Skocz do zawartości
krzysztof_k

problem z reklamacją w Erybce

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie, czy ktoś miał takie problemy? Kupiłem pompę tunze 6060 w tym sklepie i od samego początku niestety nie chodziła poprawnie dlatego ja odesłalem, lecz do dziś (minął już ponad miesiąc) nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Tomek obiecał mi pompę zastępczą i do dziś nie mam ani zastępczej ani tej, którą reklamowałem. Na maile nie odpoaiada:( MOze ktoś mial podobne doświadczenie z tym sklepem?


"100x50x50 + 80 litr sump; 1xHQI 150W 1400k, 2xT5 39W; Deltec 4040, Tunze 6060, Tunze 6045, Marea 2400; 25kg LR; Deltec AP600"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy reklamowalem jzu ze 3 razy towary 0 problemow.

A dzwoniles do niego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj zadzwonic, jesli nie masz nr to daj znac, wysle Ci na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że należy zadzwonić do Tomka. On w ostatnim czasie miał niezły kocioł- z pożarem i później z zakładaniem nowego punktu sprzedaży detalicznej. Ja u niego reklamowałem listwę profiluxa- przekaźnik się zawiesił to on mi przysłał drugą a ja dopiero odesłałem mu popsutą To był pierwszy zakup u niego i mnie nie znał a zaufał że mu odeśle. Tak samo było z elektrodą Ph. Sądzę że się niepotrzebnie czepiacie i do tego tu na forum. :)(Wydaje mi się że jesteście nieco niedołężni w załatwieniu prostych spraw. Zamiast zadać sobie trochę trudu to od razu "bach" na forum -jak mazgaje do mamusi.


W długości moc nie w grubości!!8) 250X30x35h-200l,50kg LR, sump 300l,MM+DSB40kgLS+25kgLR, 3xHQI 70W 13000K AM,2xT5-54W+3xT5-24W ATI. Deltec HLP4745+zmiennik wypływu, BK180mini,2X Nano6055,pompa doz. GHL 4kan,Nivomat, Aquaniveau Co się da to ster. Profiluxem IIplus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty Pawel mowisz?

Chyba przeczytales:

"prosiłem o paragon i podstemplowanie gwarancji. Paragonu nie przysłał, listu z gwarancją też nie odebrał... "

"Na maile nie odpoaiada"

Jak sie mu sklep spalil to szybciutko tu pisal.

Musze przerwac pisanie bo napisze cos, czego bede zaraz zalowal.

Pozdrawiam


120x75x47 wys. 400 l, sump 100 l. 432 W T5 + 2 x 24 LED blau, BK 200, cyrk 17500 l/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Reklamacje Prosze Załatwiać u Mnie a nie na Forum.

Reklamacja Tunze w Toku, Jutro Otrzumujemy Dostawe Tunze Wysle Panu Nową A jak tamta wróci z reklamacji uzyjemy ją u Siebie.

@Lionfish Jezeli jest taki przypadek o którym napisałes poprosze o kontakt na Maila sklepowego a załatwimy sprawe.

Ok a teraz jade do hurtowni po Worki Bo przyszło do Nas ponad 1200szt zwierzaków i trzeba będzie je w cos pakować dla klientów

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamowalem w eRybce AquaNiveaumat Pekl w Nim Krzyżak, Mimo tego że krzyzak nie jest na "gwarancji" wg Aquamedic. eRybka wysłała mi nowy krzyzak bez żadnych problemów i opłat.

Pozdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lionfish, a czy przypadkiem nie wysłałeś tej gwarancji na adres spalonego sklepu już po jego spaleniu albo w okolicach tego nieszczęśliwego zdarzenia? Ja po powrocie tej gwarancji postarał bym się jednak zadzwonić i zapytać się co było przyczyną "olania" mojego tematu.

Co do pompy Tunze - sklep nie ma obowiązku dawać zastępczego towaru w trakcie trwania reklamacji i mogło tak być, że z różnych powodów (np. brak takiego modelu na stanie) okazało się, że niestety takiej pompki Tomek nie może wysłać jako zastępczej.

Ja jestem podobnego zdania jak Paweł - dzwonić Panowie i wyjaśniać sprawę no chyba, że jest totalny brak kontaktu lub wystąpiły jakieś bardzo nieprzyjemne sytuacje - wtedy dla przestrogi dla innych można opisać całą sytuację. Coś jednak mi się wydaje, że w tym przypadku takie posty są lekko przejaskrawione i całą sprawę można by było załatwić jednym telefonem.

Nie chce występować jako adwokat Tomka tu na forum tylko apeluję o pewną dawkę rozsądku. Chłopaka spotkało wielkie nieszczęście trochę ponad 2 miesiące temu i trzeba sobię zdawać sprawę, że chciał wogóle zrezygnować z tej działalności. Powinniśmy się cieszyć, że dalej jest tyle samo sklepów w Polsce, a że czasami coś tam zgrzyta w czasie trwania reklamacji czy innej tranzakcji - to wyjaśniajmy te zgrzyty i to najlepiej telefonicznie bo jeśli kogoś nie stać na telefony to raczej pozostają mu zakupy tylko w stacjonarnych sklepach. We wszystkich sklepach internetowych - nie tylko z morszczyzną występują sytuacje gdzie trzeba interweniować i najlepiej to zrobić telefonicznie.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może zostane posądzony o patryjotyzm lokalny, ale przychylam się do opini Rebcia, chęci muszą być po jednej i drugiej stronie, rozmowa tel z właściecielem sklepu rozwiałaby wszelkie wątpliowści, dlaczego tak twierdzę bo mam doświadczenie w tych sprawach :).

Po drugie drodzy poszkodowani ja załatwiłbym sprawę szybko, jurto w Zabrzu potężna dostawa pojechałbym tam i wziąłbym sobie małe odszkodowanie .....:)

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli Tomek chce sie bic :)


Akwa 375l + sump 126l Odpieniacz ATI - Bubble Master 200,Lampa ATI Power Module T5 4x 80W ,Cyrkulacja pompy Tunze 6060-6080,Tunze -Nano Wavebox + Gł QuiteOne-4000l,GroTech - TEC III NG - dozownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawa miała miejsce jakiś rok temu, więc przed spaleniem sklepu. Nie czepiam sie tylko odpowiedziałem na zadane pytanie. Dla mnie niezrozumiałe jest że można wysłać sprzęt bez żadnego dowodu zakupu.

W każym razie dziękuje e-rybce za zainteresowanie(lepiej póżno niż wcale) i skoro tyle tu pozytywnych opinii to chyba nie bede trzymal w sobie tej urazy i skorzystam jeszcze z usług tego sklepu.

Pozdrawiam, Piotr


Pozdrawiam, Piotr

Moj blog: http://www.brightsidereef.blogspot.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z Tomkiem nigdy niebyło problemu z dogadaniem fajny, ugdowy synek po naszemu:), tez uważam że takie sprawy powinny byc załatwione w inny sposób a nie na forum.

Jest to człowiek godny polecenia i naprawde sumienny:)


"500L+ 120L sump, obieg Aquabee5000,2xHQI 150W+2x80W T5,cyrkulacja JVP 102+2x201b,1xresun15000,Tunze 6095(łącznie 47000l/h),BRAK ODPIENIACZA TYLKO ALGAESCRUBBER!!

57402030.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi Tunze pompami to jest tragedia , czekam u siebie ponad juz mieisac , dzsiaj dostalem dopiero odpowiedz i to nic pewnego w dodatku heh :/ ..takze taka to polityka , kazdy czeka , czeak i czeka ... w pi...u z tym czekaniem , ja juz dluzej nie moge czekac :)

Ps; To nie od Tomka zalezne jest , Tunze przycina sobie w ......

