Skocz do zawartości
xroksana22

Coral house akwarystyka morska

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej wklejam fragment z mojego zamówienia. Na stronie ww. sklepu pogrubione produkty z datą wazności 12.2014r. są w cenie 22zł. Zostałam telefonicznie poinformowana ze moge odesłać ale mam pytanie do ciebie kto ponosi w takim razie koszty wysyłki? trzeba to odeslac kurierem bo to szklane buteleczki i moga sie stłuc po drodze.

Wybacz, że dosadnie ale po cholerę ciągniesz temat na forum? W tej chwili każdy Twój post nie zwraca uwagi na "problem" zawarty w Twoim temacie ale na złą atmosferę i ewentualny błąd chłopaków z tego sklepu. Zrozum, że tym tematem szkalujesz ich. Nigdy u nich nic nie zamawiałem ale zwróć uwagę, zamiast spasować Ty dalej brniesz, mimo że 30 innych forumowiczów wystawiło pochlebną opinię temu sklepowi.

Druga sprawa wiem jak wygląda obsługa sklepu i wiem jak wygląda obsługa sklepu internetowego, nie rzadko zespolonego z platformą handlową na "a". Pierdylion klientów to "męczy d*py" wiecznie nie zadowoleni i chcący towar najlepiej tego samego dnia i kłócący się o byle pierdołę. Paczkę najlepiej aby dostali tego samego dnia, łaskawie następnego. A najlepiej aby właściciel teleportował się i po chwili ją przyniósł w zębach pod wskazany adres.

Najlepsi Ci co hasło ewentualna negocjacja ceny traktują jako pojęcie względne i nie do końca dla nich zrozumiałe, są też kłócący się o 1zł...

A w świadomości, że oni zarabiają tyle za ile sprzedają towar... zresztą nie ważne, normalni i trzeźwo stąpający po ziemi wiedzą w czym tkwi szczegół.

Kończąc moją dywagację, jest coś takiego jak regulamin sklepu i powinna Ci się zaświecić lampka nad głową i tam powinnaś szukać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania lub walić pisząc dosadnie do pracowników sklepu z pytaniami, a nie na największym forum poświęconym akwarystyce morskiej. Bo wnioskuję, że szukasz pomocy, a nie wyrażasz opinii negatywnej o sklepie.

Z każdym można się dogadać tylko trzeba umieć i chcieć. Jak już ktoś wyżej wspomniał chłopaki zrobili Ci łaskę z odesłaniem towaru i podmianą towaru co jest dla nich dodatkową robotą ale Ty najzwyczajniej w świecie chyba oczekujesz - przeprosin? :blushing:

Koszty wysyłki ponosisz TY! Nie mówimy tutaj o zwrocie towaru z tytułu... lub zwrotu w ciągu 14 dni bo masz takie fanaberie ale podmianę, zatem Ty ponosisz koszty odesłania kurierem i musisz się zastosować do tego ponieważ to zapewne reguluje ich wewnętrzny regulamin, dyskusja w tym kierunku jest tylko swoistym brakiem kultury i małostkowości z Twojej strony. Oni zapewne odeślą towar z podmiany na swój koszt co powinno Cię w 100% usatysfakcjonować.

Wybaczcie za tę wypowiedź ale sam wiele lat prowadziłem tego tupu interes i jestem uczulony na takich "klientów". W dalszym ciągu nie ma świadomości i kultury handlowej w Polsce, niby to takie oczywiste ale jednak...

Oczywiście nie dotyczy to normalnych klientów tylko pieniaczy.

PS: @do autorki teraz możesz mnie zjechać z góry na dół, że jestem zły!!! :queen:

Po prostu można to było załatwić mailowo ze sklepem i nie byłoby tego drażliwego tematu. Jest on jak widać nie potrzebny.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Androctonus (wyświetl historię edycji)

Kiedyś będzie 500L w obiegu na Deltec AP702, Giesemann Matrix II i Profilux 3.1A :]

Pytanie tylko kiedy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, że dosadnie ale po cholerę ciągniesz temat na forum? W tej chwili każdy Twój post nie zwraca uwagi na "problem" zawarty w Twoim temacie ale na złą atmosferę i ewentualny błąd chłopaków z tego sklepu. Zrozum, że tym tematem szkalujesz ich. Nigdy u nich nic nie zamawiałem ale zwróć uwagę, zamiast spasować Ty dalej brniesz, mimo że 30 innych forumowiczów wystawiło pochlebną opinię temu sklepowi.

Druga sprawa wiem jak wygląda obsługa sklepu i wiem jak wygląda obsługa sklepu internetowego, nie rzadko zespolonego z platformą handlową na "a". Pierdylion klientów to "męczy d*py" wiecznie nie zadowoleni i chcący towar najlepiej tego samego dnia i kłócący się o byle pierdołę. Paczkę najlepiej aby dostali tego samego dnia, łaskawie następnego. A najlepiej aby właściciel teleportował się i po chwili ją przyniósł w zębach pod wskazany adres.

Najlepsi Ci co hasło ewentualna negocjacja ceny traktują jako pojęcie względne i nie do końca dla nich zrozumiałe, są też kłócący się o 1zł...

A w świadomości, że oni zarabiają tyle za ile sprzedają towar... zresztą nie ważne, normalni i trzeźwo stąpający po ziemi wiedzą w czym tkwi szczegół.

Kończąc moją dywagację, jest coś takiego jak regulamin sklepu i powinna Ci się zaświecić lampka nad głową i tam powinnaś szukać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania lub walić pisząc dosadnie do pracowników sklepu z pytaniami, a nie na największym forum poświęconym akwarystyce morskiej. Bo wnioskuję, że szukasz pomocy, a nie wyrażasz opinii negatywnej o sklepie.

Z każdym można się dogadać tylko trzeba umieć i chcieć. Jak już ktoś wyżej wspomniał chłopaki zrobili Ci łaskę z odesłaniem towaru i podmianą towaru co jest dla nich dodatkową robotą ale Ty najzwyczajniej w świecie chyba oczekujesz - przeprosin? :blushing:

Koszty wysyłki ponosisz TY! Nie mówimy tutaj o zwrocie towaru z tytułu... lub zwrotu w ciągu 14 dni bo masz takie fanaberie ale podmianę, zatem Ty ponosisz koszty odesłania kurierem i musisz się zastosować do tego ponieważ to zapewne reguluje ich wewnętrzny regulamin, dyskusja w tym kierunku jest tylko swoistym brakiem kultury i małostkowości z Twojej strony. Oni zapewne odeślą towar z podmiany na swój koszt co powinno Cię w 100% usatysfakcjonować.

Wybaczcie za tę wypowiedź ale sam wiele lat prowadziłem tego tupu interes i jestem uczulony na takich "klientów". W dalszym ciągu nie ma świadomości i kultury handlowej w Polsce, niby to takie oczywiste ale jednak...

Oczywiście nie dotyczy to normalnych klientów tylko pieniaczy.

PS: @do autorki teraz możesz mnie zjechać z góry na dół, że jestem zły!!! :queen:

Po prostu można to było załatwić mailowo ze sklepem i nie byłoby tego drażliwego tematu. Jest on jak widać nie potrzebny.

Pozdrawiam.

przeciez edytowalam juz duzo wczesniej wpis ze temat jest zamkniety a problem sie rozwiazał nie rozumie o co ci chodzi? przeczytaj post #1. Nic nie pisalam o terminie realizacji bo byl ekspresowy czy ta aluzja byla do mnie?

Ponadto chce oswiadczy ze nie chcę i nie zamierzam narażać ww. sklepu na dodatkowe koszty pocztowe zwiazane z wymianą towaru dla mnie.

Myślałam ze moga wysyłke do mnie wpisac w koszta uzyskania przychodu albo jako straty nadzwyczajne. Nie wiedzialam ze to jest takie obciązenie finansowe dla sklepu. Przepraszam za offtop

Edytowane przez xroksana22 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, akurat nie do Ciebie. Nie mniej nie pomyślałaś jak załatwić tę sprawę bez rozgłosu i informacji na forum. Ale po co pomyśleć, prawda?

Każdy dodatkowy koszt jest obciążeniem i zdania nie zmienię.

PS: popracuj nad składnią, okropnie czytać takie "zdania".

EOT!

Edytowane przez Androctonus (wyświetl historię edycji)

Kiedyś będzie 500L w obiegu na Deltec AP702, Giesemann Matrix II i Profilux 3.1A :]

Pytanie tylko kiedy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, akurat nie do Ciebie. Nie mniej nie pomyślałaś jak załatwić tę sprawę bez rozgłosu i informacji na forum. Ale po co pomyśleć, prawda?

Każdy dodatkowy koszt jest obciążeniem i zdania nie zmienię.

PS: popracuj nad składnią, okropnie czytać takie "zdania".

EOT!

jak ci przeszkadzaja to nie czytaj ich. Po co tracisz czas? Albo popros administratora o usuniecie moich wypowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Koleżanki, koledzy.

