Skocz do zawartości
thcskiba

RS SKLEP WIDMO !!!!!!!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Mam za przeproszeniem w d*pie czy ten post zostanie usuniety czy tez nie ale niech bedzie to przestroga moze dla innych

w dniu 24.06 tego roku zlozylem zamowienie w sklepie na zywy piasek ktory wg reklamy na stronie dostarczany jest jesli wplaci sie na konto w ciagu 24 godzin jesli ktos choc troche umie liczyc to troche od tego czasu minelo jedyna wiadomoscia jest ta ze niestety piasku nie ma bedzie w przyszlym tygodniu mowie sobie ok poczekam ale mijaja kolejne 2 tygodnie i nic napisalem emaila i oczywiscie zero odpowiedzi

czy to sklep widmo ?!

sam prowadze sklep i nie wyobrazam sobie jak mozna tak traktowac klienta mozna miec w tylku takiego ktory tylko dzwoni i pyta ale nie takiego ktory zaplacil defacto za towar ktorego nie widzi do dnia dzisiejszego a pewnie tlumaczenie ze nie bylo czasu odpsac na emaila bo tyle ich dostajemy jest bezcelowe sam odpisuje dziennie na dziesiatki emaili i jakos sobie radze

zastanowcie sie jesli macie zamiar zlozyc tam jakiekolwiek zamowienie bo czekanie za towarem w nieskonczonosc jest raczej bez sensu

po co reklama czas dostawy w 24h skoro minelo prawie 3 tygodnie a ja nie mam nic nawet emaila ktory by mnie zwodzil na kolejny tydzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety moze to potrwac jeszcze dluzej bo z produktami caribsea od jakiegos czasu jest problem. Ja zamowilem na poczatku maja purpleup i nie ma do tej pory. Mozna powiedziec ze sie pogodzilem z tym juz ale jak sie pojawi to rozwaze kupno. Generalnie w Poslce jest trudny dostep do produktow specjalistycznych ale rzeczywiscie powinien byc na stronie dokladnie okreslony stan ilosciowy i dostepnosc produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ale jak mozna sprzedawac cos czego sie nie ma ????

to ze jest trudno dostepne niczego nie tlumaczy jesli jest na magazynie ok sprzedajemy a jesli tego nie ma to po co wprowadzac potencjalnych klientow w blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@thcskiba, niestety, zakupy w pewnych sklapach wymagają nerwów ze stali :). Ja czekałem 1,5 miesiąca na żywy piach i zrezygnowałem z zamówienia bo będąc przypadkiem w Zoofokusie kupiłem go od ręki. W moim przypadku przegięciem był Zeobak - jest gdzieś topic o tym.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zadzwonił . Zdażyło mi się dwókrotnie ,w różnych sklepach że moje maile nie doszły i pomogło wyjaśnienie sparawy telefoniczne.


Nareszcie przesiadka na 540 litrów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@danek dlaczego to ja mam dzwonic to pracownicy sklepu powinni zadzwonic do mnie z ewentualnym wyjasnieniem to w ich interesie jest by nie stracic klienta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Produkty ktorych nie ma stanie powinny byc natychmiastowo usowane z oferty bo to jest wprowadzanie ludzi w blad!!


200 l,ZEOvit system,AM Turboflotor Multi +aquabee 2000 AS igła.

[KZ:bac,food7,start2,Pohl's K-Balance,Pohl's B-Balance,Coral Vitalizer,Pohl's Xtra]

Balling Fauna Marin z mikroelementami FM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem powinni pytanie tylko czy wogóle mail dotarł ,bo jak mówilem 2 razy mi się zdarzyło ze mail nie dotarł.i nikt o moim zamówieniu nie wiedział .Raz było to w przypadku Aquamedica raz niedawno w eRybce.Sprawdz po prostu czy coś wiedzą .


Nareszcie przesiadka na 540 litrów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze za duza wiare pokladacie w mailach. coniektore duze niemieckie sklepy tez maja klienta w d.. jak przez mail sie z nimi kontaktuje. telefon to nie majatek a i nerwow mniej


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dochodzi jeszcze chęć odbierania telefonów :)


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

telefon ok tylko czemu sklepy w takim razie podają jako jedną z form kontaktu właśnie email jeżeli niechcą na nie odpisywać (jakoś niewierze w to że kilka wysłanych emaili nie dochodzi do adresata ) to niech zaznaczą że kontakt tylko telefoniczny i niebędzie tematu a tak klient myśli że go mają w du... (a może mają ?)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
thcskiba :

@danek dlaczego to ja mam dzwonic to pracownicy sklepu powinni zadzwonic do mnie z ewentualnym wyjasnieniem to w ich interesie jest by nie stracic klienta

Popieram


star.gifTo,że nie mam w tej chwili czasu na morszczyznę nie znaczy, że jš porzuciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie do końca. Zamawiałem też w Reef-shopie jesli o ten sklep chodzi i po złozonym zamówieniu otrzymałem maila ze zamówienie zosatało przyjęte. Zapewne zrobił to automat bo wysyłałem maila wieczorem . Jeśli bym potwierdzenia nie otrzymał sprawdziłbym telefonicznie co i jak . Większość sklepów potwierdza otrzymanie zamówienia zazwyczaj w ciągu 24 h. Można nie dzwonić , ale też można czekać i czekać i czekac...a inni kupują .:)


Nareszcie przesiadka na 540 litrów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maile dochodza bez problemu,nie wiem jak u was ale u mnie przyjdzie wiadomosc o przeczytaniu maila.Po zaplacie przez konto,miesiac nic nie jest,drugi miesiac tez nic....nikt nie odpisuje,nie bede pisal jaki to sklep,ale juz znalazlem inny sklep,,do siedmi dni towar w domu,a to nie jestem z Polski.....szkoda nerwow.


160x100x60 rogowe, refugium zeolit+aragonit 1:3,AM Turboflotor 5000,2 x Tunze 6100,2 x koralia 4,calcium reaktor,phosex, Oswietlenie 3 x 150W HQI(2x20K+1x21K)+1xATI actinic 80W,1xATI blueplus 80W, chemia coral shop,Tunze osmolator,UPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie ufam mailom zawsze od razu dzwonie a pozniej ewentualnie umawiam sie na podanie listy zakupow mailem. w sumie w zadnym ze sklepow nie mam nawet konta :) telefoooon to podstawa moim zdaniem.

szczegolnie jezeli zamowienie jest na dosc duza kwote. aha i mam zasade ze nie wplacam na konto przed zakupami zawsze sie umawiam na wysylke za pobraniem.


akwa 160x60x60 - RED SKIM 250 NewJet 6000 cyrkulacja wavebox, ts07 - 2x250w HQI + 4x54w t5

www.LMstudio.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, dostajesz listę towaru, który zamówiłeś i co z tego. Jak kupujesz żywy towar, który jest na stanie powinno być wszystko OK. Powinno, bo miałem 3 przypadki, że nie było, lecz jeśli chodzi o inne rzeczy to "tragedia". Na pewno podniosą się teraz głosy "ja zamawiałem coś tam i wszystko było OK" - mieliście szczęście i tyle. Mi też się trafiło, że sprawnie wszystko zostało załatwione ale w większości przypadków wydałem więcej na telefon niż wynosiła różnica w cenie w sklepie w Warszawie.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danek :

A ja nie do końca. Zamawiałem też w Reef-shopie jesli o ten sklep chodzi i po złozonym zamówieniu otrzymałem maila ze zamówienie zosatało przyjęte. Zapewne zrobił to automat bo wysyłałem maila wieczorem . Jeśli bym potwierdzenia nie otrzymał sprawdziłbym telefonicznie co i jak . Większość sklepów potwierdza otrzymanie zamówienia zazwyczaj w ciągu 24 h. Można nie dzwonić , ale też można czekać i czekać i czekac...a inni kupują .:)

A ja sie zgodze w 100%

Wiem co pisze bo pracuje w jednej z nawiekszych hurtowni w Polsce (nie napisze w jakiej)

Mamy w polsce chyba 30 oddziałów (nie pamiętam bo co roku jest kilka nowych)

Pracuje w dziale obsługi klineta (nie jako sprzedawca)

Ustalam warunki , przesyłam i robie oferty oraz wysyłam towar z centrali lub bezpośrednio od dostawców.

Pracuje w tym dziale 4 osoby i miesięczny obrót na jednego przypada ponad 1 mln zł.

Mamy system za zamawiania przez internet.

Nasz odbiorca widzi nasze stany na magazynie.

Mi na maila przechodzi informacja że przysło zamówienie oraz informacje jakie wpisał klinet przy kazdej pozycji.

Mija około 20-40 minut i ja już moge mu powiedzieć na kiedy towar dostanie oraz co kiedy bedzie (nieraz zawalają nam dostawcy - ale jakos sobie z tym radzimy)

Jak mam zamówienie którego nie moge zrealizować od ręki dzwonie i porponuje zamienniki lub ustalam ile czasu musi czekać nasz potencjalny odbiorca.

W pacy siedze tyle ile trzeba (nieraz nawet 14-16h)

Gdyby podejście ludzi kórzypracują w tym dziale było inne niż to co opisałem , nigdy byśmy nie robili takich obrotów !

Myśle że sklep powinnien dbać o klineta/odbiorce a nie odwrotne.

Choć warto nieraz sie zainteresować czy faktycznie zamówienie doszło.


Było mineło - akwarium to już wspomnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle że sklep powinnien dbać o klineta/odbiorce a nie odwrotne.

ŚWIĘTA RACJA

Ja też prowadzę jakiś tam interes i od 6 lat mam 7 stałych klientów. Przewały w mojej branży skończyłyby się rychłym bankructwem. Szybko by się rozniosło co to za firma i myślę, że stawiajmy na jakość, a nie ilość.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wysyłając maila można zaznaczyc z funkją o potwierdzenie odbioru(chociaż ja tak w interi mam),wtedy wiemy czy mail został przeczytany czy też nie i sprzedawca nie powie Ci "nie dostałem maila":)


360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym się zgodze w 100%. Teraz już tylko bijemy pianę i nic z tego nie wynika. :)Twierdzę tylko ,że sklep mógł nie dostać zamówienia więc nie może odpowiedzieć . Jeden telefon i ma sie spokojną głowe . Ja bym nie wytrzymał tyle czekać i nic nie wiedzieć . I jesli olali zamówienie bo coś tam ... to olac ich. Zawsze można potem paki nie odebrać jak sie odezwą po długim czasie i zamówiło się gdzie indziej.


Nareszcie przesiadka na 540 litrów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@danek sklep dostal zamowienie nawet pieniadze przelalem na konto i co z tego nic ! jak narazie odpisano mi na jednego emaila teraz musze czekac az laskawie ktos mi odpowie co i jak nie twierdze ze tak jest zawsze ale jednak sie zdazylo i napewno nie jestem od osobnionym przypadkiem :)

@rebciu swiete slowa :) chec odbierania telefonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

thcskiba sprobuj sie dodzwonic powiedza Ci kiedy ten piasek bedzie.


200 l,ZEOvit system,AM Turboflotor Multi +aquabee 2000 AS igła.

[KZ:bac,food7,start2,Pohl's K-Balance,Pohl's B-Balance,Coral Vitalizer,Pohl's Xtra]

Balling Fauna Marin z mikroelementami FM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli firma sie tlumacy ze nie ma czasu odbierac telefonu bo ma tyle roboty , to jest to sciema bo nei wierze ze ktos nie ma czasu odebra tel komorkowego ( mozna gadac i robic swoje) a jezeli ma tyle roboty to znaczy ze interes sie kreci :) wiec niech zatrudni sobie kogos do telefonu, wydaje mi sie ze to nie musi byc duzy koszt, sa przeciez osoby np niepelnosprawne za ktore firma dostaje jeszcze jakies refundacje, a odbieranie telefonow i informowanie o stanie zamowien to chyba nie jest wielka filozofia.

nie popieram czegos takiego ze firma mowi nie mam czasu na kontakt.no niestety jest tak ze ja np nie sprobowalem jeszcze zadzwonic do reefshopu przez takie wlasnie opinie. a sprzetu juz troche zamawialem. wydaje mi sie ze firma wieceej stracila wlasnie na tych nieodebranych telefonach i mailach niz jakby zatrudnila kogos od tego

jeszcze raz wielkie NIE dla braku kontaktu z klientem


akwa 160x60x60 - RED SKIM 250 NewJet 6000 cyrkulacja wavebox, ts07 - 2x250w HQI + 4x54w t5

www.LMstudio.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostał zamówienie i kasę to powinni sie zainteresować bezspornie! Ja bym sie wkurzył i zadzwonił opieprzył i zarządał zwroyu kasy. Ten piasek można kupić w innych sklepach.Pisza że piasek w 24h więc na składzie winni mieć.Czyli fakt olewają to.

@thcskiba teraz się z toba zgodze.


Nareszcie przesiadka na 540 litrów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zamowilem telefonicznie w AM chyba 3 tyg temu klamry do mixera. dostalem informacje ze towar jest od reki i bedzie wyslany do mnie najpozniej nastepnego dnia. no i czekam ...................

nie wie ktos czasem ile czasu moze isc taka przesylka, hihi...............

pewnie wogole tego nie wyslali

na szczescie mixer nie cieknie ale chcialem sie lepiej zabezpieczyc

tez pracuje w handlu i zycie nieraz komplikuje prace ale wtedy sie dzwoni poprostu i juz


UWIELBIAM MÓJ CANDY SHOP

130x50x40 + 210 l sump , obieg laguna 3500 , cyrkulacja tunze 6055 + 6045 + 6060

oświetlenie 4x 54 w t5 DIY, SHURAN 200

wystartowało Nasze Przejściowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.