8 minut temu, Słony leszcz napisał:Wydaje mnie się, że część z Was odrobinę się zagalopowała. Znacie jedynie relację jednej strony, a wieszacie na firmie psy. Który sklep nie zaliczył wpadki? No tak... ale ten nie jest już sponsorem forum, więc można bezkarnie sobie używać. Mnie to trochę wygląda na nieporozumienie raczej niż celowe działanie sklepu. Bo i po co sklep miałby z własnej inicjatywy taką łataninę robić? Szczególnie, że mowa o gwarancji producenta, a nie rękojmi sprzedającego.
otóż niestety nie mas racji ,,, dzialanie bylo celowe
PANIE I PANOWIE ,,, dodzwonilem sie ,,,,
mowie ze chyba nie tak sie umawialismy ,,pompa miala byc oryginal a nie chinska za ktora podziekowalem i do tego docieta i obłamna z bocznych uchwytow ,,,
odpowiedz pana serwisanta ,,,: ,,,, cytuje ,,, ale przecież moze ja Pan uzytkować i działa ,,,///
tak wiec dzialanie bylo celowe i z premedytacja ..
pan otrzymal 3 cieple zdania z pogranicza miłej rozmowy ,, po czym stwierdzil ze mam ponownie wyslac paczke < zapewne na swoj koszt > i oni pompe wysla do BLAU zeby naprawili ,,,,
a jaki miałby byc powód takiego druciarstwa ?? np zakonczenie wspólpracy z blau i problem z rozstrzygnieciem ,,