Skocz do zawartości
atk

Komputer do mierzenia KH i dozowania - np. kore 7th kh lab

Rekomendowane odpowiedzi

39 minut temu, Gr4b3Q napisał:

Mój Kore który niby jest ustawiony w tryb monitorowania właśnie spróbował podać dawkę awaryjną - zakładam że nie powinno mieć to miejsca? Kore ma dopiero kilka dni więc nie ma co wierzyć wskazaniom kh szczególnie że nie przyjmowałem zbytniej wagi do wstępnej kalibracji urządzenia. Nie mogę też za chiny ustawić dawki na pompie 7 - co bym nie wpisał i jak nie ustawił to zawsze po odświeżeniu strony dawka resetuje się na 0. Reszta kanałów ok.

Dodatkowo zauważyłem wczoraj że kore restartował się co chwilę podczas dodawania dawki manualnej żeby usunąć pęcherzyki powietrza z węża:

 

PS2.png

ps1.png

Proszę dokonać aktualizacji firmware - tak jak informuje o tym dozownik .

Zalecamy aby pierwsze dwa tygodnie nim ułożą się wężyki i ustabilizuje sonda pH - urządzenie pracowało w trybie monitora . Po tym czasie należy je ponownie skalibrować . 
Również proszę o sprawdzenie wersji firmware w wifi - jesli są jakieś pytania to najlepiej proszę o kontakt z supportem technicznym PS - gdyż trudno to robić za pośrednictwem NR. 
service@pacific-sun.eu


 

4EE599B3-19AE-4318-911D-B57AF65F106A.jpeg


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Przemek napisał:

Proszę dokonać aktualizacji firmware - tak jak informuje o tym dozownik .

Zalecamy aby pierwsze dwa tygodnie nim ułożą się wężyki i ustabilizuje sonda pH - urządzenie pracowało w trybie monitora . Po tym czasie należy je ponownie skalibrować . 
Również proszę o sprawdzenie wersji firmware w wifi - jesli są jakieś pytania to najlepiej proszę o kontakt z supportem technicznym PS - gdyż trudno to robić za pośrednictwem NR. 
service@pacific-sun.eu


 

4EE599B3-19AE-4318-911D-B57AF65F106A.jpeg

Próbowałem aktualizować ale coś nie poszło - spróbuje na innym laptopie.

 

Co do trybu monitora - to taki właśnie jest ustawiony - widać to na pierwszym screenie, a mimo to urządzenie próbowało podać dawkę awaryjną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Gr4b3Q napisał:

Próbowałem aktualizować ale coś nie poszło - spróbuje na innym laptopie.

 

Co do trybu monitora - to taki właśnie jest ustawiony - widać to na pierwszym screenie, a mimo to urządzenie próbowało podać dawkę awaryjną.

Próbował podać gdyż tak był ustawiony . Kh wg pomiaru spadło poniżej 5.4 a emergency kh było ustawione na 5.4. Zadziałał wiec prawidłowo. …. 

00B0E0B2-B92C-45CA-9305-5423BA851D14.jpeg

384CF658-C081-4687-BDDF-49A1C5861CC7.jpeg


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Przemek napisał:

Próbował podać gdyż tak był ustawiony . Kh wg pomiaru spadło poniżej 5.4 a emergency kh było ustawione na 5.4. Zadziałał wiec prawidłowo. …. 

00B0E0B2-B92C-45CA-9305-5423BA851D14.jpeg

384CF658-C081-4687-BDDF-49A1C5861CC7.jpeg

Czyli nawet jak ustawiony jest w trybie monitorowania to nadal może podać płyn? Według mnie trochę bez sensu, bo jeśli ustawiamy go do monitorowania to raczej nie powinien mieć prawa wykonywać takich akcji. 

 

 

Próbowałem zaktualizować kore na drugim laptopie i jednak coś musi być nie tak, komputer łączy się z core, na COM3, wszystko zrobione wg. instrukcji i od godziny widać tylko "please wait" i milion kropek.

Siódmego kanału nadal nie udało mi się odpalić.

PS1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Gr4b3Q napisał:

 

 

 

Próbowałem zaktualizować kore na drugim laptopie i jednak coś musi być nie tak, komputer łączy się z core, na COM3, wszystko zrobione wg. instrukcji i od godziny widać tylko "please wait" i milion kropek.

Siódmego kanału nadal nie udało mi się odpalić.

PS1.png

Tu musisz zrobić reset na dozowniku. I aktualizacja się wgra. Jest to w instrukcji opisane


akwarium 100x55x45; lampa Ati sunpower 6x39; obieg Tunze Silence 1073.020; cyrkulacja 2x6055, odpieniacz DYI BK160

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Gr4b3Q napisał:

Czyli nawet jak ustawiony jest w trybie monitorowania to nadal może podać płyn? Według mnie trochę bez sensu, bo jeśli ustawiamy go do monitorowania to raczej nie powinien mieć prawa wykonywać takich akcji. 

 

 

Próbowałem zaktualizować kore na drugim laptopie i jednak coś musi być nie tak, komputer łączy się z core, na COM3, wszystko zrobione wg. instrukcji i od godziny widać tylko "please wait" i milion kropek.

Siódmego kanału nadal nie udało mi się odpalić.

PS1.png

Tu masz video manual jak dokonać aktualizacji firmware:

 

 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę napisać,że sprzęt u mnie działa prawidłowo i Hanną sprawdzam co  jakiś czas,wyniki różną się minimalnie.Przed zakupem Kore7 sprawdzałem u siebie poziom Kh tylko rano i żałuję teraz bo nie wiem jakie poziomy były południe czy wieczorem i nie mam teraz porównania.Najważniejszym punktem moim zdaniem jest jak najdokładniej rozrobić regent wtedy nawet bez referencji pokazuje dobre wyniki,ale źle rozrobiony regent z różnych przyczyn da się jeszcze "ustawić" dolewając odpowiednią ilość wody lub regentu.Jest fajna opcja ratowania poziomu Kh w przypadku kiedy skończy nam się CO2 lub z jakichś innych przyczyn reaktor stracił wydajność,to co kolega pisał wyżej,że uruchomiła się pompa numer 4.Do tego kanału można podłączyć butlę z koncentratem Kh i będzie z niej korzystał jeśli będzie taka potrzeba o ile ustawimy wszystko jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.01.2022 o 17:01, Michał555 napisał:

Sprostowanie  

KHLab 

Trzeba pamiętać by sonda była firmowa Pacyfic Sun . Kupiłem inną drogą ale jednak to był błąd

Druga sprawa RO WAŻNA jest czystość wody dla reagentu .

Po zmianach dzięki Panu Przemkowi widzę dużą poprawę 

Trzeba powiedzieć cierpliwość wiedza jest duża .

Bardzo dziękuje za pomoc . Panie Przemku Cybulski.  

Nie ma za co, cieszę się że udało się znaleźć przyczynę . :) 

pozdrawiam !


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek mam ustawione testowanie kH na 24 w ciągu doby żeby dozowniki się szybciej "dotarły" i zauważyłem że dużo dawek z innych pomp nie jest podawanych w trakcie testowania. 

Aktualnie dolewanie kH (pompa 4) rozdzielone mam na 144 razy w ciągu doby (co 10 minut) i w zakładce "Details" widzę że przeważnie zamiast 6 podań jest 4. Widać że ewidentnie przed testem i w czasie testu nie podawany jest płyn co rozumiem, ale czemu nie jest to korygowane po teście? Kore nie może robić kilku rzeczy na raz?

alk1.png

alk2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek właśnie przed chwilą Kore mógłby narobić mi niezłego bigosu w zbiorniku.

Uzupełniłem zbiornik z  Kalkwasser (kanał 7) i chciałem podać go ręcznie bo poprzedni się skończył i było pusto w rurach - pojemnik dla bezpieczeństwa mam tylko 1 litr. 

Jakież było moje zdziwienie że Kore co chwilę się resetował i podawał płyn. Gdybym nie wyciągnął rurki z pojemnika i ręcznie nie ustawił podawania na 1ml to pewnie w bootlopie podawałby aż do wykończenia pojemnika....

Jak to się ma do Pana oświadczenia że:

" nie ma takiej technicznej możliwości aby dozer podał płyn "sam z siebie" i nie było po tym śladu." 

 

 Po dozowaniu ręcznym nie widzę żeby był jakikolwiek ślad....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystko sie tu ostatnio na forum pojawia niestety i oczywiscie mógłbym przesmiewczo napisać, ze to na pewno wina wifi, ale ostatnio jakos mniej mi do smiechu wiec napisze, ze dostałem tez taka informacje od innego uzytkownika sprzetu PS i mówił, ze osobiscie informował o tym problemie serwis jakis spory czas temu.

2 czy 3 dni temu wyslalem odpowiedz na maila z prosba o zdjecie moich filmikow z youtube. Kulturalnie napisalem odnosnie sprawy z reklamacja, ze nie mialem na nia czasu, ale jezeli Pan Przemek chce przeprowadzac jakis test mojego kore u kogos, to niechetnie (chce zamknac temat i zapomniec) ale czekam na propozycje jak to mamy zalatwic. Do dziś nie dostalem odpowiedzi w tym temacie, wiec jutro zwracam sprzet.

Jak forum pozwoli, dam znac jak poszlo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mem_phis no naprawdę nie fajna sprawa...

U mnie zadziało się dokładnie to samo co na filmiku który wcześniej wrzuciłem - sterownik resetował się co chwilę, raz powiedzmy że po 5 sekundach podawania, raz po 10 i za każdym razem jakby resetował wartość podaną. Już rozpracowałem jak to zatrzymać  - wystarczy ustawić dawkę manualną na jakąś niską żeby zdążył podać przed resetem - dawkę przyjął i zadziałał odrazu po resecie więc o problemie z podłączeniem z wifi nie ma nawet mowy. Dobrze że byłem w domu i mogłem zareagować bo naprawdę mógłoby się zrobić nieciekawie.

 

@Przemek Dziwna sprawa wogóle z tymi resetami - czemu one się dzieją skoro nic dziwnego się nie dzieje? 

Edytowane przez Gr4b3Q (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.02.2022 o 00:00, Gr4b3Q napisał:

@mem_phis no naprawdę nie fajna sprawa...

U mnie zadziało się dokładnie to samo co na filmiku który wcześniej wrzuciłem - sterownik resetował się co chwilę, raz powiedzmy że po 5 sekundach podawania, raz po 10 i za każdym razem jakby resetował wartość podaną. Już rozpracowałem jak to zatrzymać  - wystarczy ustawić dawkę manualną na jakąś niską żeby zdążył podać przed resetem - dawkę przyjął i zadziałał odrazu po resecie więc o problemie z podłączeniem z wifi nie ma nawet mowy. Dobrze że byłem w domu i mogłem zareagować bo naprawdę mógłoby się zrobić nieciekawie.

 

@Przemek Dziwna sprawa wogóle z tymi resetami - czemu one się dzieją skoro nic dziwnego się nie dzieje? 

Jaka wersja firmware? Jak już napisałem tu kilkukrotnie - jeśli urządzenie korzysta ze starego (nie zaktualizowanego) firmware współpracując z najnowszym softem w chmurze(mimo że pojawia się okienko ostrzegające o potrzebie aktualizacji) to trudno mi odnieść się do tego bardziej rzeczowo. Pojawiła się dawno temu poprawka firmware do modułu Wifi która eliminowała problem z resetu urządzenia w przypadku problemu w połączeniu z lokalną siecią Wifi(konflikt adresu IP, brak przypisanego IP lub problemy z łącznością z serwisem).

Mamy ponad 1800 urządzeń pracujących w chmurze - i jak powtarzam - jeśli urządzenie jest prawidłowo obsługiwane(używa aktualnego oprogramowania) to NIE MA PRAWA nie działać tak jak gwarantuje to producent. 
Powtarzałem to już wielokrotnie i napisze raz jeszcze. Jeśli ktoś szuka informacji z pierwszej ręki - jest na FB grupa użytkowników naszych urządzeń i można po prostu zapytać. 
Na temat KAŻDEGO urządzenia tego typu (dowolnego producenta) można znaleźć negatywną opinię - bez względu na to kto jest jego producentem. Wystarczy google i 3 minuty szukania.


PS. Poniżej zdjęcie od użytkownika które pojawiło się wczoraj na naszej grupie.

IMG_2949.JPG

W dniu 3.02.2022 o 23:22, mem_phis napisał:

Nie wszystko sie tu ostatnio na forum pojawia niestety i oczywiscie mógłbym przesmiewczo napisać, ze to na pewno wina wifi, ale ostatnio jakos mniej mi do smiechu wiec napisze, ze dostałem tez taka informacje od innego uzytkownika sprzetu PS i mówił, ze osobiscie informował o tym problemie serwis jakis spory czas temu.

2 czy 3 dni temu wyslalem odpowiedz na maila z prosba o zdjecie moich filmikow z youtube. Kulturalnie napisalem odnosnie sprawy z reklamacja, ze nie mialem na nia czasu, ale jezeli Pan Przemek chce przeprowadzac jakis test mojego kore u kogos, to niechetnie (chce zamknac temat i zapomniec) ale czekam na propozycje jak to mamy zalatwic. Do dziś nie dostalem odpowiedzi w tym temacie, wiec jutro zwracam sprzet.

Jak forum pozwoli, dam znac jak poszlo :)

Panie Marcinie
Proponowałem Panu ten test kilka tygodni(jeśli nie miesięcy temu).  Nie odnosił Pan się do tego kompletnie, mimo że oferowałem urządzenie zastępcze na ten test(także innego producenta jeśli będzie trzeba).

Nie rozumiem z jakiego powodu odgrzewa Pan "ten kotlet" co jakiś czas - chyba  że wziął Pan za cel walkę z naszym urządzeniem/firmą - to jest Pana droga. 

