Skocz do zawartości
Ralphi

um-um

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Krótkie pytanko.

Czy w naturze sklepu um-um jest trzymanie się 10 dniowego terminu wysyłki (jaki sobie dla bezpieczeństwa stworzyli).

Skoro dają sposób zamówienia przesyłki miedzy innymi priorytem to w takim przypadku do czegoś to powinno zobowiązywać no ale może mi się tylko wydaje i czepiam się. A i wysłałem do nich e-maila ale oczywiście bez odzewu ( bez przysłowiowego pocałuj mnie w .....). Oczywiście wpłata była natychmiastowa przelewem i chyba był to błąd trzeba było za pobraniem zamówić może by to ich zmobilizowało. Jedyny pozytyw to że kupiłem tylko jedną rzecz i raczej ostatnią :p

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co zamiawiałeś?


Szykuje powrot do morszczyzny w wielkim stylu :)

TYLKO WIDZEW

''Su ludia,ktorich mam proste v pici:-)))''

Aurel Hatala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powerhead 2500 z wirnikiem igiełkowym.

Bo mi padła i tym wieksza moja irytacja. Trzeba było iść do sklepu i kupić.No ale ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko zamówiłem dwie pierdułki ale tylko oni to mają więc czekam na towar cierpliwie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekalem kiedys na przesylkie prawie 2 tygodnie, po ktorych to dowiedzialem sie od obslugi sklepu ze akurat jednej pierdulki nie maja na stanie i odeslali mnie z kwitkiem, ze to jeszcze troche potrwa i rowniez kazali czekac!

Poczekalem jeszcze tydzien i przyszlo!!!


_________________________ | | | Już niedługo odpalam !!! | |_________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem kiedys jeszcze w innym sklepie internetowym i to samo.

Widocznie maja ta sama praktyke!

Pozdrawiam.


_________________________ | | | Już niedługo odpalam !!! | |_________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milo

Ja sporo kupuje z netu i to naprawde moj pierwszy przypadek. Zazwyczaj transakcja w 4 dniach sie zamyka maksymalnie od dnia zakupu towar mam w domu no ale nie wszystkim zależy widocznie na klientach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po kolei - co do praktyki sklepów internetowych - to tak właśnie jest - vardzo czesto oferowany jest towar którego nie ma akurat na stanie.. Bo jak sobie wyobrazić inaczej sklep, który w oferci eposiada powiedzmy 10.000 produktów - no i choćby po 2 na stanie, dodakowo np. pokarmy w różnych pojemnościach, preparaty, itp itd. Zastanawialiśmy sę nad tym , ale z racji tego ze Rębiechowo nie chciało nam wydzierżawić hangaru lotniczego pomysł upadł(Babie Doły tez, bo to lotnisko wojskowe - więc względy wiadome). :p

IDEĄ sklepów internetowych jest oferowanie szerszej gamy produktów niż w kilkunastu sklepach stacjonarnych razem wzietych - jednak niestety ma to również swoje minusy - dużo zalezy od stanów magazynowych IMPORTERÓW , a Ci nie mają zwyczają unformowac o tym, ze akurat coś im się skończyło - stąd termin na realizację zamówienia.

To ogólnie.

Co do Ciebie Ralphi - trochę mi to zajeło, bo zapomniałeś się przedstawić lub chociaz podac nr zamówienia. Ale po kolei:

Zlóżyłeś zamówieie późnym popołudniem w poniedziałek 25 kwietnia. 27 kwietnia po południu paczka została wysłana - czyli realizacja nastapiła 2 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia. O wszytskim zostałeś poinformowany mailem - list wysłany o 21:21:34 - informacja o nadaniu paczki. Gdybyś takze podął w poprawny sposób nr telefonu komórkoweg(w formacie +48 xxxxxxx - tak jak to jest podane na stronie) otrzymałbyś takze automatycznie sms-a z potwierdzeniem statusu zamówinia. Zawsze takze mozesz sprawdzic status swojego zamówienia po zalogowaniu się na stronach sklepu. Więc wybacz,ale nie rozumiem trochę Twoich pretensji co do terminu realizacji zamówienia. Czy to długo musisz sam sobie zadac to pytanie.

Mam dlatego wiec prośbę, zanim zaczniesz się w pewien sposób negatywny wypowiadac na temat pracy naszego sklepu - prosże zastanów isę nad tym, gdyż to ofrum czytają setki osób dziennie - i na podstawie Twoich subiektywnych odczuć(a nie faktów) wyrabiają sobie taką a nie inną opinię na temat sklepu.

