Skocz do zawartości
wolf

Skrzydlica.pl (Bielsko-Biała) OPINIE O SKLEPIE

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak trzeba mu dać szanse a nie zwalać na klienta że nie dzwoni do Skrzydlicy że nie dostał paczki !!!

Tym bardziej że klient nie miał świadomości że paczka do niego wyszła...

Proponuje omijać tak nie poukładane sklepy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dokładnie tak trzeba mu dać szanse a nie zwalać na klienta że nie dzwoni do Skrzydlicy że nie dostał paczki !!!

Tym bardziej że klient nie miał świadomości że paczka do niego wyszła...

Proponuje omijać tak nie poukładane sklepy...

przeczytaj mojego posta

co z tego że wiedziałem że paczka wysłana, co z tego że kurier miał mój tel. skoro podjechał z tyłu bloku i pomylił domofon (którego tam niema) z zamkiem do drzwi ...

i

raz - nie zadzwonił za pierwszym razem (ok - nie musiał)

dwa - nie zauważył że "puka" nie do tych drzwi i nie tym co powinien ?

z przodu bloku jest GŁÓWNA DROGA , parking ogólny, kilka sklepów, bank apteka fryzjer - no NIE DA SIĘ OBJECHAĆ bloku z tyłu nie zauważając że to "plecy" (może późną nocą)

już pomijam że nawet z tyłu bloku zawsze jest trochę ruchu (jest tam parking dla mieszkańców i park, ludzie wyprowadzają psy ...) i że nie zapytał/wszedł z kimś kto zna kod do zamka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ale jak nie wpiszesz nr telefonu do listu to masz pewność że nie zadzwoni ...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ok ale jak nie wpiszesz nr telefonu do listu to masz pewność że nie zadzwoni ...?

A jak wpiszesz to masz pewność ? - często coś kupuję z alledrogo - tel jest podany - niektórzy sprzedawcy wpisują niektórzy nie

a wiesz ilu kurierów dzwoni ? tylko ci którym zależy - zadzwoni do kilku osób i sobie ustali trasę optymalnie - a nie lata po 3 miastach jak .. bumerang a potem pretensje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie z renomowanych firm dzwonią zawsze. Z UPS czy DHL nigdy nie ma problemu. Bardziej opłaca im się zadzwonić niż zasuwać po schodach.

Z pocztexem loteria, albo zostawi bez pytania paczkę u sąsiada albo niby "nieudana próba doręczenia" mimo, że czekam w domu cały dzień.

Edytowane przez grzegorz88wroc (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

Widzę, że w wątku dotyczącym naszych opinii rozszalała się debata dotycząca kurierów. Otóż z moich doświadczeń wszystko zależy od miasta... korzystałem zarówno w DHL jak i UPS, Patron Service, Siódemka, czy ostatnio Jag24. Moja opinia jest taka, że lwią część odpowiedzialności spoczywa na kurierze który dostarcza paczki... Jeden jest kulturalny inny nie, jeden szanuje paczki inny nimi kopie, jeden dzwoni do klienta inny nie....

@wilson

Szanowny Panie to co napisałem to była ironia.... gdyż wiem jaka jest prawda:) żadna firma kurierska nie świadczy usług przewozu żywych zwierząt, wyjątkiem była kiedyś poczta polska i tutaj nie wiem jak dziś to wygląda.... natomiast żadna podkreślam ŻADNA firma kurierska nie może w sposób legalny przewozić żywych zwierząt:) bajki typu, że przewożą pod fotelem w cieple można na prawdę na cartoon network;)) Kurierzy nie mają uprawnień do konwojowania żywych zwierząt a jest to dokument niezbędny do tego typu przesyłek... PKP i PKS również nie robią tego oficjalnie, jednakże jest to pewniejsze bo zwierzęta nie nocują w zimnych składach kurierskich, do klienta jadą max 12h, nikt nimi nie rzuca, jadą w ciepłym składzie kolejowym tudzież pod fotelem kierowcy autobusu;)) Na prawdę nie mam problemu aby przyznać się do błędu, za brak oklejenia przesyłki mój pracownik dostał naganę, jednakże nie wmówi mi Pan, iż ze mną nie rozmawiał i nie dostał osobistej informacji, że w poniedziałek przesyłka do Pana jedzie... zawsze i każdego klienta informujemy o tym w dniu przesyłki osobiście gdyż istnieje ryzyko, że mail lub sms mu umknie... Jeśli chodzi o przytoczenie wyższego wątku dot. chorej ryby... szanowny Panie nigdy nikomu nie próbuję zamknąć ust:) chyba się Pan zgodzi, iż Pańskie groźby dotyczące złej opinii na forum nie wymusiły na mnie zmiany zdania... każdy ma prawo do swojej opinii:) natomiast do krytyki nieuzasadnionej zawsze pozwolę sobie odpowiedzieć gdyż każdy winny czy nie winny ma prawo do obrony w myśl prawa zarówno polskiego jak i międzynarodowego:) Proszę nie oskarżać ani mnie ani moich pracowników o kłamstwo tylko dobrze przypomnieć sobie rozmowę telefoniczną zarówno ze mną jak i z moim pracownikiem...

aha no i jeszcze jedno... kurier dostał numer telefonu do Pana i podobno (podkreślam podobno gdyż taką dostałem informacje od kuriera - jeszcze raz podkreślę iż nie jeżdżę z kurierami na pace;))) próbował się z Panem kontaktować.

Pozostaję z szacunkiem

Bartłomiej Sarecki

Skrzydlica.pl

Edytowane przez Skrzydlica (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swieta prawda co do kurierow. Najlepszym chodz nie zawsze najtanszym sposobem jest wysylka zwierzat bla bla car. Dzis przekonalem sie ze niektore firmy z akwarystyka morska i przewozowe naprawde szanuja klienta chodzi tu o ups jezeli chodzi o kuriera.

Wysłane z mojego SM-G900F za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...pewności nie masz ale masz szansę ....

...nie wpisując numwru kontaktowego nawet jak kurier jest kumaty pozbawiasz się takiej szansy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numer był na paczce, liście przewozowym czy też podobno kurier dostał numer tak jak podobno próbował dzwonić?

Pewnie Wilson specialnie nie odbierał telefonu czekając na korale ;)

Edytowane przez grzegorz88wroc (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja informacja iż nie omieszkam napisać o zajściu na forum nie miała na celu zamykać nikomu ust lecz przestrzec innych przed mocno nierzetelnym sklepem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

przestrzec innych przed mocno nierzetelnym sklepem...

a nie przed zamawianiem z wysyłką ?

tak się składa że zamawiałem u Nich parę razy - i za każdym razem proponowano mi odbiór OSOBISTY a nie wysyłkę którą ZAWSZE ODRADZANO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.