Skocz do zawartości
grzegorz.p

FORD FOCUS COMBI rok 99-2000

Rekomendowane odpowiedzi

witam,zaznaczam iz zdaje sobie sprawe iz to temat nie ma nic wspolnego z akwa morska,i zrozumie jesli moderatorzy jednak postanowia go usunac,wracajac do tematu

zastanawiam sie nad kupnem tego samochodu ,ford focus combi rok 99-2000,oczywiscie tdi,pelna wersja elektryki,interesuje mnie zagadnienie trwalosci jego blachy[a wiec korozje,odpryski ,itp],nadwozie,spalanie paliwa-slowem czy warto sobie nim zawracac glowe,prosze kologow ktorzy maja takie auta o jakies sugestywne opinie na jego temat,pozdrawiam i zapraszam do dyskusji


bez morskiego akwa tez mozna zyc,:googleye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem Transita, i na pewno nie kupię więcej Forda> Pozdrawiam.


300 litrów sump 112 Ati 200 OR 3500 2xKoralia 4, Tunze 6060 50kg LR, 2x150 HQI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forda miałem 1.6 Focusa w benzynie, wcześniej fieste 1.1, do dziś mam Transita 2.5 w deislu. Generalnie zdanie mam takie - Silniki NIE DO ZAJECHANIA, Blacha - porażka. Możecie wierzyć albo nie - sąsiad ma transita z 88roku z przebiegiem 1.5 miliona - auto ma na zimno notoryczne kłopoty z odpalaniem, ale jak już wystartuje na "placku'u" - jedzie normalnie. Focus z 99-2000roku na wiosnę zażąda od Ciebie wizyty u lakiernika - błotniki nadkola itd. To więcej jak pewne. Natomiast właściwości jezdne focusa wśród aut z tego rocznika chyba nie mają sobie równych. Fordowski wynalazek ogrzewanej przedniej szyby (elektrycznie) to błogosławieństwo w takie dni jak dziś, gdy auto stoi pod chmurką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O którym silniku mowa ? 1.8 TDDI czy 1.8 TDCI ? Nie ma silników TDI w Fordach,jeden wyjątek był tylko w Frodzie Galaxy (ale takie samochody to praktycznie nie są samochody danej marki) bo to był miszmasz 3 koncernów... Jeśli TDCI to awarie wtrysków się zdarzają i droga naprawa, ale równie dobrze możesz trafić po wymianie i do sprzedaży samochodu nie zdążysz mieć awarii zależy ile jeździsz ten silnik ma wysoką kulturę pracy jeśli dobry egzemplarz i jest dosyć oszczędny, a jeśli TDDI to jest tam niestety nieszczęsna pompa paliwa (bodajże VP44) która jest w oplach DTI i pada w niej elektronika. Poza tym jeździłem Focusem 1.8 TDDI 90KM i ogólnie przyjemny samochód (tata ma Mondeo 94 z poprzednią wersją tego silnika 1.8TD) i sam blok silnika/silnik nie do zdarcia mimo wyssanych z palca opinii o przegrzewającym się tłoku 4 cylindra problem ten występował tylko w Fordzie Sierra tam był inaczej ten silnik montowany i były problemy z chłodzeniem.

Generalnie polecam Focusa jak dla mnie fajny samochodzik, a co do korozji nie wiem, ale nie widziałem, żeby jakoś mocno korodowały, ale z Fordami to jest loteria tata ma Mondeo 94 i nie koroduje, a kumpel ma 98 i go mocno bierze... :shocking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół roku temu sprzedałem właśnie takiego focusa. Wersja TD korozja przy progach dolnych i na tylnej klapie (wersja kombi). Samochód pochodził z polskiego salonu zrobił 240 000, od początku przez nas użytkowany, nigdy nie miał dzwona. Silnik przeżył bez napraw, no i to zawieszenie idealne.

Spalanie 8-9 lit/100 km w mieście.

Szkoda było mi go sprzedawać polecam ten samochód. Przy kupnie trzeba uważać żeby się nie naciąć na jakiś egzemplarz po przedstawicielu handlowym bo auta te były bardzo chętnie kupowane przez firmy.

pozdro


450 lit + 120 lit sump; 2*150 HQI+2*54 T5 ; Deltec APF 600; AM OR 3500-obieg; 1*4500+1*8000+1*4400-cyrkulacja;

http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=23191

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój teść ma focusa kombi rocznik chyba 2001 lub 2002 do tej pory malował już tylnią klapę z powodu rdzy która sie pojawiła przy listwie od zamka. Tak jak ozim pisał przy progach też go łapie oraz w rogu drzwi przednich


