Skocz do zawartości
BeRsErK

Ktoś ostatnio brał towar od Przemka kurierem??

Rekomendowane odpowiedzi

Towar wysłany w czwartek od Przemka a opek jak zwykle dał d*py...najlepsze jest to, że nie mogę się do nich dodzwonić ani do oddziału w Gdańsku(który podał reefshop jako kontakt z nimi) ani w moich Łomiankach(dodzwonić to złe słowo - nikt nie odbierał ani wczoraj ani dziś...)

Kurwica mnie bierze bo oprócz chemii szły też kraby, ślimaki i jeden miękkus a jak dziś nie dojdzie to w poniedziałek mogą mnie w tyłek pocałować a nie przyjmę zupy ze zwierzaków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa - podczepię się pod temat - jakie są szanse na przeżycie np kraba w paczce wiezionej dobę przez kuriera - czy przy tych temperaturach mozna przyjąć ze jest powyzej 80% szansy ze dotrze cało (nie tylko temperatury ale i rzucanie paczkami itp). Ciekawi mnie to bo sam chętnie bym zamówił podobny zestaw krabów/ślimaków kurierem (nie trzeba nadawać na PKP ani gonić na pociąg żeby odebrać). Jak dużo takich przesyłek wychodzi z reefshopu?

Zdażyło juz mi się ze przez pomyłkę pkp paczka jechala ponad 12 h z pokolcem i innym zyciem i wszystko zyło przy odbiorze wiec moze kraby/ślimaki to nie jest problem kurierem nadać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak są dobrze zapakowane to bez problemów Ci dojadą - ale jest kwestia niekompetencji kuriera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem przesyłkę w czwartek ale zamawiałem pkp i bez zastrzeżeń .paczka dotarła już o 14 do warszawy.rozmawiałem z właścicielem sklepu i odradzał mi kuriera z powodu czasu w którym mogą dostarczyć tą paczkę...


120x43x50 plus sump,cyrkulacja 2x5000,odpieniacz diy na pompie octopus wirnik igiełkowy 1000l/h,oświetlenia 2x54 i 2x39

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy wiadomosć dotarła -prosze odebrac przesyłkę, była wysłana w termoboskie i własciwie oznaczona - będzie leżeć wiec gdzieś na magazynie.

Są ciepłe noce, worki pompujemy dużą ilością czytego tlenu - dla bezkręgowców starczy na tydzień :)

O koralowca też bym się nie martwił - choć bardziej ważne jest to, żeby przesyłka właściwie "leżała"(nie do góry nogami, gdyż wtedy mógłby być odsłonięty)

Mieliśy z dw amiesiące temu przypadek, ze PKP pomyliło wagony, i po odczepieniu części z nich paczka pojechała gdzie indziej.

Nadawaliśmy w czwartek po 5 dniach dotarła do Klienta - wszystko żyło, nate pokolce.

Dlatego proszę odebrać przesyłkę - jeśli cokolwiek padnie, wyślemy jeszcze raz na nasz koszt.

Za wynikłą sprawę mogę jedynie przeprosić - i prosze spisać protokół reklamacyjny i wysłać nam go faksem(lub scan mailem)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@And

Tygodniowo wysłamy około kilkadziesiąt przesyłek(w wakacje około 30, mniej niż w sezonie "roboczym"), z czego około 1/4 wychodzi kurierem - przede wszystkim ze względu na brak dogodnego połączenia PKP.

Opóźnienie paczki przez Opek zdarzyło nam się w tej chwili po raz 4 na ponad 80 wysłanych paczek, więc to chyba nie jest źle.

Rozważamy wprowadzenia gwarancji na przesyłki kurierskie również - czyli w naszej gestii jest dostarczenie przesyłki w stanie jak najlepszym do Klienta.

Czekamy na warunki szczegółowe i zasady przygotowywania przesyłek, które ma nam przesłac OPEK.

Pozrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BeRsErK :

Towar wysłany w czwartek od Przemka a opek jak zwykle dał d*py...najlepsze jest to, że nie mogę się do nich dodzwonić ani do oddziału w Gdańsku(który podał reefshop jako kontakt z nimi) ani w moich Łomiankach(dodzwonić to złe słowo - nikt nie odbierał ani wczoraj ani dziś...)

dziwne że Reefschop zwalił kontakt z kurierem na Ciebie. to nie ładnie z jego strony.

Przecież to powinno być po jego stronie. On zleca transport, aby dostarczyć towar do Ciebie, łaski nie robi.

W przypadku nie otrzymania przesyłki na czas, mogę pochwalić Aqua Medic.Jeden tel. do nich z informacją że przesyłka nie doszła na czas. 5h później sami zadzwonili wyjaśniając co się stało i kiedy otrzymam (też zawinił kurier ).


akwa 330 l małosolne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Panie Nuroslaw czy wg Pana Przemek powinien pilotowac przesylke do odbiorcy?To chyba niemozliwe przy takiej ilosci przesylek.Niestety w Polsce wiekszosc firm kurierskich notorycznie lamie regulamin a kwestie reklamacji mozna schowac miedzy bajki.Tak ustawodawca sporzadzil regulamin aby prawo bylo po jego stronie.

Pozdrawiam Roman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nurosław

Częściowo masz rację - tzn, oczywiscie, zależy nam na tam aby przesyłka dotarła na czas i aby Klient otrzymał zwierzeta zdrowe, żywe i aby finalnie był zadowolony i powtórzył swoje zakupy.

I za każdym razem gdy otrzymamy informację od Klienta że z przesyłką coś jest nie tak - nie doszła na rano(a tak miało być), kurier mówi że przyjedzie na drugi dzień etc, to zawsze interwniujemy bezpośrednio w centrali, raczej z pozytywnym skutkiem.

Oczywiści emusimy o tym wiedzieć. - Nie wiem czy Berserk dzwonił do nas wczoraj(nie byłem na miejsu, jechałem po zwierzęta na lotnisko) takze nie mogę powiedzieć na pewno, że sprawa nam nie została zgłoszona.

Jeśli nie wiemy o takich stuacjach - to trudno nam "pilotować" przesyłki. Bo nie wyobrażam sobie, abyśmy za każdą wysłaną przesyłką na drugi dzień dzwonili po poszczególnych oddziałach w Polsce, biorać nastęnie numer do kierowcy rozwożącego paczki i nastęnie dzwonić do niego i pytać kiedy będzie u Klienta, po czym dzownić do Klienta i informowac go o planowanej godzinie dostawy.

Przykro mi, choćbym bardzo chciał i było by to postrzegane na pewno bardzo dobrze przez Klientów, to jest to niemożliwe.

Takie rzeczy to tylko w Erze. :)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, do Przemka pretensji nie mam ;] - sam mam firmę i wiem jak to wygląda, można stawać na rzęsach aby klient był zadowolony ale nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować.

Tak Przemku, dostałem wiadomość i odpisałem co i jak.

Po prostu irytuje mnie takie lanie na klienta jakie wykazał w moim przypadku opek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemku przepraszam za offtopic, ale prosze odbierz PW ode mnie wyslalem 2 wiadomosci i nie mam odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
roman763 :

Witam serdecznie.

Panie Nuroslaw czy wg Pana Przemek powinien pilotowac przesylke do odbiorcy?To chyba niemozliwe przy takiej ilosci przesylek.Niestety w Polsce wiekszosc firm kurierskich notorycznie lamie regulamin a kwestie reklamacji mozna schowac miedzy bajki.Tak ustawodawca sporzadzil regulamin aby prawo bylo po jego stronie.

Pozdrawiam Roman

może bez Panowania :). Wg mnie powinień pilotować przesyłkę. Oczywiście bez przesady,nie musi jeździć z kurierem :). A tych reklamacji chyba nie ma aż tak dużo? Przecież nie trzeba sprawdzać każdej przesyłki, ale skoro zostaną poinformowani można w tej sprawie coś zdziałać.

Oczywiście, to kierowca powinien mieć możliwość kontaktu z odbiorcą, aby mógł się umówić na miejsce i czas (jeśli określony wczesniej ulega wyraźnym zmianom).

A poza tym, to wygodniej rozmawia się z kurierem z pkt. widzenia płatnika niż dostawcy/odbiorcy


akwa 330 l małosolne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą opek łaskawie się odezwało...wciskając mi kit, że paczka została nadana w piątek - szkoda, że numer nadania miałem podany w czwartek o czym pisałem do nich w mailu...trzeba za grosz nie mieć poszanowania klienta i szczątkowej godności osobistej ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Prosze o informacje jak dojdzie paczka. Co do przesyłki - paczka została przez nas nadana w czwartek, będzie to zresztą widoczne na kwicie nadawczym.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni już sami nie wiedzą - przed chwilą przyszła paka - kurier z kolei powiedział, że paczka zagineła i teraz ją znaleźli...

Przemku ale w zamówionku miał być jeszcze wylicytowany koralowiec i dodatkowy ślimak i krab za drugi koralowiec, który niestety padł w sklepie??

Dostałem info tylko o tym, że na wapno aquaela będę musiał poczekać?? Błąd w wysyłce??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszło na priwa - czekam na odpowiedź :)

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.