Skocz do zawartości
lukaszra

erybka reklamacja pompy blau wave maker 4000

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paragon
4 minuty temu, barto125 napisał:

A u mnie dla odmiany nowa świetlówka z reklamacji wysiadła...

nom to możesz odstąpić od umowy i żądać zwrotu kasy z tytułu nieudanej reklamacji polecam :) 

Edytowane przez Paragon (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, barto125 napisał:

A u mnie dla odmiany nowa świetlówka z reklamacji wysiadła...

hahah ja  pie,,,, co za kraj ,,, wszedzie  morda o swoje ,,,, 

btw ,,, kilka lat temu w pompie tunze silent odpieniacza zaczal buczec wirnik ,,, nie mialem nawet paragonu bo juz dawno wywalilem ,, napisalem do nich maila ,, w ciagu 2 dni napisali zeby im podeslac zdjecia ,, wyslalem ... mial wyszczerbienia minimalne ale to wystarczylo zeby za tydzien przyszla paczka z nowym wirnikiem ,,, zero problemu ,,, a tutaj dalej jak na wsi ,,, o wszystko z kosą trzeba występować ,,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon

nom nie jesteś sam, widzisz ja to mam pecha do rodzimych sklepów, na 100 zakupów na ebaju czy aliiexpresie 0 albo jeden problem który po zgłoszeniu rozwiązany w kilka dni, a w Polsce na 100 zakupów 101 z problemami w kółko i w kółko nie wiem ale podejście u nas jest straszne do kupujących, ogólnie w razie problemu jak starasz się podejść do tematu po ludzku to zostaniesz na 100% zlany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również źle już wspominam ten sklep. Mimo że zostawiłem tam koło 20 tyś. zepsóły mi się 2 wiatraki w grotechu z 6szt. Prosiłem o dosłanie 2 i wymienie sobie samemu bo były upały i były potrzebne. Nie zgodzili się. Kupiłem sobie prywatnie i wymieniłem. Sprzętu już w tym sklepie od tamtego momentu nie kupuje i złotówki na mnie nie zarobią. Zakupy obecnie robię w JadwigaMorska, CoralHouse, JonaFish. Tu od kilku lat nie mam problemu z reklamacjami czy to na gwaramcję producenta czy też na ręjkomię jeżeli producent daje 12 miesięcy na gwarancję. Nie polecam sklepu erybka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon
4 minuty temu, Laszek napisał:

Zakupy obecnie robię w JadwigaMorska, CoralHouse, JonaFish. Tu od kilku lat nie mam problemu z reklamacjami czy to na gwaramcję producenta czy też na ręjkomię jeżeli producent daje 12 miesięcy na gwarancję.

dokładnie zgadzam się w 100%, JM i CH bardzo dobrze wspominam zero problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Paragon napisał:

dokładnie zgadzam się w 100%, JM i CH bardzo dobrze wspominam zero problemów

Potwierdzam, obsługa perfect :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też potwierdzam. Sklepy coralhaus i Jadwiga Morska to 100%satysfakcji. I oczywiście trzmiel :thumbup:. Super podejście do klienta a reklamacja to czysta przyjemność :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się że w tych czasach , możliwości expresowej wymiany informacji i opinii jeszcze jakieś sklepy  próbują działać jak za PRL  . ( choć widzę wspólny mianownik tych zachowań , przeważnie   " słaba kondycja/płynność  finansowa " . ) 

 

12 godzin temu, pawellb napisał:

Ja też potwierdzam. Sklepy coralhaus i Jadwiga Morska to 100%satysfakcji. I oczywiście trzmiel :thumbup:. Super podejście do klienta a reklamacja to czysta przyjemność :)

Joop  , ceny / obsługa  i kontakt na wyższym poziomie niż by wymagał normalny status sklepu  .


summary.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzień dobry,
poproszę o numer konta do zwrotu.
 
Pozdrawiam,
Paweł
 
....skwituje to wszystko jednym slowem... Porazka
 
 
Koniec opowieści

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.11.2019 o 10:34, SU1 napisał:

choć widzę wspólny mianownik tych zachowań , przeważnie   " słaba kondycja/płynność  finansowa "

Wręcz przeciwnie kasy pewnie mają jak lodu, wnioskuję po tym bo ja chciałbym coś u nich kupić ale na @ nie odpisują prawie od tygodnia na FB wyświetlają wiadomości i  tez bez odzewu :)  Jadwiga faktycznie top obsługa,  dzwonią z pytaniami jak rybki się mają a w reefshopie jak kiedys kupowalem rybke to dostałem full fot, opisy jak je i od kiedy u nich jest. Tutaj niestety olewka.


dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Erybka to podejrzewam że dużo większy przemiał i już tak nie szanują klientów jak kiedyś kiedy zaczynali. Jak byłem w Józefowie to tak jak w Markach uwijali się w ukropie przy pakowaniu dużej ilości ryb koralowców do wysyłki czego nie widziałem w innych sklepach tego typu.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już kilka rzeczy z erybki wziąłem, z życia też. Dla mnie obsługa tip top, dzwonią, pytają czy może coś innego jak chce dostać na jutro i czy mogę ew poczekać 2 dni na dostawę. Po zamówieniu zawsze upewniają się czy potwierdzam zamówienie i na kiedy wysłać. 

Edytowane przez FajnyRadziu (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tylko jedną przygodę z erybką kupiłem dolewkę i okazało się że dupnięty jest zasilacz, następnego dnia podjechałem od ręki został wymieniony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji lokalizacji wszystkie swoje zakupy robię w Józefowie (wcześniej w Markach).
Nigdy nie miałem konfliktowej sytuacji. Zdarzały się drobne reklamacje, ale zawsze były załatwiane od ręki.
Ze zdumieniem (nie kwestionując) czytam o przygodach jakie mieli inni. To zupełnie jak opowieści z innej bajki.

Czasami nie chce mi się do nich jechać. Wtedy zamawiam przez Internet i następnego dnia przesyłka jest w paczkomacie.
Może to przejściowe kłopoty z personelem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do erybki ...fuszera na calego.nie polecam nikomu tego sklepu.naciagaja ludzi i mysla ze nic do nich nie wroci.podziwiam odwage lecenia zbklientami w h...choc odwaga jest czesto kylona z glupota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Co do erybki ...fuszera na calego.nie polecam nikomu tego sklepu.naciagaja ludzi i mysla ze nic do nich nie wroci.podziwiam odwage lecenia zbklientami w h...choc odwaga jest czesto kylona z glupota
Poza tym błąd na błędzie [emoji14]

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@marek1980

To twój  drugi post, z czego jeden usunięty, ciągłe  pretensję masz do tego sklepu,a to forum trochę  inaczej działa, pokaż  akwarium przywitaj się itp,  bo mam wrażenie że zależy Ci  tylko aby kogoś smarować, nie w tym celu to forum służy, popraw błędy. 


 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega chyba również mocno popuszcza na różnych grupach fb. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, =Fresz= napisał:

naciagaja ludzi

Czysty hejt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze juz nalezy zakonczyc trn temat .. probowali mnie wykiwac ale ostatecznie po brzydkim zachowaniu oddali kase niech to będzie dla ludzi opis czego sie spodziewać i tyle admin prosze zakoncz temat dziekuje i wesołych swiat wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.