Pana propozycja że może Pan usunąć filmiki jeśli zrobimy Panu kompletny refund za urządzenie które używał Pan dość długo w tej sytuacji nie może zostać zaakceptowana. To nie rozwiąże problemu w postaci tych postów które Pan tu napisał ponieważ czytający temat użytkownicy nie będą mieli możliwości poznania prawdziwej przyczyny takiego a nie innego działania urządzenia u Pana. Ja do sprawy odniosłem się w imieniu firmy dość klarownie - jeśli test wykazałby u innego użytkownika nie prawidłową pracę - zobowiązaliśmy się do dokonania zwrotu. Pan z tej oferty nie skorzystał mimo iż pisał Pan że z urządzenia nie korzysta. Pana argumentacja że nie będzie Pan "sponsorował" testu innemu użytkownikowi. Nikt tego nie oczekiwał - wyszliśmy z uczciwą ofertą wobec Pana i zależało nam na niezależnym teście czym jak widać nie był Pan zainteresowany.
Pana dozownik trafił do nas na serwis - pracował na "żywym" organizmie. Pana dozownik dotarł do nas z elektrodą niezabezpieczoną (w transporcie na "sucho") - trudno jest mi więc nawet stwierdzić jak ona pracowała wcześniej gdyż na starcie nie nadawała się do niczego.(na życzenie dysponujemy zdjęciami jak wyglądał zapakowany i wysłany do nas dozownik - (zdjęcie z otwarcia paczki od Pana w załączniku). Przyzna Pan że tak nie powinna być przechowywana i transportowana elektroda prawda?

Dodatkówo w urządzeniu był stary firmware który nie współpracował poprawnie z chmurą(taki komunikat MUSIAŁ się Panu wyświetlać w chmurze).
Posiadamy pełny raport z testów w akwarium i napiszę to raz jeszcze - URZĄDZENIE DZIAŁA POPRAWNIE. Jeśli ma Pan wątpliwości - proszę wysłać je do dowolnej osoby tu z forum która sprawdzi to sama i zobowiąże się podzielić opinią publicznie. My jako firma pokryjemy koszta transportu we wszystkie strony, jeśli jednak testy wypadną prawidłowo - sądzę że uczciwym będzie podzielenie ich na dwie strony.
Jeśli testy nie wypadną prawidłowo - odkupimy od Pana ten dozownik i sprawę zamkniemy bo przyznam szczerze zmęczony już jestem ciągłymi "wrzutkami" w tym temacie i dyskusją bez sensu.

Niezależny test pozwoli wyjaśnić pewne sprawy i być może zamknąć Pana "przypadek".

 

W zestawie została wymieniona sonda na nasz koszt - gdyż ta Pana w wyniku takiego a nie innego transportu się po prostu nie nadawała do dalszej pracy.

IMG_20220214_105508632.jpg

 

na dole dodatkowo zrzut testów z Pańskiego urządzenia. 

1 .png


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie i rzeczowo.

Mam pytanie skoro są błędy w pracy z dozownikiem przy braku aktualizacji to może warto zablokować pracę urządzenia z chmurą do czasu aktualizacji lub z automatu aby było urządzenie aktualizowane przed jakkolwiek pracą w chmurze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pj007 napisał:

Konkretnie i rzeczowo.

Mam pytanie skoro są błędy w pracy z dozownikiem przy braku aktualizacji to może warto zablokować pracę urządzenia z chmurą do czasu aktualizacji lub z automatu aby było urządzenie aktualizowane przed jakkolwiek pracą w chmurze ?

Jeśli zablokujemy możliwość pracy z chmurą to będą zgłoszenia - czemu to nie działa. Łatwiej zaktualizować firmware - to naprawdę zajmuje 5 minut.Jest nawet film instruktażowy jak to zrobić.

W dniu 3.02.2022 o 11:27, Gr4b3Q napisał:

@Przemek mam ustawione testowanie kH na 24 w ciągu doby żeby dozowniki się szybciej "dotarły" i zauważyłem że dużo dawek z innych pomp nie jest podawanych w trakcie testowania. 

Aktualnie dolewanie kH (pompa 4) rozdzielone mam na 144 razy w ciągu doby (co 10 minut) i w zakładce "Details" widzę że przeważnie zamiast 6 podań jest 4. Widać że ewidentnie przed testem i w czasie testu nie podawany jest płyn co rozumiem, ale czemu nie jest to korygowane po teście? Kore nie może robić kilku rzeczy na raz?

alk1.png

alk2.png

Mogę prosić nazwę użytkownika w chmurze ? 
jeśli urządzenie wykonuje test to nie poda w tym czasie dawki na innym kanale - należy po prostu ustawić dozowanie przed / po teście (który trwa 15-20 minut ) .

dozownik podaje pominięte dawki po teście jednak dotyczy to wszystkich ustawionych dozowan poza trybem specjalnym - czyli 144 dawki na dobę 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie jeszcze tylko taka dżentelmeńska umowa między nami. Jeżeli, raz jeszcze, zostanie skasowany mój post z tego wątku, to przeniesiemy tą rozmowę na takie,  gdzie szanse będą bardziej wyrównane w dodawaniu opinii. Dodam tylko, że osoby obserwujące wątek i tak dostają to na maila, więc... :)

Ja naprawdę nie wiem jaki tu jest plan i pomysł na te rozmowy. Czy to ma działać na zasadzie "nie ważne jak mówią byle gadali"? 

To najpierw Pan prosi znajomego z Wroclawia zeby do mnie zadzwonił, a w tym samym czasie leci post na forum? 

