Jump to content
CoralHouse

Produkty Kessil już w sprzedaży

Recommended Posts

Możesz ustawić tak:

9:30 Barwa 0%, Moc 5%

11:00 B 25% M 25%

13:00 B 70% M 90%

20:00 B 50% M 80%

22:00 B 15% M 15%

23:00 B 0% M 0%

Aklimatyzację możesz zrobić, led ledowi nierówny.


pozdrawiam

Maciek

Prawdziwy facet nie je miodu !... Prawdziwy facet żuje pszczoły! ! !

I pamiętaj....Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Dieslem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, enigma17 napisał:

Możesz ustawić tak:

9:30 Barwa 0%, Moc 5%

11:00 B 25% M 25%

13:00 B 70% M 90%

20:00 B 50% M 80%

22:00 B 15% M 15%

23:00 B 0% M 0%

Aklimatyzację możesz zrobić, led ledowi nierówny.

dzieki za szybka odpowiedz pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest laszek

Witam, co do oświetlenia nie widzę cen przy świetlówkach poza jedną. Przez to nie można dodać do koszyka mimo, że w magazynie jest dostępna.

Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie miłe zaskoczenie :) wczorajsze zakupy pod koniec transakcji uyskały jeszcze dodatkowy rabat! Super! AHOJ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.01.2018 o 19:27, kapa napisał:

odświeżę temat,

mozna dostac jakies dobre ustawienia kessil a160we 

obsada to kilka latwych sps,lps,i prę miekasów

lampa wisi kolo 18cm nad tafla,skala znajduje sie kolo 20cm od tafli wysokosc akwarium 55cm

jeszcze jedna zecz,czy jak swiecilem predzej ledami,trza robic aklimatyzacje czy mozna swiecic odrazu tak jak sie chce?

Ja mam 360

kolor                max 40 % przez 2 godzony/dzień a reszta dnia ok 30%

intensywność  max 100% 2 godzina/dzień reszta dnia max 70%

swiecę 12/24h 

mam lps i łatwe sps

Edited by twkw@op.pl (see edit history)

Tomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.