Skocz do zawartości

karmat

Klubowicz
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kałuszyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. karmat

    Jebao AK-60

    Ja też próbowałem przeinstalować i pokazuje mi błędny account i password. Masz może aktualny account i password do tej aplikacji?
  2. karmat

    Jebao AK-60

    Witam Mam prośbę odnośnie logowania się do aplikacji tych lamp. Miałem identyczne objawy jak w korespondencji powyżej. Do piątku tj 12.05.2017r wszystko działało poprawie i byłem bardzo zadowolony z zakupu tych lamp. Dobra cena fajne światło. Aż tu nagle .................. lipa. Od piątku walczę i nic. W niedzielę udało mi się złapać lampy tzn ONLINE ale w programie działała tylko jedna lampa. Druga działała ale tylko przy sterowaniu ręcznym. Próbowałem wszystkich sposobów tzn wyłączanie i włączanie lamp z sieci, odinstalowałem aplikację i zainstalowałem ponownie, jeszcze raz sparowałem lampy i wgrałem od nowa program i nic. Cały czas z automatu działała tylko jedna. Aż w końcu aplikacja odmówiła posłuszeństwa. Nie mogę zalogować się do aplikacji tzn pokazuje mi "account or wrong password". Próbowałem tej samej sytuacji na tablecie i jest tak samo. Macie może rozwiązanie mojego problemu? Prosiłbym o jakiekolwiek wskazówki bo ustawianie na pokrętłach jest strasznie uciążliwe. Z góry wielkie dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.