Skocz do zawartości

Historia edycji

VDR

VDR

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Jazda samochodem nikomu krzywdy nie robi, natomiast zabieranie jednym i dawanie drugim jest zwykłym bydlactwem

No chwila moment, przeciez ustalilismy ze zdecydowana wiekszosc placi podatki a Ty chcesz przez jednego Sebixa zabrac wszystkim. Więc to nie jest zabieranie jednym i dawanie drugim.
Dalsze bzdury już komentowałem, szkoda mi koniuszków by powtarzać po raz kolejny, że zdecydowana wiekszosc placi podatki i odbiera nie Twoja a swoja kase. A takich Sebixów jest stosunkowo bardzo bardzo niewiele.
Po raz kolejny zapytam - ilu tych Sebixow jest ? Chociaz 1% biorących czy moze to ułamek procenta ?

Nie zrozumiałeś argumentu, że przez jednego Froga nie można wszystkim zabrać prawa jazdy. Tak samo - przez jednego Sebixa nie mozna uprawiac demagogi, że inni nie placa podatkow i zabrać im to na co placa od lat.

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Ty chcesz okradać bogatych by dawać biednym. Czym się różnisz od tego co włamuje się do mieszkań? ;) Niczym

Znow zapominasz, że Ci bogaci powinni płacić podatki w Polsce od całości tego co w kraju zarobią a nie tylko od tego czego nie uda im się za granicę wyprowadzić  - to Ci ciągle umyka i ni cholery nie możesz zrozumieć, że okradają mnie a nie bogatych. Bo to z mojej kieszeni wyciągają podatki bo Ci bogaci miast płacić w kraju, wyprowadzają pieniądze z kraju. Dużo piszesz by przykryć tak proste i oczywiste prawdy - jak to, że to bogaci nas okradają wyprowadzając zyski poza granice PL. A Ty w zasadzie jeszcze im przyklaskujesz by za chwilę płakać, że Cię rząd okrada. A kogo ma okraść ? Bogaty się nie dał :D  To łupią Ciebie. Ty też nie podskoczysz bo Cie bogaty zje na śniadanie. 
 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Ja chcę niższych wydatków i niższych podatków, Ty domagasz się by Ciebie okradano. Absurd.

Tak to absurd bo nic takiego nie pisałem ;) Ja tylko stwierdzam, że likwidacja podatków to mrzonka :D Ale fantazjuj dalej. Może kiedyś dożyję takich czasów - chociaż nie zapowiada sie. Ja domagam się by mnie nie okradano, tylko by firmy placace podatki za granica, wypracowywujacy zysk na terenie PL placili je u nas. Przynajmniej dopoki te podatki obowiazuja rowniez mnie i wszystkich innych.

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Co ma do tego ZEA nie ogarniam.

To Państwo gdzie nie ma podatku dochodowego. Już spakowałeś walizki ? :D Przecież to Twój ideał i marzenie.

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Łódź ma autostradę, zaraz będzie obwodnica zachodnia.

I istniała w 2009 czy 2010 roku ?  :D :D  Ile się ze Strykowa na LCJ jedzie ? Szczególnie w łódzkich korkach ? :D A ile się jechało kiedyś jak A2 nie było albo A1?  Teraz ma autostradę, za chwilę obdowdnicę,  ale jak powstał biznesplan Radomia nie miala. Nie było też w ogóle w planach żadnego Modlina. Ale po co ja to piszę, jak Ty nie rozumiesz kompletnie słowa pisanego, że piszę o latach 2000 kiedy Radom powstawał.  Operacyjnie Radom ruszył dopiero w 2015 roku ! Cud, że w ogóle to się udało przy tych wszystkich problemach jakie wyrosły przy próbie budowy tego lotniska. Jeszcze raz powtórzę - gdyby nie to, że politcznymi decyzjami opóźniano budowę tego lotniska to dzisiaj nikt by nie mówił o takiej a nie innej sytuacji.
Gdyby wtedy po prostu szybko wybudowano lotnisko to dzisiaj by prężnie zapewne działało. Ale jak się sztucznie zrobiło Modlin, i się jeszcze za frajer oddało go Ryanairowi to i nie dziwne ze RyanAir nadal stamtąd lata.

https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadomosci/wild-umowa-ryanaira-z-modlinem-jest-toksyczna-6434.html
 

Cytat

Test prywatnego inwestora w Modlinie wyszedł negatywnie. Mamy tam dość skomplikowaną sytuację zarządczą, a lotnisko, mimo osiągania 3 mln pasażerów w ciągu roku jest dalej deficytowe i nie ma perspektyw na poprawę – mówił w rozmowie z dziennikarzami wiceminister infrastruktury i pełnomocnik ds. budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego, Mikołaj Wild.

Jakbym był prezesem RyanAir to też bym latał z Modlina:

Cytat


Chodzi o umowę, w myśl której irlandzkie tanie linie Ryanair, jedyny przewoźnik regularny na modlińskim lotnisku, płaci bardzo niskie stawki za pasażera – po kilka złotych. Po przekroczeniu 3 mln pasażerów rocznie, stawka ta jeszcze się zmniejsza. To budzi wątpliwości, zwłaszcza, że szczegóły umowy znane są rzekomo tylko Ryanairowi i zarządowi Modlina. Członkowie zarządu od początku pojawienia się tych zarzutów odpierali je, mówiąc, że umowa jest całkowicie legalna i nie ma w niej nic niewłaściwego. – Umowa nie zawiera żadnych praktyk niedozwolonych – mówił w ubiegłym roku w wywiadzie dla Rynku Lotniczego Marcin Danił, wiceprezes zarządu lotniska w Modlinie.


Ile kasy oddaliśmy Irlandczykowi ? Powiedz dlaczego Modlin jest deficytowy ? Jaki zysk osiągnął Modlin przez cały okres działania ? Dlaczego nikt nie wiesza psów na Modlinie a na Radomiu ? :D  Bo politycznie na Modlinie nie wiele można ugrać. Ot i tyle. Ile tak na prawdę lotnisk w Polsce jest rentownych ? 
 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Ile pasażerów Radom obsłużył? No ile?

Tyle by mieć zysk większy niż Zielona Góra.  Ile pasazerów obsłużył Modlin ? Jaki zysk wypracował ? 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Słabo znasz topografię Warszawy, to kolejny polityczny mit. Okęcie jest zarośnięte mieszkaniami od 2 stron, od 1 jest pustka, od 1 zabudowania przemysłowe.

Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile razy na podejściu 33 czy 11 z aparatem byłem. Ile razy od strony schroniska na Paluchu albo ile razy na Wirażowej przy 29 :D :D 
Czy starty z 33 i 29 ida prosto w te osiedla ? :D  Czy podejscie na 11 i 15 to te osiedla ?  Niestety przy podejsciach na 33 starty sa z 29, a dla duzych z 33. Jak wieje w drugą stronę to podejscie na 11 lub 15 (rzadziej - choć dawno nie słuchałem APP więc możę teraz częściej). Niestety pasy są tak a nie inaczej wybudowane. A usytuowanie pasów to tez nie jest tylko kreska na mapie bo i spore znaczenie ma np. wiatr prawda ? I raczej jeśli się buduje pas, to w taki sposób by zazwyczaj wiatr przez większość czasu wiał w odpowiednim kierunku.
 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Polecam badania Amerykanów, którzy porównali miasta z 1 dużym lub minimum 2 mniejszymi lotniskami. Te 2 mają więcej kierunków połączeń i szybciej to się rozwija. PiS chce zrobić 1 lotnisko w całej Polsce. Gierek może być dumny, ma następców swego geniuszu

Raczej o CPK mowi się jako o hubie przesiadkowym - a nie by zrobić jedno lotnisko. To że ktoś je nazwał centralne nie oznacza, ze to ma być jedyne. Ale może coś się w tej kwestii zmieniło - aż tak bardzo nie śledzę tego projektu, który póki co jest dobrym sposobem na wyciąganie kasy z naszej kieszeni. Z tym się mogę zgodzić. Ale udawanie, że mamy lotnisko w Berlinie i nam lotniska nie potrzebne jak mówiła opozycja jest równie absurdalne.

Co do badań Amerykanów - widzisz u nas tak na prawdę transport lotniczy nie istnieje. Za 70zl do Wrocławia czy do Gdańska z Radomia w godzinę, zamiast 12h koleją za podobne pieniądze i autem w 5-6h za jeszcze większe wydatki na paliwo  ? No ja jednak chciałbym tą pierwszą opcję.  Jak już powołujesz się na nich - to jak wygląda lotnictwo cywilne za wielką wodą ? Ile mają lotnisk ?  Jak kształtują się ceny biletów w stosunku do zarobków ? To jest przepaść, chyba że mówisz o jakiś badaniach europejskich lotnisk. Jak masz linka chętnie się zapoznam.
 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Dziwny trafem większość mieszkańców Warszawy jest przeciwna likwidacji Okęcia.

Dziwnym trafem większość mieszkańców Warszawy nie mieszka na wspomnianych dwóch osiedlach więc mają --- wywalone ? :D :D  A jakby zrobić badania to by się okazało, że większość mieszkańców Warszawy leciało raz albo w ogóle samolotem :D 

5 godzin temu, chmieles2 napisał:

Ale jak mówimy o PAŻP to kody wywoławcze są OKECIE TOWER, OKECIE APPROACH

Owszem ale ja mówię o nazywaniu lotniska jako miejscu a nie procedurach :) Bawiłem się dość długo w wirtualne kontrolowanie, jeśli byłeś w 2005 roku na AirShow w Radomiu na stanowisku CentralWingsa to mogliśmy się tam spotkać bo miałem w nim swój malutki udział ;) Zresztą na Sadkowie bywałem jeszcze za czasów TS-11.

VDR

VDR

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Jazda samochodem nikomu krzywdy nie robi, natomiast zabieranie jednym i dawanie drugim jest zwykłym bydlactwem

No chwila moment, przeciez ustalilismy ze zdecydowana wiekszosc placi podatki a Ty chcesz przez jednego Sebixa zabrac wszystkim. Więc to nie jest zabieranie jednym i dawanie drugim.
Dalsze bzdury już komentowałem, szkoda mi koniuszków by powtarzać po raz kolejny, że zdecydowana wiekszosc placi podatki i odbiera nie Twoja a swoja kase. A takich Sebixów jest stosunkowo bardzo bardzo niewiele.
Po raz kolejny zapytam - ilu tych Sebixow jest ? Chociaz 1% biorących czy moze to ułamek procenta ?

Nie zrozumiałeś argumentu, że przez jednego Froga nie można wszystkim zabrać prawa jazdy. Tak samo - przez jednego Sebixa nie mozna uprawiac demagogi, że inni nie placa podatkow i zabrać im to na co placa od lat.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ty chcesz okradać bogatych by dawać biednym. Czym się różnisz od tego co włamuje się do mieszkań? ;) Niczym

Znow zapominasz, że Ci bogaci powinni płacić podatki w Polsce od całości tego co w kraju zarobią a nie tylko od tego czego nie uda im się za granicę wyprowadzić  - to Ci ciągle umyka i ni cholery nie możesz zrozumieć, że okradają mnie a nie bogatych. Bo to z mojej kieszeni wyciągają podatki bo Ci bogaci miast płacić w kraju, wyprowadzają pieniądze z kraju. Dużo piszesz by przykryć tak proste i oczywiste prawdy - jak to, że to bogaci nas okradają wyprowadzając zyski poza granice PL. A Ty w zasadzie jeszcze im przyklaskujesz by za chwilę płakać, że Cię rząd okrada. A kogo ma okraść ? Bogaty się nie dał :D  To łupią Ciebie. Ty też nie podskoczysz bo Cie bogaty zje na śniadanie. 
 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ja chcę niższych wydatków i niższych podatków, Ty domagasz się by Ciebie okradano. Absurd.

Tak to absurd bo nic takiego nie pisałem ;) Ja tylko stwierdzam, że likwidacja podatków to mrzonka :D Ale fantazjuj dalej. Może kiedyś dożyję takich czasów - chociaż nie zapowiada sie. Ja domagam się by mnie nie okradano, tylko by firmy placace podatki za granica, wypracowywujacy zysk na terenie PL placili je u nas. Przynajmniej dopoki te podatki obowiazuja rowniez mnie i wszystkich innych.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Co ma do tego ZEA nie ogarniam.

To Państwo gdzie nie ma podatku dochodowego. Już spakowałeś walizki ? :D Przecież to Twój ideał i marzenie.

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Łódź ma autostradę, zaraz będzie obwodnica zachodnia.

I istniała w 2009 czy 2010 roku ?  :D :D  Ile się ze Strykowa na LCJ jedzie ? Szczególnie w łódzkich korkach ? :D A ile się jechało kiedyś jak A2 nie było albo A1?  Teraz ma autostradę, za chwilę obdowdnicę,  ale jak powstał biznesplan Radomia nie miala. Nie było też w ogóle w planach żadnego Modlina. Ale po co ja to piszę, jak Ty nie rozumiesz kompletnie słowa pisanego, że piszę o latach 2000 kiedy Radom powstawał.  Operacyjnie Radom ruszył dopiero w 2015 roku ! Cud, że w ogóle to się udało przy tych wszystkich problemach jakie wyrosły przy próbie budowy tego lotniska. Jeszcze raz powtórzę - gdyby nie to, że politcznymi decyzjami opóźniano budowę tego lotniska to dzisiaj nikt by nie mówił o takiej a nie innej sytuacji.
Gdyby wtedy po prostu szybko wybudowano lotnisko to dzisiaj by prężnie zapewne działało. Ale jak się sztucznie zrobiło Modlin, i się jeszcze za frajer oddało go Ryanairowi to i nie dziwne ze RyanAir nadal stamtąd lata.

https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadomosci/wild-umowa-ryanaira-z-modlinem-jest-toksyczna-6434.html
 

Cytat

Test prywatnego inwestora w Modlinie wyszedł negatywnie. Mamy tam dość skomplikowaną sytuację zarządczą, a lotnisko, mimo osiągania 3 mln pasażerów w ciągu roku jest dalej deficytowe i nie ma perspektyw na poprawę – mówił w rozmowie z dziennikarzami wiceminister infrastruktury i pełnomocnik ds. budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego, Mikołaj Wild.

Jakbym był prezesem RyanAir to też bym latał z Modlina:

Cytat


Chodzi o umowę, w myśl której irlandzkie tanie linie Ryanair, jedyny przewoźnik regularny na modlińskim lotnisku, płaci bardzo niskie stawki za pasażera – po kilka złotych. Po przekroczeniu 3 mln pasażerów rocznie, stawka ta jeszcze się zmniejsza. To budzi wątpliwości, zwłaszcza, że szczegóły umowy znane są rzekomo tylko Ryanairowi i zarządowi Modlina. Członkowie zarządu od początku pojawienia się tych zarzutów odpierali je, mówiąc, że umowa jest całkowicie legalna i nie ma w niej nic niewłaściwego. – Umowa nie zawiera żadnych praktyk niedozwolonych – mówił w ubiegłym roku w wywiadzie dla Rynku Lotniczego Marcin Danił, wiceprezes zarządu lotniska w Modlinie.