A jakoś na moje maile (zdaje się że 2) czy przed odeslaniem do was sprzętu, faktycznie chcecie jakiś test, a jeżeli tak to jak to ma wyglądać, nie dostałem odpowiedzi i nikt z PS do mnie nie dzwonił, to już tej informacji brak? 

Poza moimi wypowiedziami, powyżej też sa "zadowoleni" klienci, którzy się wypowiadaja w temacie przelewania plynow (a podobno na 100% nie ma takiej możliwości).

Co do sondy PH, sonda była moja, bo wasza zabilo kore w 2 miesiace (gdzies na poczatku tego tematu jest o tym) i wtedy Pan pisal że pozostawienie jej suchej nie ma negatywnych skutkow dla jej pracy :) a co do mojej to faktycznie wrzucilem ja z rozpędu do pudelka, ale sonda ma rok, wiec i tak byla do wymiany.

Co do reszty, nie planuje się powtarzac, wszystko było wcześniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja, ten kolega z Wrocławia:rolleyes:

Dzwoniłem do Ciebie z własnej nie przymuszonej woli, żeby ewentualnie pomóc w rozwiązaniu tego sporu. Deklarowałem pomoc w podłączeniu mojego Kore7 do Twojej sieci, żeby ewentualnie stwierdzić po czyjej stronie istnieje problem i niestety kategorycznie odmówiłeś. Skoro nie dasz sobie pomóc z mojej strony i przez serwis PS,  to " trzepanie piany " wypisując na forum  tylko Twoje racje raczej w niczym nie pomoże. 

pozdrawiam

od 2lat zadowolony użytkownik z Kore7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mem_phis napisał:

Na wstępie jeszcze tylko taka dżentelmeńska umowa między nami. Jeżeli, raz jeszcze, zostanie skasowany mój post z tego wątku, to przeniesiemy tą rozmowę na takie,  gdzie szanse będą bardziej wyrównane w dodawaniu opinii. Dodam tylko, że osoby obserwujące wątek i tak dostają to na maila, więc... :)

Ja naprawdę nie wiem jaki tu jest plan i pomysł na te rozmowy. Czy to ma działać na zasadzie "nie ważne jak mówią byle gadali"? 

To najpierw Pan prosi znajomego z Wroclawia zeby do mnie zadzwonił, a w tym samym czasie leci post na forum? 

A jakoś na moje maile (zdaje się że 2) czy przed odeslaniem do was sprzętu, faktycznie chcecie jakiś test, a jeżeli tak to jak to ma wyglądać, nie dostałem odpowiedzi i nikt z PS do mnie nie dzwonił, to już tej informacji brak? 

Poza moimi wypowiedziami, powyżej też sa "zadowoleni" klienci, którzy się wypowiadaja w temacie przelewania plynow (a podobno na 100% nie ma takiej możliwości).

Co do sondy PH, sonda była moja, bo wasza zabilo kore w 2 miesiace (gdzies na poczatku tego tematu jest o tym) i wtedy Pan pisal że pozostawienie jej suchej nie ma negatywnych skutkow dla jej pracy :) a co do mojej to faktycznie wrzucilem ja z rozpędu do pudelka, ale sonda ma rok, wiec i tak byla do wymiany.

Co do reszty, nie planuje się powtarzac, wszystko było wcześniej. 

Żadnego  Twojego postu nie kasowałem - to po pierwsze. 
po drugie - nie prosiłem nikogo aby do Ciebie dzwonił . 
Po trzecie - tu w wątku proponowałem rozwiązanie „Twojego problemu” aby nie było wątpliwości gdzie leży problem . Zobowiązałem się odkupić urządzenie gdy faktycznie okaże się wadliwe. Tu tez oczekiwałem Twojej odpowiedzi na moją propozycje i takiej się nie doczekałem - dostałem odpowiedz typu „nie będę sponsorował testu „ itd . Nie czytam mejli które wysyłałes do serwisu aczkolwiek nie dostałem żadnej informacji abys pytał jak można przeprowadzić ten test. Przynajmniej z Twoich wypowiedzi tu wynikało zupełnie coś innego - że nie jesteś tym zainteresowany .

To wszystko z mojej strony, rozumiem że likwidujesz akwarium ale nie mogę wyrazić zgody na propozycje usunięcia filmów w zamian za kompletny refund dozownika - to nie rozwiązuje problemu który zgłaszałeś a którego dotyczy większość twoich postów w tym wątku . Mi zależało na bezsprzecznym wskazaniu czy urządzenie jest wadliwe czy nie gdyż ten wątek czyta dużo osób a sposób na „usunięcie filmików” w zamian za odkup od Ciebie urządzenia nie rozwiązuje sprawy.  Tak, to nasz serwis poprosił Cię o usunięcie filmów z YT (gdyż mogą wprowadzać w błąd że to normalna „praca” urządzenia ) jednak jak pisałem - nie możemy  zgodzić się na to w zamian za odkup - bo to brzmi trochę jak szantaż . 
dlatego tez nie musisz ich usuwać - jak domyślam się również nie odbierzesz paczki z dozownikiem  która do Ciebie idzie. 
To oczywiście Twoja decyzja . 

pozdrawiam 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uff jak dobrze ze miałem telefon i nie odpowiedzialem chwilę wcześniej. Plan mojej dyskredytacji był niezły, no ale czasami mówi się all in, a gracz po drugiej stronie stolu ma lepsza rękę, życie... 

Jednego czego nie mogę zrozumiec, to to, że prowadzimy tą rozmowę tyle czasu o sprzet wart 3 tys zl (a was jako producenta jeszcze mniej), w momencie kiedy wiecie, ze wysadził mi akwarium (czy tam, zdajecie sobie sprawę że tak prawdopodobnie bylo) i nawet nie chce od was odszkodowania, tylko zgodnie z przyslugujacym mi prawem, po 3ciej (4?) naprawie gwarancyjnej, przysluguje mi prawo do żądania zwrotu pieniędzy, co zrobiłem. Oczywiście twierdzicie, pomimo mojego miliona filmikow i miliona maili, że zawsze sprzet był sprawny i nie miał usterki.

Do meritum bo mam inne rzeczy na głowie:

40 minut temu, Przemek napisał:

Żadnego  Twojego postu nie kasowałem - to po pierwsze. 

Mam w mailach mój post z odpowiedzią na niego (dwukrotnie go dodałem, którego dziwnym trafem nie ma w tym watku). Ale nie zamierzam wrzucać tutaj zrzutów ekranu (w tym z moich maili do serwisu o Twój test), gdyż nie będzie to potrzebne. 

2 godziny temu, kolunio32 napisał:

Dzwoniłem do Ciebie z własnej nie przymuszonej woli

 

43 minuty temu, Przemek napisał:

po drugie - nie prosiłem nikogo aby do Ciebie dzwonił .

I tutaj wracajac do początku tego postu i jego metafory pokerowej, mówię "sprawdzam". Kolega Krzysztof (no my kolegami najwyrazniej nie będziemy, więc to raczej Twój kolega), dzwonił dzisiaj do mnie o 13:16, mniej więcej w czasie kiedy pojawily się Twoje odpowiedzi na forum i rozmawialismy na różne tematy zwiazane z PS, rozmowa trwala 38 min 37 s. Myk w tym, ze mój telefon domyślnie nagrywa wszystkie rozmowy :) a w 31s tego nagrania (a potem w trakcie jeszcze kilkukrotnie) pada stwierdzenie:

" (...) bo tutaj za prośbą Przemka Cybulskiego, bo mówi, że Ty masz tam najwyraźniej jakiś problem z łącznością(...)

To jak, wrzucamy na YouTube i każdy posłucha, kto tu jednak mija się z prawdą w tej całej historii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myk w tym, ze mój telefon domyślnie nagrywa wszystkie rozmowy [emoji4] a w 31s tego nagrania (a potem w trakcie jeszcze kilkukrotnie) pada stwierdzenie:
" (...) bo tutaj za prośbą Przemka Cybulskiego, bo mówi, że Ty masz tam najwyraźniej jakiś problem z łącznością(...)
To jak, wrzucamy na YouTube i każdy posłucha, kto tu jednak mija się z prawdą w tej całej historii?

A czy Twój twój telefon domyślnie informuje rozmówcę, że rozmowa jest nagrywana? Bo chyba za to jest „paragraf”, po udostępnieniu treści „nam”, którzy nie jesteśmy uprawnieni do jej poznania. Ale mogę się mylić oczywiście.

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Post pojawił sie przed Twoją rozmową z Krzyskiem który jest także naszym klientem i który powiedział mi że Ciebie zna i może Ci pomóc jesli sobie nie radzisz . Nie interesuje mnie kogo i kiedy nagrywasz - nikogo nie prosiłem aby do Ciebie dzwonił. Wszystko w tej kwestii z mojej strony .  
Nie wiem czy rozumiesz tego co napisałem(obawiam się że nie)  ale w tej chwili to już dla mnie nie ma znaczenia - wszystko co miałem do napisania powyżej to napisałem . 
Nie, nie wiemy że nasz sprzęt „wysadził” Tobie zbiornik - będąc na Twoim miejscu zebrałbym wszystkie dowody i podał firmę do sądu . Mogłeś wykazać publicznie że sprzęt jest wadliwy - nie zrobiłeś tego. Nie skorzystałeś z opcji niezależnego testu i wtedy miałbyś drogę otwartą i do odkupu sprzętu i do odzyskania odszkodowania .Nie rozumiem tego i dalsze Twoje wypowiedzi traktuje jako niezrozumiały atak na naszą firmę . 

Jak już napisałem - nie zamierzam Tobie tu odpowiadać i komentować Twoich wypowiedzi . 
 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, SHARK_2 napisał:


A czy Twój twój telefon domyślnie informuje rozmówcę, że rozmowa jest nagrywana? Bo chyba za to jest „paragraf”, po udostępnieniu treści „nam”, którzy nie jesteśmy uprawnieni do jej poznania. Ale mogę się mylić oczywiście.

pomijając, że nie to jest tematem tej debaty - to tak, mylisz się.

