Skocz do zawartości

Historia edycji

VDR

VDR

17 minut temu, volf napisał:

Jakieś teorie spiskowe tworzycie panie i panowie. Córka wróciła z serwisu i mówi że się śmiali, że utrata zawartości sprzętu to tylko na pokazie iluzjonisty. Klient odbiera komputer z taką zawartością z jaką przekazał. Odbiór niestety około tygodnia po uprzednim powiadomieniu o usterce i kosztach naprawy. Diagnostyka jest darmowa.

Odeślij do serwisu Asusa w takim razie :D https://rma.asus-europe.eu/pl/info/terms
"Klient jest zobowiązany do skopiowania swoich danych w bezpieczny sposób i przechowanie kopii ważnych plików. ASUS nie będzie odpowiedzialny za żadne utracone dane lub pliki podczas procesu naprawy i wysyłki."  Za każdym razem wracał z autoryzowanego serwisu w stanie jak po wyjęciu z pudełka za pierwszym razem, czyli witał mnie ładnie i prowadził przez pierwszą instalację windowsa ;)  O ile pamiętam to podczas składania RMA można było wybrać sobie opcję płatnego backupu danych na płyty DVD (coś koło 200zl).  Swoją drogą to autoryzowany serwis ? Co to za laptop ? Bo zawsze mnie to mówiąc wkurzało - do tego stopnia, że kupiłem 256GB SSD którego wyjmowałem przed wysyłką a wkładałem 64GB, który był w nim przy zakupie ;) I  czynność odwrotna po powrocie serwisu ;)

 

A jeszcze jedna ciekawostka - do Zenbooka dodają kartę ethernet na usb. Karta padła. Serwis zażądał wysłania karty wraz z laptopem (usługa gwarancyjna dodam). Odesłali laptopa z nową kartą. Nie pamiętam niestety teraz czy był reset do fabryki czy nie, ale  nie dało rady bym wysłał tylko samą kartę. Głupota ? Oczywiście, że tak, ale procedury, procedury, procedury. Mam nadzieję, że to się zmieniło choć kolejnym raczej będzie Lenovo Carbon ;)

VDR

VDR

2 minuty temu, volf napisał:

Jakieś teorie spiskowe tworzycie panie i panowie. Córka wróciła z serwisu i mówi że się śmiali, że utrata zawartości sprzętu to tylko na pokazie iluzjonisty. Klient odbiera komputer z taką zawartością z jaką przekazał. Odbiór niestety około tygodnia po uprzednim powiadomieniu o usterce i kosztach naprawy. Diagnostyka jest darmowa.

Odeślij do serwisu Asusa w takim razie :D https://rma.asus-europe.eu/pl/info/terms
"Klient jest zobowiązany do skopiowania swoich danych w bezpieczny sposób i przechowanie kopii ważnych plików. ASUS nie będzie odpowiedzialny za żadne utracone dane lub pliki podczas procesu naprawy i wysyłki."  Za każdym razem wracał z autoryzowanego serwisu w stanie jak po wyjęciu z pudełka za pierwszym razem, czyli witał mnie ładnie i prowadził przez pierwszą instalację windowsa ;)  O ile pamiętam to podczas składania RMA można było wybrać sobie opcję płatnego backupu danych na płyty DVD (coś koło 200zl).  Swoją drogą to autoryzowany serwis ? Co to za laptop ? Bo zawsze mnie to mówiąc wkurzało - do tego stopnia, że kupiłem 256GB SSD którego wyjmowałem przed wysyłką a wkładałem 64GB, który był w nim przy zakupie ;) I  czynność odwrotna po powrocie serwisu ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.