Ile kasy oddaliśmy Irlandczykowi ? Powiedz dlaczego Modlin jest deficytowy ? Jaki zysk osiągnął Modlin przez cały okres działania ? Dlaczego nikt nie wiesza psów na Modlinie a na Radomiu ? :D  Bo politycznie na Modlinie nie wiele można ugrać. Ot i tyle. Ile tak na prawdę lotnisk w Polsce jest rentownych ? 
 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ile pasażerów Radom obsłużył? No ile?

Tyle by mieć zysk większy niż Zielona Góra.  Ile pasazerów obsłużył Modlin ? Jaki zysk wypracował ? 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Słabo znasz topografię Warszawy, to kolejny polityczny mit. Okęcie jest zarośnięte mieszkaniami od 2 stron, od 1 jest pustka, od 1 zabudowania przemysłowe.

Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile razy na podejściu 33 czy 11 z aparatem byłem. Ile razy od strony schroniska na Paluchu albo ile razy na Wirażowej przy 29 :D :D 
Czy starty z 33 i 29 ida prosto w te osiedla ? :D  Czy podejscie na 11 i 15 to te osiedla ?  Niestety pasy są tak a nie inaczej wybudowane. A usytuowanie pasów to tez nie jest tylko
kreska na mapie bo i spore znaczenie ma np. wiatr prawda ? I raczej jesli sie buduje to w taki sposob by zazwyczaj wiatr był zgodny.
 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Polecam badania Amerykanów, którzy porównali miasta z 1 dużym lub minimum 2 mniejszymi lotniskami. Te 2 mają więcej kierunków połączeń i szybciej to się rozwija. PiS chce zrobić 1 lotnisko w całej Polsce. Gierek może być dumny, ma następców swego geniuszu

Raczej o CPK mowi się jako o hubie przesiadkowym - a nie by zrobić jedno lotnisko. Ale może coś się w tej kwestii zmieniło - aż tak bardzo nie śledzę tego projektu, który póki co jest dobrym sposobem na wyciąganie kasy z naszej kieszeni. Z tym się mogę zgodzić. Ale udawanie, że mamy lotnisko w Berlinie i nam lotniska nie potrzebne jak mowiła opozycja jest równie absurdalne.

Co do badań Amerykanów - widzisz u nas tak na prawdę transport lotniczy nie istnieje. Za 70zl do Wrocławia czy do Gdańska z Radomia w godzinę, zamiast 12h koleją za podobne pieniądze i autem w 5-6h za jeszcze wieksze wydatki na paliwo  ? No ja jednak chciałbym tą pierwszą opcję.  Jak już powołujesz się na nich - to jak wygląda lotnictwo cywilne za wielką wodą ? Ile mają lotnisk ?  Jak kształtują się ceny biletów w stosunku do zarobków ? To jest przepaść, chyba że mówisz o jakiś badaniach europejskich lotnisk. Jak masz linka chętnie się zapoznam.
 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Dziwny trafem większość mieszkańców Warszawy jest przeciwna likwidacji Okęcia.

Dziwnym trafem większość mieszkańców Warszawy nie mieszka na wspomnianych dwóch osiedlach więc mają --- wywalone ? :D :D  A jakby zrobić badania to by się okazało, że większość mieszkańców Warszawy leciało raz albo w ogóle samolotem :D 

4 godziny temu, chmieles2 napisał:

Ale jak mówimy o PAŻP to kody wywoławcze są OKECIE TOWER, OKECIE APPROACH

Owszem ale ja mówię o nazywaniu lotniska a nie procedurach :) Bawiłem się dość długo w wirtualne kontrolowanie, jesli byłeś w 2005 roku na AirShow w Radomiu na stanowisku CentralWingsa to mogliśmy się tam spotkać bo miałem w nim swój malutki udział ;) Zresztą na Sadkowie bywałem jeszcze za czasów TS-11.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.