Dobra bo widze, ze tutaj normalnie i tak juz nic nie bedzie..

45 minut temu, Przemek napisał:

będąc na Twoim miejscu zebrałbym wszystkie dowody i podał firmę do sądu

nie robmy sobie jaj , dobrze ? Ja wiem ile trwa proces w Polsce, jak wyglada, ile kosztuje i jakie sa szanse na wygranie takiej sprawy po 2 - 3 latach ciagania sie po sadach i Ty to tez wiesz najwyrazniej, dlatego jestes taki mocny. Nawet gdybym miał to nagrane na kamerze, to i tak nic to nie daje. Nie jeden proces mam za soba (i w trakcie), zeby wiedziec jak dziala prawo w Polsce (jak nie dziala znaczy).

47 minut temu, Przemek napisał:

Mogłeś wykazać publicznie że sprzęt jest wadliwy - nie zrobiłeś tego.

ja tu nie jestem od tego zeby publicznie cos udowadniac, Ty jestes od tego. Ponizej zrzut (a mialem tego nie robic) z moich maili z serwisem. Jezeli masz inne, czekam. Powiedz jeszcze wszystkim, ile razy do mnie dzwoniles w tej sprawie, ile razy do mnie pisales w tej sprawie, masz komplet moich danych do kontaktu, ale nie, kolega dzwoni wybadac temat i mowi w rozmowie, ze nie mozesz sie do mnie dodzwonic - zart. Jakbys chcial zalatwic ten temat to w ten czy inny sposob bylo to do zrobienia, razem z Twoim "testem" włącznie.

50 minut temu, Przemek napisał:

Jak już napisałem - nie zamierzam Tobie tu odpowiadać i komentować Twoich wypowiedzi . 

pisales to kilka razy, dalej to robisz, a jak tu nie zamierzasz to gdzie, bo telefonicznie i na maila tez nie ? w kazdym badz, wiarygodnosc Ci spada

Godzinę temu, Przemek napisał:

Twoje wypowiedzi traktuje jako niezrozumiały atak na naszą firmę . 

to tez piszesz juz od paru miesiecy, jakos musze z tym zyc.... poki sie dzisiaj nie odezwales, niczego nie atakowalem, odpisuje jedynie na te bzdury ktore sie pojawiaja.

Zamiast zabrac sprzet, udawac ze go testujesz przez nastepne 6-12m az wszyscy o tym zapomna zeby wyjsc z tego z twarza, to nie, musiales na forum udowadniac ze z moja sztuka wszystko bylo ok, tylko ja od roku nie ogarniam. Jakos do zarzutow kawalek wyzej ze sprzet innym tez wdozowywal wiecej niz powinien bo sie resetowal - dziwnie, cisza (pewnie to wifi). Telefonicznie tez dzisiaj padlo, ze byl to problem znany. Wiec prosze Cie...

Niesamowicie mnie dziwi, ze faktycznie wyliczyliscie, ze lepiej sie oplaca ciagnac ta szarade tutaj niz zamknac temat... no coz, wasz cyrk wasze malpy. Ja tam sobie moge pozwolic na te 1500zl straty i sprzedac ten "w pelni dzialajacy sprzet" - dalej (jezeli ktos da 2k za sprzet ceniony na 4 - chetni ?). Przez was zwijam moje akwarium, bo nie po to mam hobby za.... 80 tys zl, zeby ciagle sie wkurzac, a te awarie juz przelaly czare goryczy.

Oby reszcie dzialalo to lepiej niz mi, bo fakt ze komus tez wysadzi zbiornik, zebym mogl powiedziec - "a nie mówiłem", naprawde nie jest tego wart.

Screenshot_20220222-202826_Email.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Przemek napisał:

Jaka wersja firmware? Jak już napisałem tu kilkukrotnie - jeśli urządzenie korzysta ze starego (nie zaktualizowanego) firmware współpracując z najnowszym softem w chmurze(mimo że pojawia się okienko ostrzegające o potrzebie aktualizacji) to trudno mi odnieść się do tego bardziej rzeczowo. Pojawiła się dawno temu poprawka firmware do modułu Wifi która eliminowała problem z resetu urządzenia w przypadku problemu w połączeniu z lokalną siecią Wifi(konflikt adresu IP, brak przypisanego IP lub problemy z łącznością z serwisem).

Mamy ponad 1800 urządzeń pracujących w chmurze - i jak powtarzam - jeśli urządzenie jest prawidłowo obsługiwane(używa aktualnego oprogramowania) to NIE MA PRAWA nie działać tak jak gwarantuje to producent. 
Powtarzałem to już wielokrotnie i napisze raz jeszcze. Jeśli ktoś szuka informacji z pierwszej ręki - jest na FB grupa użytkowników naszych urządzeń i można po prostu zapytać. 
Na temat KAŻDEGO urządzenia tego typu (dowolnego producenta) można znaleźć negatywną opinię - bez względu na to kto jest jego producentem. Wystarczy google i 3 minuty szukania.


