Skocz do zawartości
kali

Nietypowe akwarium prośba o rady

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich 

Jestem akwarystą od x lat i doświadczenia z paletkami, roślinami, krewetkami duże lecz z słonymi wodami to nie.

Zapragnąłem mieć takie akwarium lecz mam kilka problemów:

Miejsce na akwarium i takie posiadam już długość 49cm, szerokość 35 cm oraz wysokość 27 cm. Pytanie jest sens w doś niskim 27 centymetrowym akwarium ?

Drugi problem to ułożenie akwarium , musi być wzdłuż czyli jako szyba przednia musi być 35 cm. Mam nadzieję iż rozumiecie.

I to są główne 2 pytania gdyż nie mam doświadczenia czy to ma sens?????

Posiadam tylko filtr RO bez żywicy , czy to konieczność ? Woda z filtra RO kolo 20-25  μS   

Posiadam na stanie FZN-2 a może lepiej panel wkleić do środka?

Oświetlenie myślę samemu na ledach lecz jeszcze nie czytałem co i jak jeśli ktoś może podesłać linka co to dziękuję.  

Edytowane przez kali (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kali. Jesteś z Rzeszowa, wproś się do jakiegoś morszczaka i pooglądaj akwarium domowe jak wygląda prawdziwy morszczak i jak jest poprawnie prowadzony zbiornik z sumpem i dlaczego musi być woda RO DI. Pozdrawiam Roman. 

ps. Warto mieć znajomego morszczaka w swojej miejscowości, zawsze można zadzwonić i podpytać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :)

 

To widziałem kilka razy jednak na tą chwilę chcę spróbować czy to dla mnie i jak się z tym obchodzić na czymś mniejszym a właśnie posiadam takie akwarium  tylko czy to będzie miało choć trochę ręce i nogi.... Nie jestem typem człowieka co kupuje sprzęt narciarski na pokaz za 10000 tys zł a później cały dzień siedzi w barze bo jeździć nie umie :) Chcę siebie sprawdzić i jak naucze się wszystkiego na poligonie malym to przerobię 400 litrowe które aktualnie posiadam na morszczaka.

D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi