Skocz do zawartości
Hoom

Pacific sun przygoda z zakupem pompy

Rekomendowane odpowiedzi

To jest mój 4 ich produkt, nie będę się rozpisywał o usterkach każdego z nich [emoji6] Serwis jest ich mocną stroną i tu nie mogę złego słowa powiedzieć. Musisz mieć tylko kontakt w telefonie w ulubionych bo często będziesz wybierał numer [emoji6]
 
Dobrze ze chociaż w serwis zainwestowali [emoji1787]
Ogólnie w Niemczech jak ktoś słyszy pacyfic Sun, to odwraca głowę.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zostałem niejako przywołany do tablicy więc chciałbym napisać kilka słów wyjaśnienia. 

@Hoom

Prawdą jest że promocja #stayathome (20% rabat na produkty) ważna była do 31 lipca 2020r. Rzeczywiście, w wyniku błędu pracownika  w naszej firmie baner o tej promocji jak i kod rabatowy nie został zdjęty w odpowiednim czasie(przed jego urlopem). Uległy zakończeniu kampanie reklamowe w mediach społecznościowych jednak kupon dalej był ważny.  Nie zmienia to faktu że wszystkie zamówienia złożone po 31 lipca (do czasu faktycznego wyłączenia kuponów rabatowego) realizowane były przez magazyn w cenach z zamówień - promocyjnych. 

Nikt nigdy nie prosił żadnego Klienta o dopłatę do zamówienia - czy też nikt nigdy nie odmówił realizacji zamówienia złożonego z użyciem kodu rabatowego. Faktycznie, w momencie gdy Hoom skontaktował się z naszą firmą osoba z działu handlowego spostrzegła że promocja  nie powinna obowiązywać - i została wyłączona. Zapewniam, że nikt celowo nie robił tego w pośpiechu czy też widząc że w danej chwili chcesz złożyć zamówienie na mieszacz magnetyczny.  Sprzedany 16 sierpnia dozownik Kore 5th Ultimate (w najnowszej wersji Wifi z usługą chmury) był w promocyjnej cenie i nikt tu nie chciał nic zmienić.

Osoba która rozmawiała z Tobą nie mogła udzielić innej odpowiedzi niż ta którą udzieliła, przykro mi. Mam nadzieję że to rozumiesz.

Oczywiście, w przypadku gdy Klient chce zrezygnować z zamówienia ma do tego pełne prawo - Twoja płatność rozliczana była kartą kredytową, biuro skontaktuje się z firmą rozliczającą transakcje walutowe w kartach płatniczych celem zwrotu pełnej kwoty zamówienia. Płatność ta nie została jeszcze z nami rozliczona(przez firmę autoryzującą płatność). Zwrot zostanie dokonany bezzwłocznie - gdybym wiedział że wątek zrobi się międzynarodowy to bym osobiście zatwierdził ten 20% upust na ten mieszacz magnetyczny ;-)

 

Odnosząc się do pozostałych wypowiedzi.

Cóż, z jednej strony cieszę się że Pan Tomek z serwisu jest tak wysoko oceniany wśród naszych Klientów - od wielu lat pracuje jako jedyny pracownik serwisu. Zdaję sobie sprawę i mamy wiedzę na temat pewnych zdarzeń które mogły wystąpić i występowały w przeszłości z naszymi urządzeniami jednak zapewniam również - że niestety wiele z tych sytuacji spowodowanych było przyczynami pośrednio nie zależnymi od nas.

Wspomniane dozowniki Kore 5th produkowane były w wersji z modułem Bluetooth od lutego 2014 - wszystkie zgłoszenia serwisowe które otrzymaliśmy spowodowane były próbami skonfigurowania dozownika najnowszą dostępną(w danym czasie) aplikacją i nie kompatybilnym z nią firmware.

Drugą przyczyną, która zaczęła "wychodzić" w czasie - były zgłaszane czasem problemy z komunikacją między dozownikiem a komputerem. Wynikało to z faktur że wraz z rozwojem coraz nowszych laptopów/tabletów producenci ich zaczęli masowo używać w nich moduły BlueTooth klasy 4 o obniżek mocy(co wpływało na zwiększenie żywotności, czasu pracy laptopa na baterii) ale niestety przyczyniało się również do skutecznego zmniejszenia zasięgu działania - i niestety w pewnych przypadkach "transmitowaniu" błędnych znaków i pakietów danych do modułu BT(czasem zawieszając aplikację).

Powyższe problemy rozwiązywało zawsze użycie zewnętrznego(na USB) modułu BT klasy 1 - który ma moc  100mW  i wspierał wszystkie protokoły komunikacyjne.

Moduł Bt klasy 4 ma moc około 1mW.(to zawsze można było sprawdzić w specyfikacji komputera). Taki moduł pracuje poprawnie z myszką w komputerze i słuchawkami - ale niestety z urządzeniem komunikacyjnym wspierającym protokół SPP czy RFCOMM już nie.

Zdecydowaliśmy też aby od tego roku zmienić platformę sprzętową - i z całą obsługą dozownika przejść do chmury - co zresztą w przypadku Kore 7th działa od zeszłego roku(już ponad rok) a w Kore 5th - od tego roku.

Tego typu rozwiązanie umożliwia konfigurowanie i obsługę dozownika za pomocą dowolnego urządzenia - czy to komputera, tabletu, telefonu - a nawet TV czy e-booka z przeglądarką(jak Kindle).

Oczywiście, jakiekolwiek awarie które zdarzały się w przeszłości lub błędy wykryte w oprogramowaniu były natychmiast poprawiane - myślę, że  nigdy nie zostawiliśmy bez pomocy żadnego Klienta - od prawie 10 lat staramy się dostarczać sprzęt możliwie najwyżej jakości w pełni wspierając naszych Klientów - zarówno przed jak i po sprzedaży naszych urządzeń.

Niestety nie da się uniknąć sytuacji w których jakieś urządzenie przestanie działać - im bardziej jest ono zaawansowane(więcej możliwości oferuje) tym większe prawdopodobieństwo że produkt będzie wymagał głębszego zapoznania. W ciągu tych niemal 10 lat wyprodukowaliśmy ponad 4000 dozowników oraz około 6000 lamp(nie mówię o dolewkach czy reaktorach wapnia itd). Osobiście chciałbym abyśmy mieli samych tylko zadowolonych Klientów - i czytając opinię jak wyżej nie jest to dla mnie w żadnym wypadku przyjemne - gdyż wiem jak dużo serca i zaangażowania oraz pracy wkładają nasi pracownicy w to co robimy.

Jeśli jednak wątek ten czyta jakakolwiek osoba która potrzebowała by dodatkowego wparcia czy też zwykłej porady - nasi pracownicy z chęcią zawsze udzielą takowego wparcia i odpowiedzą na wszystkie pytania. 

pozdrawiam serdecznie

Przemysław Cybulski

Pacific Sun EU

 

 

 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemekdziękuje za odpowiedz na która nie doczekałem sie w mailu . Złość mam tylko na to ze w momencie trwania mojej rozmowy mającej na celu zamówienie mieszacza cena została zmieniona a tak jak piszesz nie powinna bo gdy zamawiałem wciąż obowiązywała .na stronie www nie było daty końca promocji .  I zabrakło mi w tym wszystkim zwykłego przepraszam ze strony pana Tomka 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Hoom Proszę mi wierzyć, tu nie było celowego działania z czyjejkolwiek strony - pracownik wyłączający promocje oraz usuwający informacje o niej nie sprawdzał czy ktoś (i kto) jest aktualnie w sklepie. Nikomu nie chodziło przecież o uniemożliwienie złożenia zamówienia. 

Szkoda że nie wiedziałem o sprawie - miałbyś i zarówno bardzo fajny dozownik(z pomiarem podwójnym pH - czyli taki pH komputer) pracujący w chmurze jak i mieszacz.

Dozowniki  H20 to fajne dozowniki - jednak porównanie ich z Kore(pod warunkiem że pracuje poprawnie ;-)  - funkcjonalności czy możliwości rozbudowy - to jak porównanie jabłek i pomarańczy. Nic się nie zmieniło od 5 lat - jeśli chodzi o precyzję czy dozowanie pojedynczych kropli Kore jest nie do pobicia(jedną kroplę buduje w czterech mikro ruchach silnika) - gdyż rozdzielczość wynosi 0.01ml.

Zgadzam się z tym że BT był "trudny". Wymagał mocnego nadajnika(BT po stronie komputera) - w innym wypadku utrudniało to konfigurację. 

Aktualna generacja Kore 7th/5th pracująca na modułach Wifi - to zupełnie inne urządzenie - przede wszystkim wygoda obsługi poprzez chmurę, notatnik parametrów itd...

Poniżej kilka zrzutów z Kore 7th - jednak Kore 5th Cloud wygląda tak samo..

pozdrawiam

Przemek

 

Zrzut ekranu 2020-08-20 o 16.23.43.png

Zrzut ekranu 2020-08-20 o 16.24.00.png

Zrzut ekranu 2020-08-20 o 16.24.08.png

Zrzut ekranu 2020-08-20 o 16.24.26.png

Zrzut ekranu 2020-08-20 o 16.24.39.png

 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2 lat  korzystam z kore 5th bez zastrzeżeń co do samego sprzętu- jednakże połączenie przez bluetooth i sama aplikacja wymaga naprawy bynajmniej ta z której korzystam. Sumarycznie jestem zadowolony, to tak dla równowagi, że nie tylko wady ma ten sprzęt! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.