PS. Poniżej zdjęcie od użytkownika które pojawiło się wczoraj na naszej grupie.

IMG_2949.JPG

Panie Marcinie
Proponowałem Panu ten test kilka tygodni(jeśli nie miesięcy temu).  Nie odnosił Pan się do tego kompletnie, mimo że oferowałem urządzenie zastępcze na ten test(także innego producenta jeśli będzie trzeba).

Nie rozumiem z jakiego powodu odgrzewa Pan "ten kotlet" co jakiś czas - chyba  że wziął Pan za cel walkę z naszym urządzeniem/firmą - to jest Pana droga. 

Pana propozycja że może Pan usunąć filmiki jeśli zrobimy Panu kompletny refund za urządzenie które używał Pan dość długo w tej sytuacji nie może zostać zaakceptowana. To nie rozwiąże problemu w postaci tych postów które Pan tu napisał ponieważ czytający temat użytkownicy nie będą mieli możliwości poznania prawdziwej przyczyny takiego a nie innego działania urządzenia u Pana. Ja do sprawy odniosłem się w imieniu firmy dość klarownie - jeśli test wykazałby u innego użytkownika nie prawidłową pracę - zobowiązaliśmy się do dokonania zwrotu. Pan z tej oferty nie skorzystał mimo iż pisał Pan że z urządzenia nie korzysta. Pana argumentacja że nie będzie Pan "sponsorował" testu innemu użytkownikowi. Nikt tego nie oczekiwał - wyszliśmy z uczciwą ofertą wobec Pana i zależało nam na niezależnym teście czym jak widać nie był Pan zainteresowany.
Pana dozownik trafił do nas na serwis - pracował na "żywym" organizmie. Pana dozownik dotarł do nas z elektrodą niezabezpieczoną (w transporcie na "sucho") - trudno jest mi więc nawet stwierdzić jak ona pracowała wcześniej gdyż na starcie nie nadawała się do niczego.(na życzenie dysponujemy zdjęciami jak wyglądał zapakowany i wysłany do nas dozownik - (zdjęcie z otwarcia paczki od Pana w załączniku). Przyzna Pan że tak nie powinna być przechowywana i transportowana elektroda prawda?

Dodatkówo w urządzeniu był stary firmware który nie współpracował poprawnie z chmurą(taki komunikat MUSIAŁ się Panu wyświetlać w chmurze).
Posiadamy pełny raport z testów w akwarium i napiszę to raz jeszcze - URZĄDZENIE DZIAŁA POPRAWNIE. Jeśli ma Pan wątpliwości - proszę wysłać je do dowolnej osoby tu z forum która sprawdzi to sama i zobowiąże się podzielić opinią publicznie. My jako firma pokryjemy koszta transportu we wszystkie strony, jeśli jednak testy wypadną prawidłowo - sądzę że uczciwym będzie podzielenie ich na dwie strony.
Jeśli testy nie wypadną prawidłowo - odkupimy od Pana ten dozownik i sprawę zamkniemy bo przyznam szczerze zmęczony już jestem ciągłymi "wrzutkami" w tym temacie i dyskusją bez sensu.

Niezależny test pozwoli wyjaśnić pewne sprawy i być może zamknąć Pana "przypadek".

 

W zestawie została wymieniona sonda na nasz koszt - gdyż ta Pana w wyniku takiego a nie innego transportu się po prostu nie nadawała do dalszej pracy.

IMG_20220214_105508632.jpg

 

na dole dodatkowo zrzut testów z Pańskiego urządzenia. 

1 .png

Wszystko działo się wtedy na aktualnej wersji 1.9.7 więc nie ma mowy o starym firmware. Z siecią nie mam problemu - wszystkie inne urządzenia mają przypisany stały adres IP żeby nie było konfliktów. Nie zauważyłem też braku łączności z chmurą przed i po tych resetach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Gr4b3Q napisał:

Wszystko działo się wtedy na aktualnej wersji 1.9.7 więc nie ma mowy o starym firmware. Z siecią nie mam problemu - wszystkie inne urządzenia mają przypisany stały adres IP żeby nie było konfliktów. Nie zauważyłem też braku łączności z chmurą przed i po tych resetach. 

Jaka wersja firmware w module Wifi? Pisałem o tym wyżej, w odpowiedzi do innego posta(wersję firmware w dozowniku widzimy w chmurze, wersji firmware modułu Wifi niestety nie).

Aby to sprawdzić musisz wejść na adres IP Twojego dozownika poprzez przeglądarkę(jeśli nie znasz adresu IP - to zrestartuj dozownik - odłącz z prądu i podłącz - adres IP przypisany do dozownika pojawi się na LCD dozownika)  - tam pojawi się informacja o zainstalowanym firmware w module WIFI.

 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.