PS. Regulamin czyta się przed złożeniem zamówienia - przynajmniej powinno się to zrobić. Jest tam informacja, ze jeśli komuś zależy na bardzo szybkiej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt ze sklepem - podamy informację czy dany towar mamy na magazynie czy też nie i jaki jest przybliżony termin realizacji zamówienia.

PS2. Jeśłi nadal nie otrzymałeś paczki - cóż, winna jest temu PP - mają termin dostarczenia priorytetu do 3 dni roboczych - i chyba dziś mija ten dzień. Jeśłi okres ten bedzie dłuższy - przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji na wykoannaą niewłaściwie usługę pocztową i zwrot opłaty z tytułu Priorytetu(bodajże 2zł).

PS3. Jak to się mówi - każdy kij ma dwa końce za wyjątkiem procy. Jeśłi ktośuważa że sklep prowadzimy na 3 piętrze w wieżowcu i nie mamy towaru zapraszam na remanent.

Miłego wolnego weekendu

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor i wpelni rozumie sprzedawce!!!


_________________________ | | | Już niedługo odpalam !!! | |_________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Przemku więc odpowiadam wysyłam dziennie do 10 paczek priorytetem wysłana paczka do godziny 12:00 czyli przed południem dochodzi do klienta następnego dnia do najdalszych zakątków naszego kochanego kraju. Po za tym w pozycji nr numer paczki nic nie wpisaliście więc reklamacje mogę składać do Pana .... a co do e-maila nie otrzymałem żadnego od was ani na temat zamówienia ani na temat mojego pytania. I dobrze Pan pisze że kij ma dwa końce tylko ja bym powiedział że uderz w stół a nożyce się odezwą. Bo nie pisał bym tego na forum gdyby łaskawie ktoś mi odpisał na e-maila. No ale widzę że dalsza dyskusja niema sensu. Jak zamawiałem skałe to nie było żadnego problemu doszła i kontakt był dobry a teraz hmmm. Tak kasa wypłyneła odemnie dokładnie 15:31 w poniedziałek niech to będzie późne popołudnie to zostało nam cztery dni .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak na marginesie w sobotę poczty pracowały przynajmniej te umnie i dziś tez wszystko działa.

Wiec pozdrawiam i miłego wypoczywania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Przemku myśle ze jest to logiczne zamawiając priorytet to niemam na myśli dorabiania poczty tylko szybką przsyłke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szef ma zawsze racje !!!


_________________________ | | | Już niedługo odpalam !!! | |_________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec................................................!


_________________________ | | | Już niedługo odpalam !!! | |_________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze - wysyła Pan - ale co to ma do tej konkretnej sytuacji?Przeciez nie napisalem, ze paczka była nadana do 12? Nr paczki wpisujemy przy przesylkach kurierskich - na PP wiedza o nr paczki nic nie da - powienien Pan o tym wiedzieć przecież - system trackingowy w PP poporstu nie działa. co do fkatu otrzymania czy tez nie maila - nie wysyłamy za potwierdzeniem przeczytania - robi to komputer autoamtycznie, więc skoro do tysięcy innych klientów maila dochodzą(na podane podczas rejestracji konta) to słusznie mam prawo uważac ze do Pana też doszedł.

co do Pana maila - jestem właśnie w biurze i sprawdzałem na wszytskich komputerach - na jaki adres został wysłany i dokładnie kiedy? Nie mamy zwyczaju nieodpowiadac na listy - to byłoby absurdalne, gdyż to w NASZYM interesie leży odpisac na list, prawda?

Co do dalszej dyskusji - nie wiem czy ma sens czy nie - przedstawiłem jedynie FAKTY w tej sprawie - bowiem z Pana listu wywnioskowac można było , że mija własnie 10 dzień a przesylki sklep um-um nie zamierza realziowac - mało tego, olewa Klienta i nieodpisuje na listy.

PS. Forma zapłaty nie wpływa w żaden sposób na termin realizacji zmaówienia - to także jest napisane w regulaminie.

Jak to mówią - no offense

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyjaśnienie przepraszam za zamieszanie niech wszyscy którzy czytają ten post nie biorą sobie tego do siebie i nie sugerują się nim jest to ewenement który przytrafił się tylko mi.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebnie ta złoścliwość między wierszami - moim celem nie było atakowanie kogokolwiek - jedynia naświetlić chiałem sprawę, ze nie wszytskie sprawy wyglądają tak jak nam się wydaje...

Mam nadzieję że paczka dotrze dziś najpóźniej w środę.,..

