Skocz do zawartości

Historia edycji

VDR

VDR

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą niż za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował. A Ty się ciesz, że je wybudowali i Cie dalej doją.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Mordorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli, bo wstyd był, to teraz przynajmniej szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D  Ze tak zapytam - masz dzieci ?  Poniżej 18tego roku życia ? Jeśli tak to, bierzesz te 500+ ?

3 godziny temu, Słony leszcz napisał:

Ty to jesteś wytrwały:D Nie pracowałeś może kiedyś jako nauczyciel w szkole zawodowej? Mnie to śmiech dusić zaczyna już gdzieś w połowie każdego kolejnego posta chmielesa. Normalnie, jakby cały ten braunowo-korwinowy bełkot z yt wlać do destylatora i zrobić z niego esencję absurdu. A kolega ewidentnie dopiero się rozkręca. Komedia

Czarek, stelaż się spawa, akwarium w koncie stoi puste, hydraulika dotarla,  na dworze odwilż i pada -- dzieci się grzecznie bawią, TV nie mam - to co tu kude robic :D  Przynajmniej mogę się pośmiać :D 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Co ma fatalne zarządzanie i strata Modlina do bezsensu budowy Radomia wciąż nie wyjaśniłeś.

Bo jak widać nie czytałes raportu ARUP,  w którym było wprost ze Modlin będzie droższy niż wybudowanie lotniska nawet od zera :D Ale Ty nadal byś chciał pompować kasę w coś co nigdy nie powinno powstać. I fatalne zarządzanie niewiele ma z tym wspolnego. To tylko dolozylo cegielke do tego dziwnego tworu na zamowienie polityczne.

VDR

VDR

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą niż za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował. A Ty się ciesz, że je wybudowali i Cie dalej doją.

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Mordorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli bo wstyd był to teraz przynajmniej już szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D  Ze tak zapytam - masz dzieci ?  Poniżej 18tego roku życia ? Jeśli tak to, bierzesz te 500+ ?

1 godzinę temu, Słony leszcz napisał:

Ty to jesteś wytrwały:D Nie pracowałeś może kiedyś jako nauczyciel w szkole zawodowej? Mnie to śmiech dusić zaczyna już gdzieś w połowie każdego kolejnego posta chmielesa. Normalnie, jakby cały ten braunowo-korwinowy bełkot z yt wlać do destylatora i zrobić z niego esencję absurdu. A kolega ewidentnie dopiero się rozkręca. Komedia

Czarek, stelaż się spawa, akwarium w koncie stoi puste, hydraulika dotarla,  na dworze odwilż i pada -- dzieci się grzecznie bawią, TV nie mam - to co tu kude robic :D  Przynajmniej mogę się pośmiać :D 

2 godziny temu, chmieles2 napisał:

Co ma fatalne zarządzanie i strata Modlina do bezsensu budowy Radomia wciąż nie wyjaśniłeś.

Bo jak widać nie czytałes raportu ARUP,  w którym było wprost ze Modlin będzie droższy niż wybudowanie lotniska nawet od zera :D Ale Ty nadal byś chciał pompować kasę w coś co nigdy nie powinno powstać. I fatalne zarządzanie niewiele ma z tym wspolnego. To tylko dolozylo cegielke do tego dziwnego tworu na zamowienie polityczne.

VDR

VDR

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Mordorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli bo wstyd był to teraz przynajmniej już szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D  Ze tak zapytam - masz dzieci ?  Poniżej 18tego roku życia ? Jeśli tak to, bierzesz te 500+ ?

51 minut temu, Słony leszcz napisał:

Ty to jesteś wytrwały:D Nie pracowałeś może kiedyś jako nauczyciel w szkole zawodowej? Mnie to śmiech dusić zaczyna już gdzieś w połowie każdego kolejnego posta chmielesa. Normalnie, jakby cały ten braunowo-korwinowy bełkot z yt wlać do destylatora i zrobić z niego esencję absurdu. A kolega ewidentnie dopiero się rozkręca. Komedia

Czarek, stelaż się spawa, akwarium w koncie stoi puste, hydraulika dotarla,  na dworze odwilż i pada -- dzieci się grzecznie bawią, TV nie mam - to co tu kude robic :D  Przynajmniej mogę się pośmiać :D 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Co ma fatalne zarządzanie i strata Modlina do bezsensu budowy Radomia wciąż nie wyjaśniłeś.

Bo jak widać nie czytałes raportu ARUP,  w którym było wprost ze Modlin będzie droższy niż wybudowanie lotniska nawet od zera :D Ale Ty nadal byś chciał pompować kasę w coś co nigdy nie powinno powstać. I fatalne zarządzanie niewiele ma z tym wspolnego. To tylko dolozylo cegielke do tego dziwnego tworu na zamowienie polityczne.

VDR

VDR

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Modorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli bo wstyd był to teraz przynajmniej już szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D  Ze tak zapytam - masz dzieci ?  Poniżej 18tego roku życia ? Jeśli tak to, bierzesz te 500+ ?

47 minut temu, Słony leszcz napisał:

Ty to jesteś wytrwały:D Nie pracowałeś może kiedyś jako nauczyciel w szkole zawodowej? Mnie to śmiech dusić zaczyna już gdzieś w połowie każdego kolejnego posta chmielesa. Normalnie, jakby cały ten braunowo-korwinowy bełkot z yt wlać do destylatora i zrobić z niego esencję absurdu. A kolega ewidentnie dopiero się rozkręca. Komedia

Czarek, stelaż się spawa, akwarium w koncie stoi puste, hydraulika dotarla,  na dworze odwilż i pada -- dzieci się grzecznie bawią, TV nie mam - to co tu kude robic :D  Przynajmniej mogę się pośmiać :D 

1 godzinę temu, chmieles2 napisał:

Co ma fatalne zarządzanie i strata Modlina do bezsensu budowy Radomia wciąż nie wyjaśniłeś.

Bo jak widać nie czytałes raportu ARUP,  w którym było wprost ze Modlin będzie droższy niż wybudowanie lotniska nawet od zera :D Ale Ty nadal byś chciał pompować kasę w coś co nigdy nie powinno powstać. I fatalne zarządzanie niewiele ma z tym wspolnego. To tylko dolozylo cegielke do tego dziwnego tworu na zamowienie polityczne.

VDR

VDR

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował.

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Modorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli bo wstyd był to teraz przynajmniej już szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D  Ze tak zapytam - masz dzieci ?  Poniżej 18tego roku życia ? Jeśli tak to, bierzesz te 500+ ?

VDR

VDR

21 minut temu, chmieles2 napisał:

Bęc...Kulczyk dostał ziemię na której wybudował autostradę w zamian za koncesję na 20 czy 30 lat. Oj...znowu pisowski mit upadł

I doi naszą kieszeń. Sam wybudował  ? :D :D  Powiedz mi, więc czemu trwał spór co do kosztów przedsiewzięcia z rządem jeśli to były jego prywatne pieniądze ? Kto jest gwarantem kredytów ?
Zresztą ceny rosną:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a2-autostrada-wielkopolska-konin-nowy-tomysl,126,0,2395262.html

A już chyba zapomniałeś o tym:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/operator-a2-autostrada-wielkopolska-sebastian,46,0,2370094.html

Po drugie przecież my cały czas spłacamy tą autostradę - tylko pięknie się to ukrywa:

Cytat

 

Na zrealizowanym odcinku A2 Świecko – Nowy Tomyśl obowiązuje system wynagradzania spółki oparty o opłatę za dostępność autostrady. Zgodnie z Umową na Budowę i Eksploatację, Skarb Państwa wydzierżawia AWSA II grunt pod budowę autostrady, powierzając spółce wybudowanie drogi oraz prowadzenie eksploatacji przez kolejne 25 lat, w zamian za co spółka otrzymuje określoną w Umowie opłatę miesięczną za zapewnienie pełnej dostępności autostrady jej użytkownikom.

Na tym odcinku autostrady to Minister Infrastruktury i Rozwoju ustala stawki opłat za przejazd. Podstawowym zadaniem AWSA IIbyło zorganizowanie finansowania przedsięwzięcia, wybudowanie autostrady za zgromadzone środki, a następnie utrzymywanie drogi na odpowiednim, wysokim poziomie oraz pobór opłat na rzecz Skarbu Państwa. Za te czynności AWSA II otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie od partnera publicznego, które pozwala na spłatę kredytów i zabezpiecza zwrot z zainwestowanych środków przez sponsorów projektu.

