Skocz do zawartości
mallyy

Oświetlenie LED

Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktoś może miejsce/firmę, która podjęłaby się wykonania lampy LED na zamówienie?

Kompletnie nie znam się na tym a żaden z produktów na rynku nie jest ani fajny ani w przyzwoitej cenie.

900L zbiornika Mitoja 3D już sklejone

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zna ktoś może miejsce/firmę, która podjęłaby się wykonania lampy LED na zamówienie?

Kompletnie nie znam się na tym a żaden z produktów na rynku nie jest ani fajny ani w przyzwoitej cenie.

900L zbiornika Mitoja 3D już sklejone

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tak patrząc na koszty lamp DIY to jeśli zlecisz to jakiejś firmie, to na pewno nie wyjdzie taniej niż to co jest na rynku. Chyba, że zrobi to jakiś amator dłubacz, to może, ale wtedy jakość może być wątpliwa

Sygnatura;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tak patrząc na koszty lamp DIY to jeśli zlecisz to jakiejś firmie, to na pewno nie wyjdzie taniej niż to co jest na rynku. Chyba, że zrobi to jakiś amator dłubacz, to może, ale wtedy jakość może być wątpliwa

Sygnatura;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lampki pacyfic sun sa wg mnie bardzo fajne. Nowe lampy maja bardzo przyzwoite ceny a i Przemek pisal cos o update cen w najblizszym czasie wiec cos moze bys wybral. :nono

ff37c322e831cc203da4ccb0e5154311u1046a915.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lampki pacyfic sun sa wg mnie bardzo fajne. Nowe lampy maja bardzo przyzwoite ceny a i Przemek pisal cos o update cen w najblizszym czasie wiec cos moze bys wybral. :)

ff37c322e831cc203da4ccb0e5154311u1046a915.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co do "przyzwoitej ceny" to kwestia portfela - czyli sprawa indywidualna, ale jeśli np. lampy Przemka nie są dla Ciebie fajne to już chyba tylko NASA powinieneś zlecać.