Skocz do zawartości
klimek695

Sump do akwarium 200l

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, jestem nowicjuszem i chciałem się was zapytać co ma znajdować się w sumpie? Odpieniacz dostałem od kolegi jest to deltec mc 600. Odpieniacz będzie zawieszony na akwa więc zrobi się troche miejsca w sumpie. I tutaj pytanie czy sump będzie konieczny czy moze zastosowac filtr kubełkowy.


Pozdrawiam Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zerobil z sumpem. Wszystko tam sobie będziesz trzymać. A co chcesz trzymać w tych 200l?


465L 130x65x55h + sump 200L 100x50x40h. JEBAO 2xRW8. Grzałka 2x200W. Obieg AC6500. Oświetlenie 4x54w T5 + led 120w + 160w. Odpieniacz DIY 160 na 9420.040, DSB 50x43x10h. Sól BT SPS, LS 18kg, LR 70Kg

Korale: Poccilopora damicornis, Caulastrea (curvata, furcata, echinulata), 2 x Eyphylia Paraancora, Stylophora fioletowa, Ukwiał piaskowy, Acanthastrea lordhowensis, Blastomussa wellsi, Montipora digitata zielona, Duncanopsammia axifuga, Echinophyllia, Akropory

Ryby: Amphiprion ocellaris. Labroides dimidiatus, Lysmata boggessi, turbo, Nassariusy, Tectus, Jeżowiec mespilia globulus, Calcinus laevimanus, Cryptosentrus leptocephalus, Paracanthurus Hepatus, Pseudanthias squamipinnis, Valenciennea sexguttata, Chelmon,

Zebrasoma velifer

Identyfikacja

Stare 180

Nowe 460L

8d1e1a2ed99b757d8e690344053b20d8u341a313.png?upd=20140802221928

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zerobil z sumpem. Wszystko tam sobie będziesz trzymać. A co chcesz trzymać w tych 200l?

To może byś mi podpowiedział co by znalazło się w sumpie oprocz odpieniacza

W akwa znajdą się ryby korale miękkie oraz LPS-y

Ja bym zerobil z sumpem. Wszystko tam sobie będziesz trzymać. A co chcesz trzymać w tych 200l?