Skocz do zawartości
xyz2017

Toksyczny ślimak sprzedany w sklepie

Rekomendowane odpowiedzi

Ślimak już padł... wylądował w śmietniku. (Mam nadzieje ze nie zdążył uwolnić toksyn do zbiornika)
Jeszcze nie dzwoniłem do sklepu.. zobaczymy jaki będzie finał.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Skoro padł i został (dowód) wyrzucony to niby czego się spodziewasz ?

teraz to Ci można wmówić wszystko - np. że komuś odsprzedałeś

sam padnięty ślimak może oznaczać np. złe warunki w zbiorniku  - więc w takich wypadkach (kupna czegoś czego się nie chciało kupić) musi być natychmiastowa reakcja (zwrot do sklepu) - albo żadnej reakcji bo kasy na bank już nie odzyskasz

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wysokich cen nie ma co się czepiać. Każdy prowadzi swój biznes tak jak uważa za stosowne i efektowne dla siebie. Skoro mają takie ceny tzn, że im się to opłaca, a my przecież możemy wybrać inny sklep wedle uznania.

Natomiast podejście w stylu "wypchnąć "nieświadomemu klientowi zwierzaka, który nie ma szans na przeżycie i w dodatku niesie ze sobą ryzyko zatrucia baniaka jest absolutnie niedopuszczalne!

Jest to kompletna porażka i utrata twarzy przez tą firmę.

Jasne, trzeba robić świadomie zakupy do akwa morskiego, trzeba czytać i się doszkalać, ale nie zgodzę się,że nie można polegać na opinii sprzedawcy. Nie dajmy się zwariować, przecież od tego oni powinni być. Szczególnie w tak specyficznej i co by nie mówić mało masowej branży jak nasza.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro padł i został (dowód) wyrzucony to niby czego się spodziewasz ? teraz to Ci można wmówić wszystko - np. że komuś odsprzedałeś

sam padnięty ślimak może oznaczać np. złe warunki w zbiorniku  - więc w takich wypadkach (kupna czegoś czego się nie chciało kupić) musi być natychmiastowa reakcja (zwrot do sklepu) - albo żadnej reakcji bo kasy na bank już nie odzyskasz

 

W tym wypadku najmniej chodziło o kasę..(nie jest to tanie hobby i przez stracone 200zl nikt głodny z tego powodu nie będzie) traktowałbym to jako przestrogę dla innych..

Do wysokich cen nie ma co się czepiać. Każdy prowadzi swój biznes tak jak uważa za stosowne i efektowne dla siebie. Skoro mają takie ceny tzn, że im się to opłaca, a my przecież możemy wybrać inny sklep wedle uznania.

Natomiast podejście w stylu "wypchnąć "nieświadomemu klientowi zwierzaka, który nie ma szans na przeżycie i w dodatku niesie ze sobą ryzyko zatrucia baniaka jest absolutnie niedopuszczalne!

Jest to kompletna porażka i utrata twarzy przez tą firmę.

Jasne, trzeba robić świadomie zakupy do akwa morskiego, trzeba czytać i się doszkalać, ale nie zgodzę się,że nie można polegać na opinii sprzedawcy. Nie dajmy się zwariować, przecież od tego oni powinni być. Szczególnie w tak specyficznej i co by nie mówić mało masowej branży jak nasza.

 

Dokładnie o to mi chodziło..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do fałszywych glonożerców, to mi kiedyś jeden sklep sprzedał kraba calapa calapa jako glonożercę.. potem z przerażeniem odnotowałem, że on wyciąga z muszli ślimaki, musiałem go dokarmiać podwórkowymi, bo nic innego nie chciał jeść.


Nano reef -homar only + reefmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nastały takie czasy, ze każdy chce zarobić i nie ma tu sentymentów, wiec i we wrocku wciskają człowiekowi zwierzaki trudne w hodowli, a mówią że łatwy. Co sprzedawca to inna wiedza, lub jej brak, na temat danego produktu czy zwierzaka. Po części nie ma w sklepach ludzi w właściwą wiedzą, ostatnim świeżym przykładem  jest sklep w CH Koron..a we wrrocku, gdzie jedyny kumaty pracownik znający się na morszczyźnie się zwolnił, lub została zwolniony, tak czy siak nie pracuje, a inni nie mają wiedzy jak ogarnąć temat z solniczkami i zwierzakami tak się znajdującymi. Szkoda zwierzaków.        

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki xyz2017 za post.

Nieraz byłem świadkiem w sklepach zoologicznych, ale takich które "przy okazji" sprzedają organizmy morskie. Przy okazji to znaczy kilka baniaków po 40l-50l, a w środku ryby które powinny być w minimum 300l i oczywiście na pytanie czy taka ryba się nadaje do 100l każdy odpowiadał że tak oczywiście.

To jeszcze można znieść (krótki czas przetrzymywania itp) -choć ktoś kto sprzedaje powinien wiedzieć co sprzedaje, ale sprzedawać coś co ewidentnie SZKODZI?

Moim zdaniem niedopuszczalne! To tak jakby ktoś sprzedawał pączki z pleśnią i mówił że jest ok a tylko kwestia czasu co się stanie.

Jestem za tym by na tym forum promować porządne i uczciwe sklepy by każdy był zadowolony z zakupu (wiele razy byłem ucieszony z zakupu mimo dużej odległości i wysyłki) a nie pseudosklepy, które nie znają dobrze użycia akcesoriów które sprzedają.

pozdrawiam

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się ze post wzbudził zainteresowanie-to pokazuje sile konsumenta. Jest już 1000 wyświetleń.

Zrozumiałe jest to, ze sprzedawcy maja swoją marże na towarze, ja z przyjemnością dam zarobić komuś, kto dobrze traktuje klientka i zwierzęta. To my płacimy i to my decydujemy komu pozwolimy utrzymać się na rynku.. Mimo, ze bywam często we Wrocławiu w pobliżu tego sklepu, zamawiam wszystko przez internet od sprawdzonych sprzedawców.

Odnośnie promowania uczciwych sklepów, nie chciałbym tego robić. Takie posty mogą być uznane ze kryptoreklamę i jest to zrozumiałem z naszego konsumenckiego punktu widzenia. Dobre sklepy obronią się same.. :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎09‎.‎05‎.‎2017 o 23:30, Lisek_chytrusek napisał:

Ciężko teraz trafić na sklep z "pasją" i moralnością, na szczęście mam jeden taki w okolicy.

W miejsc gdzie zaczyna się biznes konczy się pasja

nie znam sklepu który ma zbiorniki po 300 l na 4-5 ryb które i tak sa tam chwilowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.