Skocz do zawartości

Historia edycji

_Artur_

_Artur_

13 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak sklep napisze sobie 12 miesięcy gwarancji to jest to jedyne na co można liczyć. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to zaczynają się problemy, jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu. A nawet jeszcze nie doszło do zakupu. 

_Artur_

_Artur_

13 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak sklep napisze sobie 12 miesięcy gwarancji to jest to jedyne na co można liczyć. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to już jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu. A nawet jeszcze nie doszło do zakupu. 

_Artur_

_Artur_

12 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak sklep napisze sobie 12 miesięcy gwarancji to jedyne na co można liczyć. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to już jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu. A nawet jeszcze nie doszło do zakupu. 

_Artur_

_Artur_

11 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak sklep napisze sobie 12 miesięcy gwarancji to jedyne na co można liczyć. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to już jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu jak jeszcze nie doszło do zakupu. 

_Artur_

_Artur_

7 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak napiszą sobie 12 miesięcy gwarancji to koniec i tyle. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to już jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu jak jeszcze nie doszło do zakupu. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.