Pozdrawiam serdecznie - szczerze :)

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a teraz ja :)

dobra po co te nerwy powiem teraz jakie ja mialem doswiadczenia z um-um :) male bo male ale zawsze cos :)

co do maili to naprawde dochedza ( mowie szczeze ) gdyz sam wyslalem z zapytaniem co do oferty bodajze odpieniacza, mialem na celu popytac sie o wyposazenie czym to cudo dysponuje. A nastepnego dnia w mojej slicznej skrzyneczce blyszczacej i wychuhanej :)

znajdowala sie wiadomosc od Przemka dokladnie to co chcialem wiedziec a nawet wiecej, dal mi rade chociaz nie bylo to zawarte w moim zapytaniu ( i wcale nie musial tego robic mogl poprostu odpowiedziec tylko i wylacznie na moje zapyt. i olac mnie a jednak tego nie zrobil i za to cenie sobie takich ludzi :) ) bym zastanowil sie nad innym sprzetem choc nie bralem go wogole pod uwage odpadal juz na samym poczatku pod wzgledem cenowym :) jednak przemyslalem za i przeciw oraz dobra rade Przemka

Wiec krutko i zwiezle jestem zadowolony z obslugi bo gdyby nie ta rada ktora mi dal to teraz bym zalowal :), czekam teraz wlasnie na paczke z tym odpieniaczem i mysle ze sie doczekam :)

tak trzymac dalej to bedzie git :)


pomalutku....po cichutku i baniaczek bedzie stal ..... 160l, w obiegu 210 l, Beast 400P, HQI 150W 10K, OR 2500, sump 54l,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do obslugi tez jestem zadowolony:) na kazdego maila dostalem odpowiedz i nr paczki tez sie znajdowal w statusie zamowienia:)

Przemek popytaj sie w Gdansku czy nie maja wynajac jakiegos hangaru:):)

A co do wysylki to Jak produkty sa na stanie to Wysyłka tez jest szybka:)

OGOLNIE SKLEP, OBSLUGA,CENY I TOWARY SĄ OK!! POLECAM:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):

P.S.

Przewidujesz jakies rabaty dla klubowiczów:)


--------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabaty to są teraz w reefshopie:)Tanio jak nigdzie:yes


Szykuje powrot do morszczyzny w wielkim stylu :)

TYLKO WIDZEW

''Su ludia,ktorich mam proste v pici:-)))''

Aurel Hatala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe Mam juz calą żywą obsade:) Potrzebuje teraz żarcie kupić:):)

Pozdrawiam

Tomek


--------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec ja cos powiem- zamawiałbym sporo artykułów z um-um lecz czekanie na przesyłke ponad tydzien , to na terażniejsze czasy przesada -Ostatnie zamówienie odmówiłem bo szło i szło i szło.NIE pienie się to fakt.PRZEMEK JESLI TAKIE ARTYKUŁY JAK np.KLEJ DO KORALI (jak na morszczyzne to nic wyrafinowanego)sa problemem to pisz konkratnie co masz na stanie .Obiecuje bede klientem.A na ten klei to sie niedoczekałem chyba przez 14 dni- apropos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytałem aż mi żal d... ścisnął.

Panie Ralphi, czemu Przemek jest winny???

Nie jest tajemnicą że PP jest do d...

W ciągu ostatnich 2 miesięcy korzystałem z usług PP i mam co do świadczonych przez nich usług wielkie uwagi.

Zamówiłem w jednym ze sklepów w 3mieście miesięcznik morszczaki, który nie dotarł przez 2 tygodnie. Po częstych telefonach "dlaczego nie dostałem przesyłki" usłyszałem od pracownika, że przesyłka właśnie wróciła do nadawcy i pomimo dwukrotnego awizowania nikt jej nie odebrał. Z wielkim rebusem zaglądam do skrzynki... a tam k...wa nic nie ma (Zadnego awizo). Dopiero po podaniu innego adresu gazetka dotarła w rękach naj....nego listonosza:) Sklep nie miał żadnej winy.

Inny ciekawy przypadek to, że zamówiłem towar priorytetem. Nadawca wysłał priorytetem, a towar dotarł bez naklejki "priorytet". Sprawdziłem kwotę na znaczkach i okazało się, że w/w naklejkę wywiało i nikomu już się nie musiało śpieszyć z dostarczeniem.

A co do sprawdzenia stanu nadania przesyłki proponuję kupić starter "sami swoi". Minuta połączenia na stacjonarne kosztuje tylko 24gr. za min. Przy koszcie pompy to chyba nie muszę porównywać:)

A ile mniej nerwów:)))

PZDR!


W 60-tce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.