Serwis gwarancyjny wedlug mnie sklada sie na opinie o produkcie, ktore zbieram przed zakupem.
Niektorzy stawiaja na obsluge i utrzymanie stalego klienta inni (m.in. Chińczycy) na atrakcyjne ceny i nowych nabywcow.
Chetnie poznam przyklad firmy z branzy majacej produkty w konkurencyjnych cenach, a jednoczesnie dluga gwarancje i ekspresowy serwis.
Polityka sklepu sklania Cie do zakupu zamiennika na czas naprawy, taki nasz los hobbystow. Wine za dluga naprawe najpewniej zrzuca wtedy na logistyke lub fabryke.
@Deklus na przykladzie gwarancji tunze: sklep polski, firma niemiecka, a sprawa zalatwiona przez przedstawiciela w usa. Sklep stwarzal problemy z wymiana wirnika, po przekazaniu informacji o sprzedawcy i problemie do przedsawiciela nastepnego dnia dostalem od tegoz sklepu zamiennik. Lokalizacja nie ma tu nic do rzeczy, marka jak najbardziej.