Skocz do zawartości

Historia edycji

katani

katani

17 minut temu, Sygen napisał:

Nie do końca jest tak że koszt transportu płaci sklep. Czesto jest tak że klient wysyła na swój koszt i dopiero jak firma uzna gwarancję to dopiero wtedy pokrywa koszty transportu.Ale może być tak że nie uzna 

To nie ma nic wspólnego z gwarancją, zamówił towar, który został źle wykonany. Zgodnie z prawem sklep musi pokryć koszty transportu. Gwarancja byłaby na miejscu gdyby produkt był zgodny ze specyfikacją ale wadliwy, uszkodzony, niesprawny.

To nie kosztuje 5 zł, że można machnąć ręką. Po drugie będziesz na to patrzył przez następnych kilka lat i się wkurzał, że jest badziewnie poklejone.

katani

katani

14 minut temu, Sygen napisał:

Nie do końca jest tak że koszt transportu płaci sklep. Czesto jest tak że klient wysyła na swój koszt i dopiero jak firma uzna gwarancję to dopiero wtedy pokrywa koszty transportu.Ale może być tak że nie uzna 

To nie ma nic wspólnego z gwarancją, zamówił źle wykonany materiał. Zgodnie z prawem sklep musi pokryć koszty transportu. Gwarancja byłaby na miejscu gdyby produkt byłzgodny ze specyfikacją ale wadliwy, uszkodzony, niesprawny.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.