Miałem się nie odzywać ale ponieważ nieobecni nie mają racji więc muszę sprostować kilka kwestii.
Zacznijmy od terminu ukończenia akwarium.Uzogdnilismy w korespondwncji email że będzie na koniec Listopada.
Chcieliśmy oddać akwarium z sumpem wcześniej.Byly naciski że się spieszy,niestety nie udało sie szybciej.
Odnośnie braku kontaktu.Odbieralem naprawdę sporo połączeń telefonicznych od Pana Dadario.W kluczowych momentach kiedy byla potrzeba wyłączyłem wszystkie maszyny przemysłowe aby udzielić rzeczowej informacji.
Wiadomości e-mail również sporo pisaliśmy.
Ponadto po dość dłuższym czasie od zamowienia klient postanowil zmienic paramtery akwarium oraz sumpa.
Mimo że pewne prace byly już wykonane zgodziłem się bez wahania na zmiany i zrobiłem ponownie.
Od siebie dodalem dno 12mm w cenie szkła 10mm.
Oraz wykonaliśmy nowy komin z dnem z szkla 15mm po przesłanej zmianie 10 października.Wszystkie te działania były podyktowane zwiększeniem marginesu bezpieczeństwa użytkownika.
Akwarium zostało dostarczone 30 listopada.Klient życzył sobie aby dotarło do końca Października i tak się stało.
Dziś po prawie dwóch tygodniach otrzymałem telefon gdzie przedstawiono mi wyżej wymieniony problem.
Zauważyłem że akwarium było oklejanie folia.Mieliśmy przypadki że klient kładł akwarium na podłogę czy też szafkę aby okleic folia dany bok.Takie działanie potrafi skutkować porysowaniem.
Zapytałem czy nie było takiej sytuacji ponieważ przedstawiono mi ze jest porysowany jeden element akwarium -bok.
Moze sie tak zdarzyc ze mala cienka ryse czasem sie nie zauważy.Nie twierdzę że jesteśmy bezbłędni i nieomylni.
Ale nie jestem tak bezczelnym i nieuczciwy wykonawcą abym wysłał akwarium z taka ilością rys skoncentrowanym w jednym miejscu.
Nie wiem jaki czynnik zawiódł.
Ale bez szukania winnego dla dobra klienta odpowiedzialem w rozm tel ze sprawa bedzie zalatwiona od ręki tak aby nie pozostało źle wrażenie.
Koszty transportu w tej chwili zabierają cały zysk ale W obliczu zadowolenia klienta nie ma to znaczenia.Poniewaz swoją pracę traktuje bardzo poważnie.A poświęciłem jej połowę swojego życia.Poswiecilem ponieważ nie ma żadnego życia prywatnego.Ale firma jest moja ostoja i dzięki niej utrzymuje całą rodzinę która dla mnie jest najważniejsza.
Zawsze jrśli klient wnosi reklamację ja nigdy jej nie odmawiam.
Norbi2222 przykro mi że w Twoim przypadku faktycznie czekałes dłużej niż ustalony termin.Jestesmy mala firma z czasem zaczelismy robic wiecej rzeczy,mam na musli asortyment niz akwaria.Wowczas wszelkie problemy przekladaja na czas realizaci.
Nie zamierzam więcej zabierać głosu w tym temacie.
Wszystkich tych których zawiodłem przepraszam.Nie jest to powiązane z bylejakośćia i gowniarskim podejściem.
Ale jeśli dana osoba nie zgłasza mi problemu a pisze na forum o problemie który wystapil to nie mam możliwości naprawienia swojego błędu.
Choć robię zawsze bardzo dużo aby taki czynnik nie nastąpił
Można teraz na kilkaset akwariów wykonanych rocznie skonsolidowac klia tematów z zaistniałym problem.Wszystko można.
@Paweł przywolanie tematu z przed kilku lat świadczy o tym również.
Ponadto nie tak dawno dzwonił do mnie autor tego wątku z prośbą abym wykonał dla nie nowe akwarium.
Wydaj mi się że skoro wrócił to jednak był zadowolony.
Teraz oddaje się na pożarcie w tym temacie ponieważ już odpisywać nie będę.