Skocz do zawartości
ILUZJONISTA

Sterownik ZN1001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam lampę ZETLIGHT ZA2431 i dokupiłem do niej sterownik ZN1001. Niestety sterownik przyszedł bez instrukcji a na stronie producenta też jej nie ma. Na YouTube też nic ciekawego a producent nie odpisuje. Oczywiście sprzedawca też.

Jeśli ktoś posiada takowy sprzęt to proszę o pomoc.

Pozdrawiam


2cacc2e5b32ec2346ce6b46039b7f7acu1292a15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za "normalny" język, ale nic mi to nie da jak się angielskiego nie zna :crybaby:


2cacc2e5b32ec2346ce6b46039b7f7acu1292a15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

po ikonach dojdziesz - albo google translator :)

swoją drogą - pisz do sprzedawcy - MUSI dołączyć instrukcję w PL

art. 15 Ustawy o języku polskim:

Kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wbrew przepisom art. 7a, w obrocie z udziałem konsumentów stosuje wyłącznie obcojęzyczne nazewnictwo towarów lub usług albo sporządza wyłącznie w języku obcym oferty, ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów, instrukcje obsługi, informacje o właściwościach towarów lub usług, warunki gwarancji, faktury, rachunki lub pokwitowania, podlega karze grzywny.

a że jest to sprzęt elektryczny (czyli niebezpieczny)

musisz mieć instrukcję PL

inaczej możesz go np. zamontować w zbiorniku ...

--//-- EDIT

Gdy instrukcji brak

Polskie prawo jest jasne: do każdego sprzedawanego urządzenia należy dołączyć instrukcję obsługi. Jeśli sprzedawca nie zadba o to, wówczas można przyjąć – opierając się na przepisach kodeksu cywilnego – że towar, który nabyliśmy jest niekompletny, ma wadę i jest niezgodny z umową.

W związku z tym można złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i zażądać wydania brakującej instrukcji. Jeśli jest to niemożliwe, wówczas możemy domagać się zwrotu pieniędzy za towar.

Oprócz tego można także wystąpić o wypłatę odszkodowania czy np. zwrot kosztów związanych z transportem.

Jeśli sprzedawca jest oporny i nie chce współpracować, warto powiadomić o zaistniałej sytuacji Rzecznika Praw Konsumenta albo Inspekcję Handlową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, już doszedłem. Wielkie dzięki silvia. :thumbsup::clap:

Temat do zamknięcia.

P.S.

Producentowi i tak nie odpuszczę...


2cacc2e5b32ec2346ce6b46039b7f7acu1292a15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.