Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke i nie ściśnięty) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? Na plus dodam ze wcześniej pojawiałem się w sklepie stacjonarnym, obsługa była wtedy na najwyższym poziomie, widać ze się starali
Historia edycji
Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke i nie ściśnięty) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? od tamtego czasu nie zbliżam się to erybki, tylko z racji traktowania klientów niepoważnie. Na plus dodam ze wcześniej pojawiałem się w sklepie stacjonarnym, obsługa była wtedy na najwyższym poziomie, widać ze się starali
Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke i nie ściśnięty) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? od tamtego czasu nie zbliżam się to tego „czegoś” tylko z racji traktowania klientów niepoważnie. Na plus dodam ze wcześniej pojawiałem się w sklepie stacjonarnym, obsługa była wtedy na najwyższym poziomie, widać ze się starali
Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke i nie ściśnięty) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? od tamtego czasu nie zbliżam się to tego „czegoś” tylko z racji traktowania klientów niepoważnie.
Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke i nie ściśnięty) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? od tamtego czasu nie zbliżam się to tego „czegoś” tylko z racji traktowania ich niepoważnie.
Ja zamawiałem na e-rybce jeżowca i sarco, kurier dostarczył mi karton zalany i ledwo się trzymający. Okazuje się ze jeżowiec był tak inteligentnie spakowany ze 90% wody wyleciało (na gumkę recepturke, tylko) oczywiście po 2 dniach jeżowiec był już martwy. Chciałem wystawić im negatywny komentarz i co się okazało ? Ze komentarzy z jedną gwiazdką nie da się wystawić... wyskakuje błąd - przypadek? od tamtego czasu nie zbliżam się to tego „czegoś” tylko z racji walenia klientów w **** i traktowania ich niepoważnie.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.