Skocz do zawartości
robi

Która metoda najlepsza ?

Rekomendowane odpowiedzi

Ciągle rozmyślam ,która z metod balinga będzie najlepsza?

-The Classic Balling

-The Balling Light

-The Balling Individual PLUS

opisy na tej stronce

http://reefdreams.de/lang_eng/info_3_eng.html

Bardzo bym prosił o jakieś sugestje . Pomocy bo zwarjuje od tych przemyślań.


Akwa.125x55x60 + sump 80x40x40 , Maxspect 2x120w 16000k , obieg Eheim Compact +3000 , odp. diy ala ATI 200 , cyr. 4 x Tunze 6055 na Multi. 7095 , Dastaco II ala DiTus ,AquaRoche ZERO LR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj,

najprostsze rozwiązanie powodujące uzyskanie celu często jest najlepsze a na pewno najtańsze :clowning

nie mam doświadczenia ale po opiniach kolegów chyba nie ma co kombinować za bardzo

i według mnie podstawowa opisana tutaj : http://www.aquarium.boleslawski.de/Metoda_Ballinga/body_metoda_ballinga.html

się sprawdzi - z tego co wiem sporo osób nie wykracza poza to i jest b. zadowolona.

zresztą na stronie preisa, który oferuje chemię ballingową tez opisują tylko podstawową.

pozdro,

tomko


Nowe 400L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam klasycznego Ballinga mieszanego z odczynnikow POCH-a. Co, jak i z czym mieszac bralem wlasnie ze strony Boleslawski.de, jak narazie wszystko dziala i korale rosna zdrowo, przynajmniej tak mi sie wydaj:d

Pozdro


w realizacji- 120x60x60h

105 l sump, 2xAPF600:)DIY,

NJ6000,

2x T 6100,

1x6055

2x250 HQI +4x54W

masa innego drobnego sprzetu

Walka z glonami trwa - chyba wygrywam:D

http://tablica.pl/of...-20130829202216

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z tym magnezem? Ile pochodnych balinga tyle róźnych dawek do innego preparatu ! raz do soli jak w The Balling Light ,raz do wapnia jak u Bolesławskiego raz jeden raz drugi! Chemikiem nie jestem i głupieje...