Sehr geehrte Familie xxxxx

Bitte entschuldigen Sie unsere späten Antworten.

Die Pumpen sollte ich bis Ende nächster Woche zurücksenden können. Evt. schon diese, aber ich bin vorsichtig mit Prognose. Sie sind aber auf dem Weg zu uns J. Repariert.

Mit salzigen Grüssen aus dem xxxxx

xxxx xxxxxxxx


Pozdrawiam Zbyszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swir,nie pierwszy to juz raz narzekasz na czekanie czy na wysylanie nie tego co zamowiles...naprawde sie dziwie bo mieszkasz w Szwajcarii...przeciez "jak w szwajcarskim zegarku" nie wzielo sie z powietrza.Moje wyobrazenie Szwajcarii to "klient nasz pan"...czego nie mozna powiedziec o Francji.Jednak ja zamawiajac u siebie nigdy nie mialem problemow obojetnie czy to czesci do mego nietypowego wozu ,czy sprzet akwarystyczny...zazwyczaj wszystko przychodzi w 48 godzin od zamowienia a jesli facet sie spozni o dzien to dzwoni przepraszajac co uwazam za normalne.Wlasnie zamowilem tunze 6050 i moge dac glowe ze jutro o 12stej trzydziesci bede go mial.Moze jak zamawiasz to przy produkcie napisane jest "niedostepny od reki"...w takim przypadku trzeba troche czekac ale bez przesady ,nie miesiacami...Pozdrawiam...


Zbiornik 75x80x29 cm. Deltec 600i DC, AI Hydra 26 HD, Maxspect Jump Gyre, polowka CP-25, Jecod 1200 DC...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i chyba tylko i wylacznie o te zegarki chodzilo temu ktory to powiedzenie wymyslil i znane zreszta chyba tylko w Poslce :)

Co do sklepow akwarystycznych online , to niestety nic w nich nie jest dostepne , (takie to sklepy ) biora kase i z zamowieniem sie wogole nie spiesza (lekko napisane )

"klient nasz pan"...Tym mnie rozbawiles :)

pozdr...

Ps; Zamawialem rozne rzeczy do akwarium z roznych Panstw i jak sie okazuje to Polskie sklepy Online realizuja zamowienia jeszze najszybciej ( i nie tylko o jeden sklep tutaj chodzi i nie tylko akwarystyczny )


Pozdrawiam Zbyszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,wszystkich i dolaczam sie do tych pozytywnych przedmowcow,rownierz

reklamowalem u tomka towar i sprawa odbyla sie piekielnie blyskawicznie,uwarzam iz znakomicie sie wywiazuje ze skladanych przez nas zamowien,ten czlowiek wysylal mi towar we dzien,w ktorym KATOLICY[bez urazy]

namietnie uczeszczaja do swiatyn,naprawde porzadny facet,mysle iz TOMEK to

wszystkim juz udowodnil,pozdrawiam


bez morskiego akwa tez mozna zyc,:googleye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności nie czepiam się Tomka tylko chciałem zasięgnąć opinii. Niektórzy zarzucają mi, że nie zadzwoniłem. Otórz dzwoniłem i to kilka razy i w rozmowie wszystko ok tylko nic z tego nie wynikło i na żaden mail nie dostałem odpowiedzi dlatego zapytałem na forum. Widzę, że jest tu kilka osób, które tylko szukają okazji żeby kogoś zbesztać jak zada proste pytanie. Następnym razem będę bardziej ostrożny najlepiej chyba ograniczyć się do czytania.


"100x50x50 + 80 litr sump; 1xHQI 150W 1400k, 2xT5 39W; Deltec 4040, Tunze 6060, Tunze 6045, Marea 2400; 25kg LR; Deltec AP600"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat zamykam - aby się peony chwały nie mnożyły :)

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.