Nie zamykam tematu bo wciąż mam nadzieję, że nie jesteśmy w piaskownicy.

Zacznijcie lepiej ten tydzień niż ta zabawa w szukanie winnego.

Koleżance polecam więcej ziołowej herbaty i kontaktowanie się najpierw ze sprzedawcą a nie wylewanie swoich żali na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doskonała puenta :)

@down - wybacz po prostu musiałaś edytować post kiedy ja rozpisywałem się twórczo, nie mniej cieszę się że napisałem co napisałem. Mam nadzieję, że nieco ochłonęłaś i teraz w razie jakichkolwiek problemów najpierw będziesz szukała nici porozumienia ze sklepem, który mógł zawinić chociaż w tym przypadku nic się złego nie stało.

Poza tym zwróć uwagę na jeszcze jedną kwestię której nikt tutaj nie poruszył, chłopaki mogli dać Tobie taką chemię ponieważ to im się zbliżał okres terminu ważności. Po prostu zapewne mieli poukładane wg. terminu przydatności do użycia, nie wiadomo ile mieli takich buteleczek z takim krótkim terminem, zapewne mieli całą partię i akurat Ty jako klientka się pojawiłaś zatem Ci taką dali. Oni też muszą to sprzedać. To jest normalna procedura handlowa.

Poza tym ostatnia sprawa zakupiłaś przez sieć zatem masz ustawowe 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, warto znać swoje prawa chyba, że brałaś f-vat na firmę to tutaj przepisy konsumenckie nie znajdują zastosowania. To tak na przyszłość, zapewne wiesz o tym ale warto pamiętać na przyszłość :)

Edytowane przez Androctonus (wyświetl historię edycji)

Kiedyś będzie 500L w obiegu na Deltec AP702, Giesemann Matrix II i Profilux 3.1A :]

Pytanie tylko kiedy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleżanki, koledzy.

Nie zamykam tematu bo wciąż mam nadzieję, że nie jesteśmy w piaskownicy.

Zacznijcie lepiej ten tydzień niż ta zabawa w szukanie winnego.

Koleżance polecam więcej ziołowej herbaty i kontaktowanie się najpierw ze sprzedawcą a nie wylewanie swoich żali na forum.

Napisalam ze temat jest zamknięty, a kolega dalej go ciągnął na forum.

Sklep ma grono zadowolonych klientów i super, nie musi się wcale mna przejmować, robić mi łaskę czy jak to okresliłas Deboro być jeleniem.

Edytowane przez xroksana22 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż chce się napisać: "Ach, te kobiety"! :D. Oczywiście, bez obrazy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doskonała puenta :)

@down - wybacz po prostu musiałaś edytować post kiedy ja rozpisywałem się twórczo, nie mniej cieszę się że napisałem co napisałem. Mam nadzieję, że nieco ochłonęłaś i teraz w razie jakichkolwiek problemów najpierw będziesz szukała nici porozumienia ze sklepem, który mógł zawinić chociaż w tym przypadku nic się złego nie stało.

Poza tym zwróć uwagę na jeszcze jedną kwestię której nikt tutaj nie poruszył, chłopaki mogli dać Tobie taką chemię ponieważ to im się zbliżał okres terminu ważności. Po prostu zapewne mieli poukładane wg. terminu przydatności do użycia, nie wiadomo ile mieli takich buteleczek z takim krótkim terminem, zapewne mieli całą partię i akurat Ty jako klientka się pojawiłaś zatem Ci taką dali. Oni też muszą to sprzedać. To jest normalna procedura handlowa.

Poza tym ostatnia sprawa zakupiłaś przez sieć zatem masz ustawowe 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, warto znać swoje prawa chyba, że brałaś f-vat na firmę to tutaj przepisy konsumenckie nie znajdują zastosowania. To tak na przyszłość, zapewne wiesz o tym ale warto pamiętać na przyszłość :)

zastanowie sie czy zwrocic, wymienic czy zostawic bo szczerze mowiac ta firma a... wychodzi mi juz bokiem czytajac te wszystkie ataki pod moim adresem. Chyba wystartuje na biopellets i zeobak z KZ.

prosbe o zamkniecie tematu napisałam po 10 tej a ty sie tworczo rozpisywałes przed 13sta wiec nie bylo to w tym samym czasie.

Edytowane przez xroksana22 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ok, jednak jestesmy w piaskownicy.

"Never ending story"

To Ty kolezanko caly czas ciągniesz i podbijasz wątek.

powodzenia-na czymkolwiek nie zalozysz akwarium.

Watek zamykam aby uspokoic burze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.