Graal Zgłoś Napisano 7 Marca 2012 Cześć! Mam problem z zielonym grzybkiem - nie jest do końca otwarty, z "pyszczków" wychodzi mu takie białe coś (gdzieś czytałem, że to chyba jakieś flaki), wygląda jakby był zwiędnięty. Akwarium: 36L, zalane 3 stycznia, oświetlenie to lampka aquaela 2 x 11W, filtracja to fzn-2 z chemipurem, purigenem i skałą, cyrkulacja - koralia nano. Temperatura: 25 stopni zasolenie: 1,026 pH (zoolek) - pomiędzy 8 a 8,5 NO2 (zoolek) - 0 NO3 (salifert) - 0 Mg (JBL) - 1440 Ca (JBL) - 560 Grzybek kupiony 2 tygodnie temu, na początku było ok, po tygodniu zaczął wyglądać źle. W akwa są jeszcze clavularia i xenia, z nimi wszystko jest ok, są pięknie rozwinięte, xenia pięknie pulsuje. Grzybka nakarmiłem jakieś 1,5 tygodnia temu korallfluidem, jako że jestem jeszcze początkujący to dostał sporo i myślałem, że to ok, ale podejrzewam że to może być przyczyna. Czy grzybek jest do odratowania, jeśli tak to co zrobić? i przy okazji jeszcze pytanie: ślimak turbo od kilku dni w ogóle nie chodzi po akwa, na pewno żyje, ale czy coś mu jest czy one tak zawsze? I kolejne: Na skale były młode palythoa, przed dwoma tygodniami postanowiły się zamknąć i od tego czasu nie dają oznak życia. Powinienem je jakoś usunąć czy zostawić w spokoju? Pozdrawiam Michał PS na fotce grzybka nie widac tego białego czegoś, ale jeszcze niedawno było tego dużo Cytuj Poskoczki! Piko rafa Słodkie Rzeka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach