kuba1985 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 Witam, Szukam "doktorka" do swojej obsady i chciałbym odebrać go osobiście. Niestety 2 najbliższe sklepy którego go mają są dopiero w Bielawie proszę o opinie o tych sklepach. Nie chce jechać 80km i potem żałować. Zależy mi na profesjonalnej obsłudze, jestem nowicjuszem i chętnie wypyta sprzedawców o niezrozumiałe dla mnie tematy :-) Najważniejsze oczywiście jest żeby rybka była zdrowa. Z góry dzięki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciejewski Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 Coralhouse mogę polecić z czystym sumieniem. Fajne chłopaki z dużą wiedzą ryby zawsze zdrowe byle czego nie sprzedadzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 proponuje przed wyjazdem najpierw zadzwonić by sie upewnić ze zwierze jest na stanie ,stron inter.sklepu raczej nie aktualizują (wiem bo się przekonałem osobiście ) jeden i drugi sklep jest ok ,zwierz eta są zdrowe i panowie wiedzę tez posiadają ,aczkolwiek w Coralhause 2 razy mnie "olano" gosc jest niesłowny i więcej nic u niego nie kupie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach