Skocz do zawartości

Historia edycji

sith114

sith114

11 minut temu, VDR napisał:

No to powodzenia. Ja na 3 sztuki - jedna mam uwaloną i jeden z zasilaczy nie wyrabia jak sie nagrzeje. Ogólnie startuje jak jest zimna i wygląda, że pracuje - ale po krótkotrwałej pracy jak się ją wyłączy z prądu to zasilacz widać, że dostaje za duży pik i mam efekt strobo.  Dioda na zasilaczu robi off, lampa off i powtórka z rozrywki.  Zasilacz to pół biedy ale jedna z lamp ma też problem z uruchomieniem po krótkotrwałej pracy. Wygląda jakby ESP się wieszało albo nie startowało - lampa zapala LEDy i albo wlaczy wentylator na full, albo nie.... 

Po jakims czasie jak sobie polezy bez prądu i ja odpale to zaczyna pracowac normalnie.  
Poki co tocze rozmowy i dysputę nad tym by uzyskać zwrot kosztów albo części zapasowe (poki co mam wstępną deklarację, że wyślą zasilacz i płytę główną ;)  Ale ze zwrotem kosztów przy przesyłkach powyżej 150Euro jest pewien problem. 
Aby uzyskać zwrot VAT, cła etc paczka musi opuścić teren UE (99% pewności - 1% bo mam jeszcze zadzwonic do działu zajmującego się eksportem, bo import nie był na 100% pewny) . 
A problem polega na tym, ze etykieta zwrotna jest do magazyny w Lubnej pod Warszawą. I nie widzę szans jak na razie w uzyskaniu potwierdzenia, że lampa została zutylizowana (choć nie wiem czy to jest wystarczające do tego by ten zwrot uzyskać) czy choćby potwierdzenia, że paczka opuściła teren UE (celnicy ponoć chcą tracking). 

A i magazyn w Lubnej nie ma zbyt dobrych opinii - na pepperku znalazlem dyskusje jak ludzie w zeszlym roku walczyli o zwrot kasy bo magazyn dawal sprzeczne informacje do platformy. 

Tak to wygląda  - i o ile spory z Ali przy sprzedawcach typu Choice to czysta przyjemność ;) O tyle w takim przypadku to droga przez mękę.  Dlatego informuję z góry jak to wygląda, żeby była świadomość, że wszystko jest pięknie dopóki się coś nie spie...... ;]   Mam obecnie dwa spory ze sprzedawcami, którzy nie są "Choice" i końca na razie nie widać ;)
Choć szczerze musze przyznać, że na wszystkie sprawy jakie miałem - 100% do tej pory rozwiązano ostatecznie po mojej myśli ;) Aczkolwiek tutaj czuję, że nie koniecznie musi tak być - ale to jeszcze zobaczymy ;)  Póki co wschodni sprzedawca ma chęć współpracować ;)

 

Jestem tym szcześciarzem, że mi lampy działaja.
Ale obserwacja moja bo juz we wszystkich miałem okazje grzebać ze albo nasi koledzy zza wielkiego muru ciagle optymalizuja koszty albo te lampy są w tzw ciągłych testach i poprawkach na nasz koszt bo lampa a8se Max z listopada ma inny sterownik niz w teorii ta sama lampa ze stycznia. :clowning

sith114

sith114

10 minut temu, VDR napisał:

No to powodzenia. Ja na 3 sztuki - jedna mam uwaloną i jeden z zasilaczy nie wyrabia jak sie nagrzeje. Ogólnie startuje jak jest zimna i wygląda, że pracuje - ale po krótkotrwałej pracy jak się ją wyłączy z prądu to zasilacz widać, że dostaje za duży pik i mam efekt strobo.  Dioda na zasilaczu robi off, lampa off i powtórka z rozrywki.  Zasilacz to pół biedy ale jedna z lamp ma też problem z uruchomieniem po krótkotrwałej pracy. Wygląda jakby ESP się wieszało albo nie startowało - lampa zapala LEDy i albo wlaczy wentylator na full, albo nie.... 

Po jakims czasie jak sobie polezy bez prądu i ja odpale to zaczyna pracowac normalnie.  
Poki co tocze rozmowy i dysputę nad tym by uzyskać zwrot kosztów albo części zapasowe (poki co mam wstępną deklarację, że wyślą zasilacz i płytę główną ;)  Ale ze zwrotem kosztów przy przesyłkach powyżej 150Euro jest pewien problem. 
Aby uzyskać zwrot VAT, cła etc paczka musi opuścić teren UE (99% pewności - 1% bo mam jeszcze zadzwonic do działu zajmującego się eksportem, bo import nie był na 100% pewny) . 
A problem polega na tym, ze etykieta zwrotna jest do magazyny w Lubnej pod Warszawą. I nie widzę szans jak na razie w uzyskaniu potwierdzenia, że lampa została zutylizowana (choć nie wiem czy to jest wystarczające do tego by ten zwrot uzyskać) czy choćby potwierdzenia, że paczka opuściła teren UE (celnicy ponoć chcą tracking). 

A i magazyn w Lubnej nie ma zbyt dobrych opinii - na pepperku znalazlem dyskusje jak ludzie w zeszlym roku walczyli o zwrot kasy bo magazyn dawal sprzeczne informacje do platformy. 

Tak to wygląda  - i o ile spory z Ali przy sprzedawcach typu Choice to czysta przyjemność ;) O tyle w takim przypadku to droga przez mękę.  Dlatego informuję z góry jak to wygląda, żeby była świadomość, że wszystko jest pięknie dopóki się coś nie spie...... ;]   Mam obecnie dwa spory ze sprzedawcami, którzy nie są "Choice" i końca na razie nie widać ;)
Choć szczerze musze przyznać, że na wszystkie sprawy jakie miałem - 100% do tej pory rozwiązano ostatecznie po mojej myśli ;) Aczkolwiek tutaj czuję, że nie koniecznie musi tak być - ale to jeszcze zobaczymy ;)  Póki co wschodni sprzedawca ma chęć współpracować ;)

 

Jestem tym szcześciarzem, że mi lampy działaja.
Ale obserwacja bo juz we wszystkich miałem okazje grzebać ze albo nasi koledzy zza wielkiego muru ciagle optymalizuja koszty albo te lampy są w tzw ciągłych testach i poprawkach na nasz koszt bo lampa a8se Max z listopada ma inny sterownik niz w teorii ta sama lampa ze stycznia. :clowning

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.