Nikogo nie gloryfikuje. W każdej branży są uczciwi i nieuczciwi sprzedawcy/usługodawcy. Nawet autoryzowane serwisy samochodowe oferują różna jakość usług. To samo w sluzbie zdrowia, uslugach turystycznych, uslugach finansowych, wszedzie po prostu. Ale przecież nie mogę do każdego podchodzić, jak do złodzieja i zanim oddam auto do serwisu skończyć technikum samochodowe, żebym sobie sama mogła zdiagnozować usterkę i sprawdzić, czy zostało to naprawione rzetelnie. Medycyny też nie będę kończyć zanim pójdę do lekarza. Jedyne, co można zrobić, to poczytać opinie w internecie, które też bywają skrajne. Jeden będzie zadowolony, drugi powiesi psy.
Nie można podchodzić do każdego swiezaka w danej branży, że popełnił błąd bo zaufał pani w sklepie i sam wczesniej nie przeczytał. Nie da się na starcie zdobyć całej potrzebnej wiedzy. Tyle pytań tu zadalam i tyle różnych, czesto sprzecznych ze soba odpowiedzi dostałam. Coś z tego wybrałam, a teraz uczę się przez doświadczanie na sobie i swoim akwarium. To samo robi się tu z nowymi morszczakami. Pretensje, bo czegoś wcześniej nie doczytał, albo wybrał nie tą drogę.
Stoi taki na skrzyżowaniu, pyta, gdzie ma jechać i dostaje odpowiedzi "w prawo", "w lewo", "prosto" bo każdy, kto radzi ma swoją własną drogę, żeby dojechać do celu.