140l SHALLOW TANK :p 100x55 28h, Vortech MP10 es, Oswietlenie led 80w (*** loccutus),odpieniacz Deltec MCE300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zapomniałem o tylnej klapie - u mnie też ją zaczynało "chrumkać"... Ale co by nie mówić miło wspominam moją "Foczke" :shocking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,dziekuje wszystkim za wasze odpowiedzi,coz szczerze sie przyznam iz bardzo kusi cena takiego focusa,i rownierz sie przyznam iz mam stracha do tego auta jesli wlasnie chodzi o korozje ,dzis tak z ciekawosci bedac z synem na spacerze wypatrzylem kilka tych aut,po dokladnych ogledzinach nie udalo mi sie znalezc sladu jakiejkolwiek korozji[moglo sie zdarzyc iz cos przeoczylem],ale rownie dobrze moze to wyskoczyc za rok badz dwa,decyzja nie bedzie latwa bo nie moze byc pochopna ,zasytanawiam sie jeszcze nad skoda octavia rok 99-2000 tdi,pozdrawiam


bez morskiego akwa tez mozna zyc,:googleye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może Megane :shocking Bardzo pakowne, przyjemne w prowadzeniu, komfortowe (nawet bardzo) autko. Posiadam w tej chwili - bardzo sobie chwalę. Blacha niebo a ziemia porównując do Forda, silnik - moje 1.6 w benzynie ma ponad 240tysięcy przejechane i ciągle jedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja mam focusa od ponad 2óch lat rocznik 99 1,8 TDCI przejechane ma juz 240tys, autko super sie prowadzi spalanie bardzo przyzwoite w trasie jakies 5-6litrów w mieście jakies 7-8l. Jedyne co przy nim robiłem to wymieniłem sterownik pompy lubi podobno to padać mojemu kumplowi tez to klękło. No i te nieszczęsne klapy bagażnika lubią rdzewieć. Ogólnieto jestem z niego bardzo zadowolony :shocking


...jeszcze tu wróce...

Pozdrawiam Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się zastanawiasz też nad Octavią i chcesz diesla to moim zdaniem bierz Octavie... Tylko wersją 110+ nie słabszą i będziesz bardzo zadowolony jeśli wybierzesz zadbany egzemplarz :readingSilniki 1.9TDI na pompowtryskiwaczach to najtrwalsze turbodiesle w swojej "klasie" mocy i osiągów i poza niską kulturą pracy to moim zdaniem były najlepsze turbodiesle w swojej epoce ze względu na osiągi, niezawodność, wytrzymałość i podatność na chipa (jedynie pod względem kultury pracy Common Rail bije je na łeb na szyje) i tu zdecydowanie bym stawiał na skodę 1.9 TDI ale nie 90KM tylko min. 105KM, a najlepiej 110/130 nie pamiętam jakie dokładnie mocy były montowane w Octavii I...:shocking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa Romeo 156 sportswagen 1.9 TDI. Zero rdzy (podwójne ocynkowanie), bardzo dobry silnik, jedynie przednie zawieszenie może coś tam marudzić z racji wagi silnika. Ale autko bardzo fajne, no i ten wygląd ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zenon Alfa ma 1.9 JTD chyba, że robiłeś swapa :shocking Wiem, że się "czepiam", ale wbrew pozorom te oznaczenia są ważne bo od razu wiadomo o JAKI silnik chodzi i nie każdy turbo-diesel to "TDI" ludzie mogli by to w końcu przyjąć do wiadomości i stosować poprawne nazewnictwo przynajmniej w samochodach którymi jeżdżą bo to tak jakby mieć syna który nazywa się Adam i mówić na niego Janek :)

Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać to tak jakby w morskim nazwać Amphipriona Clarki ocellarisem no nie godzi się :) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyyyy...no pewnie, masz rację :shocking. Myślałem jedno, napisałem drugie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ZenonPL

:shocking za polecenie alfy. Sporo osób ma do nich awersję, a prawda jest taka, że bardzo ciężko znaleźć używane auta (użytkowe) z tak niskimi przebiegami jak mają AR.


pzdr

Michał

gallery_7670_2202_6981.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ilu klubowiczów tyle opini, ja wiem, że nie kupię więcej Forda, BASTA.


300 litrów sump 112 Ati 200 OR 3500 2xKoralia 4, Tunze 6060 50kg LR, 2x150 HQI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@spajdi,dzieki za info na temat skody octavi,z tego focusa juz raczej zrezygnuje,to auto ktore sie i mnie strasznie podoba,w wersji combi oczywiscie ,a w razie powiekszenia rodziny,takie autko mysle jak "znalazl"pozdrawiam


bez morskiego akwa tez mozna zyc,:googleye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Audi A6 :shocking pięknie się prowadzi, nie rdzewieje, mało pali, części przystępne, dość dobrze wyposażone.


cc183b31859f2d3073f0571477a8ac16u1871a16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzejanc no Audi A6 super tylko to jest niezły przeskok cenowy w tej klasie cenowej Audi jednak jest dużo droższe (oczywiście zadbane nie jakiś trup) więc ja bym raczej właśnie szukał Octavi 1.9 TDI 110-130KM z klimą nadwozie to tam kwestia gustu dobre kombi nie jest złe :shocking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.