Jump to content

lukaszra

Klubowicz
  • Content Count

    1158
  • Joined

  • Last visited

About lukaszra

  • Rank
    Webster's Lab

Kontakt

  • Strona WWW
    https://www.facebook.com/groups/254574698432745/

Informacje o profilu

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    --GDAŃSK--
  • Zainteresowania
    ----------------------------------
    akwarystyka, motoryzacja
    https://www.facebook.com/groups/254574698432745/
    ----------------------------------
  • Akwarium
    Kostka z Panelem

Recent Profile Visitors

3977 profile views
  1. jesteśmy 20 lat za Europą ... szkoda że ceny pozostają Europejskie ,,,
  2. stary wątek ale może komuś się przyda : How to use: Add one level measuring spoon of PRO-CORAL ORGANIC per 200 liters / 50 US gal.of tank water to the aquarium water no more than once a day. Make sure that the PRO-CORAL ORGANIC does not come into direct contact with your livestock. If phosphate levels in the tank are low, smaller dosages may be sufficient to stimulate growth and ensure the well-being of the livestock. Do not use during the start-up phase of the aquarium. Oxidizing filters, such as trickle filters, external filters or bio-filters may reduce the efficacy of PRO-CORAL ORGANIC. There may potentially be a slight increase in nitrate levels but this is normally harmless. Jak używać: Dodaj jedną miarkę łyżeczkę PRO-CORAL ORGANIC na 200 litrów / 50 galonów amerykańskich wody w zbiorniku do wody w akwarium NIE CZĘŚCIEJ NIŻ RAZ DZIENNIE !!. Upewnij się, że PRO-CORAL ORGANIC nie ma bezpośredniego kontaktu z twoimi zwierzętami. Jeśli poziomy fosforanów w zbiorniku są niskie, mniejsze dawki mogą być wystarczające do stymulowania wzrostu i zapewnienia dobrostanu zwierząt. Nie stosować podczas fazy rozruchu akwarium. Filtry utleniające, takie jak filtry ściekowe, filtry zewnętrzne lub biofiltry mogą zmniejszać skuteczność PRO-CORAL ORGANIC. Poziom azotanów może potencjalnie nieznacznie wzrosnąć, ale zwykle jest to nieszkodliwe.
  3. Mysle ze juz nalezy zakonczyc trn temat .. probowali mnie wykiwac ale ostatecznie po brzydkim zachowaniu oddali kase niech to będzie dla ludzi opis czego sie spodziewać i tyle admin prosze zakoncz temat dziekuje i wesołych swiat wszystkim
  4. Dzień dobry, poproszę o numer konta do zwrotu. Pozdrawiam, Paweł ....skwituje to wszystko jednym slowem... Porazka Koniec opowieści
  5. hahah ja pie,,,, co za kraj ,,, wszedzie morda o swoje ,,,, btw ,,, kilka lat temu w pompie tunze silent odpieniacza zaczal buczec wirnik ,,, nie mialem nawet paragonu bo juz dawno wywalilem ,, napisalem do nich maila ,, w ciagu 2 dni napisali zeby im podeslac zdjecia ,, wyslalem ... mial wyszczerbienia minimalne ale to wystarczylo zeby za tydzien przyszla paczka z nowym wirnikiem ,,, zero problemu ,,, a tutaj dalej jak na wsi ,,, o wszystko z kosą trzeba występować ,,,,
  6. dlatego wlasnie tym razem tak nie bedzie ,,,,,
  7. wiesz tam to oni zamienili caly silnik wiec w sumie nie dlubali ,dłubali w tym chinskim silniku zeby pasował do mojej kratki ,,, ciekawe tylko co wyslali hahah czy moja czy moze cos innego
  8. Dzień dobry, w dniu wczorajszym pompa Blau Wave Motion 4000 została wysłana do producenta. Z poważaniem, Paweł nie mozna bylo tak od razu ?? tylko druciarstwo garażowe robic ?? czekam zatem grzecznie