 

Zresztą przejazd autostradą w Polsce to zawsze drenaż kieszeni - niezależnie czy to A2 czy A1, czy A4 - chyba, że trafisz na otwarte bramki bo ruch tak duży, że się kilometrowe korki robią.  A wiecznie remontowana A4 ? Nie zdażyło mi się jeszcze tą A4 poleciec z max dozwolona predkoscia bo co chwila zwężęnia.  A płacić trzeba :D  A wyjeżdzasz do Czech, kupujesz roczny karnet za kwotę 100zl większą za jednokrotny przejazd Warszawa - Szczecin - Warszawa.  Sorry ale za frajer Kulczyk autostrady nie wybudował.

51 minut temu, chmieles2 napisał:

Zlecenie, dzieło, b2b - wszystko to jest korzystniejsze dla pracownika niż umowa o pracę. Dla pracodawcy oczywiście też, na umowie o pracę nie korzysta nikt poza ZUSem czy szerzej budżetem

Hahahahah - noooo oczywiście, a za 40 lat (abo 60 bo i tak ktos ten wiek emerytalny podniesie) będzie płacz że emerytura najniższa i również śmieciowa. Owszem - w krótkiej perspektywie więcej kasy zostaje w kieszeni, ale w dalszej przy obecnym porządku prawnym to najgorsze umowy jakie mogą być. Chyba, że sam z własnej woli jako b2b wpłacisz wyższa składkę na ubezpieczenie. Osobiście nie znam takiej osoby, która by z własnej woli wpłaciła :D  Nie mniej płacz będzie za dziesiąt lat wraz z pierwszym odcinkiem emerytury. Wtedy dopiero będzie zaskoczenie.  Oczywiście, zgadzam się - że koszty pracy są chore - bo 40% oddane do Państwa to złodziejstwo, nie mniej nie zanosi się by cokolwiek w tym względzie się zmieniło. Tym bardziej, że ZUS od dawna ma dziurę, którą próbowano załatać OFE.

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Mówisz o tej analizie co im kazali znaleźć miejsce na lotnisko na południe od Warszawy więc Modlina nie brali pod uwagę.

Mówię o raporcie na temat analizy zakresu rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin.

Cytat

"Przedmiotem raportu jest ocena koniecznego zakres rozbudowy Portu Lotniczego Warszawa/Modlin w kontekście możliwości przejęcia części ruchu obsługiwanego obecnie na Lotnisku Chopina w Warszawie przy jednoczesnej akomodacji prognozowanego ruchu już obecnego na lotnisku" - czytamy w raporcie Arup.

 

https://www.pasazer.com/news/38359/arup,analiza,mozliwosci,rozbudowy,modlina.html

Więc znowu mijasz się z prawdą pisząc, że nie brali Modlina pod uwagę.  Jak widać brali - ale Ty uprawiaj demagogię dalej.

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ja prędzej polecę ze Szczecina niż pisowskiego Radomia.

Możesz nawet i z Bemowa o ile tylko drzwi od hangaru będą wolne :D 

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Ależ my to od dawna popieramy :D:D:D i to jedna z nielicznych sensownych propozycji PiS. Weźcie unijne dotacje ale zostawcie nasze podatki :D Bez Radomia i Siedlec nie będziemy wśród najbiedniejszych regionów UE :D:D:D My pójdziemy do przodu, a wy zostaniecie już oficjalnie Albanią UE

Wasze podatki ? :D :D Zapomniałeś jeszcze o Płocku i Ostrołęce. Pójdziecie do przodu - tak jak ta cała napływowa (również z Radomia) słoikowa brać - za najniższa krajową :D Jeszcze jakby te miasta korzystały faktycznie tak z tego sąsiedztwa Warszawy to bym może zrozumiał. Zapomniasz całkowicie o środkach z budżetu które zagarnia Warszawa jako stolica Mazowsza. Unijne środki to druga strona medalu. Problem tylko, że jakoś Warszawa nie chce się odłączyć :D  Żebyście się tylko w wyścigu szczurów np na Modorze nie pozagryzali :D  Albania to na Dworcu Centralnym w Warszawie - choć fakt, przed Euro go wymyli bo wstyd był to teraz przynajmniej już szczynami tylko po nozdrzach daje, a nie dodatkowo po oczach:D  Wizytówka stolicy :D  
 

Godzinę temu, chmieles2 napisał:

Pomoc społeczna dla ludzi pełnosprawnych jest zbrodnią i zwykłym skurwysyństwem wobec całej reszty normalnie pracujących.

Znow zapomniales ze  Ci pelnosprawni są w zasadzie całą resztą normalnie pracujących :D :D :D  To jest ten sam zbiór w zasadzie - a podzbiorem w tym zbiorze są bezdzietni :D 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.