest DOBROWOLNA umowa i może być w niej prawie wszystko. Nie jest bezpośrednio regulowana prawnie.


Rękojmia natomiast to zupełnie inny mechanizm z konkretnymi zapisami w prawie.



Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

XD 

Sory ze tak powiem, bo nie wiem czy się zajmujesz ale na gadułę tłumaczącego firmę ze wszystkiego to byś się nadawał.

Sam na codzień pracuje w handlu i od czasu do czasu spotykam się z reklamacjami jako pośrednik. W moim przypadku to producenci stają na głowie żeby udowodnić, ze to nie ich wina tylko klienta albo inne szmery bajery więc wiem jak to działała. A obserwując już pare wątków na temat jebao nie tylko na nano reef ale także na fb stwierdzam, ze sprzedają shit z myślą „klient nie będzie czekał na reklamacje i się z nami kłócił bo koniec końców i tak potrzebuje tego falownika na już” to 8/10 osób odpuszcza od razu. 9 da sobie ubrać krawat w trakcie sporu ze sklepem. A 10 no cóż jak jest „cham i pieniacz” może coś wywalczy :D

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.