  9. ty naprawde jestes z innej planety chyba ,, tu nie ma bledu ,,, tu jest ewidentna próba oszustwa ,, powtarzam ci po raz 197 ,,, proponowal chinska nowa pompe mowie nie dziekuje prosze o gotowke ..ok zalatwie zwrot po czym dzwonie i mowi ze znalazl nowa oryginalna pompe ,,, a wysyla chinska liczac ze tego nie zauwaze ,,, to jaki blad ?? zartujesz sobie ?? tu nie ma bledu tu jest liczenie na to ze ja sie nie zorientuje ,,blad to by byl jkaby mi zamiast czarnej wstawili czerowna ale BLAU a nie chinczyka ,!!! to jest blad , to zgoła inna sytuacja niz blad ,,,to WAŁEK i to jawny ..dlatego nie odpuszcze ,,, czekac az sklep zalatwi ?? jak by zalatwil sam zgodnie ztym co uzgodnilismy to bym nie pisal ,,, poco mialbym to robic ? a moze mialbym napisac jakby w koncu laskawie wymienili na nowa ??? poco ?? niech ludzie wiedza jak sie traktuje klientów
  10. dlatego teraz grzecznie czekam ,, pompe wyslalem ,,, ruch po ich stronie ,,,, ale i tak uwazam ze do takiego zajscia jakie tutaj mamy wogole nie powinno dojsc
  11. cichoooo narazie wyslalem ponownie paczke i czekam na reakcje sklepu obstawiam na 80 % ze nie beda nigdzie wysylac do blau tylko przyjdzie przelew ze zwrotem kasy
  12. Wiesz co ... Ja jestem handlowcem ..jakbym chociaz jednego ze swoich kilkuset klientów tak potraktowal próbując oszukac i robiac z niego idiote to juz dawno bym nie pracowal.. A cały pic polega na tym zeby wsyzstkich klientów traktowac na rowni bo nigdy nie wiesz jakie to moze niesc za soba konsekwencje Jak jest serwisantem i sie tym zajmuje to ma to ogarniac a jak nie ogarnia to ni ech zatrudnia drugiego lub dadza sobie wiecej czasu a nie kombinuja i wsadzaja co pasuje Auto jak wstawiasz na gwarancję to tez pozwalasz zeby ci wsadzili czesci nie oryginalne bo akurat pasuja ?? Litosci Tutaj doszlo juz nawet nie do proby a do czynnego oszustwa i zarowno ja jak i blau moze domagac sie zadosc uczynienia ja jako klient i blau jako producent
  13. Sluchajcie bo brnieny w jakies aspekty prawne ..chodzi o zwykla ludzka uczciwosc Kupuje od nich od 2012 roku Rozmawiam jak czlowiek z odpowiednim i odpowiedzialnym jak mniewam facetem mowi Zepsuta proponuje rw4 nowa ..mowie nie dziekuje poprosze w takim razie o zwrot gotowki lub nowa ale blau ..slysze ok.wysylam Panu kwit odstapienia od umowy i zalatwie zwrot gotowki...kwit wypełniłem odeslalem..a tu nagle mial ze wyslali paczke do mnie ..dzwonie facet mowi znalazłem nowy motoblok oryginalny sprawdzilem dziala... No to o czym te wywowdy tutaj??;) Jawne oszustwo próba naciągnięcia i kombinacja;) Dlatego wlasnie nie odpuszczce
  14. Energizer reklamacja latarki 3 dni nowka bez zadnego tlumaczenia Co lepsze kupiona na Bp za pkty .ooooo to juz 3 sklepy;)
  15. Przestan wymyślać sklep mnie probowal oszukac ale pod presja sprobuje naprawic swoj blad ..tak to jest Reklamcji nie uzglednij bo dalej jestem bez pompy ..dzizas co za czlowiek... I nie gorzkie zale tylko napisalem to poto zeby ukazac jakie maja podejscie ..zastanow sie ile takich przypadkow jest w roku i ile osob odpuszcza Otóż niefirmowy sklep ktory wysyla nowke aquaela to sklep trzmiel ..;) kaze wyslac do nich lub do aquaela w obu przypadkach wysylaja nowke;)
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.