Skocz do zawartości
Raffy

panel filtracyjny

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym morszczakiem jeszcze nie mam akwarium dużo czytam i zaczynam kompletować sprzęt potrzebny do założenie takiego akwarium. akwarium ma mieć wymiary 55cm długość 40szerokośc i 40 wysokość w tym 10 cm panelu i mam takie pytania jak go dokładnie wykonać chodzi mi szczególnie o przegrody w nim i wkłady które będą tam jak to wykonać???? Oczywiście akwarium będzie robić mi szklarz Mam zamiar zrobić też niebieskie tło zasłaniające panel z czego wykonać takie tło nieszkodząc organizmom żywym w akwarium ???? słyszałem o spienionym PCV gdzie kupić jak wykonać itp.?

Mile widziane fotki i jakieś wzory itp.

360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A może coś więcej??

360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zanim zrobisz panel pomysl jaki chcesz miec odpieniacz. Tak aby potem sie nie okazalo, ze nie ma na niego miejsca. Cos na temat panela znajdiesz u mnie na www.

Akwarium 120 x 65 x 60 | Sump 80 x 50 x 40 | 2 x Reef Flare Pro M | UltraReef Akula UKS 200 | 2 x Tunze 6055 | ATB Airstar 5000

ClariSea 5000 | Węgiel | UVC

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślałem nad weipro zewn. ale by się nie zmiesćił do pułki ,wybrałem więc aqua medic Miniflotor panel będzie mieć 10cm szerokości ,na jednym z zdjęć klubowiczów widziałem takie zastosowanie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeszcze coś na temat tego odpieniacza jaką moc brzęczyka do niego zastosować??? http://www.um-um.pl/product_info.php?cPath=21_76_23_364&products_id=1040 tutaj pisze że jest on do 200l ale przy jakiej mocy brzęczyka?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi