Skocz do zawartości
mariusz86

zakładanie baniaka 240 lirów

Rekomendowane odpowiedzi

prosze pomóżcie mi skompletować sprzęt do danego akwarium jestem zielony więc czekam na propozycje http://allegro.pl/akwarum-profilowane-120x40x50-i1464102412.html takie akwarium posiadam z szafką . najlepiej jakiś schemat jak podłączyć sprzęt jaki sump byłby najlepszy . mieszkam w takiej oklolicy gdzie nie mam fachowego doradztwa tylko internet pozostał mi jak również zakupy przez internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#331186 mariusz86 :

prosze pomóżcie mi skąpleować sprz

Oj, już widzę, że zostaniesz pożarty ;-)

Stado rzuci się na ciebie, zabierze ci te przeterminowane włoskie pieniądze, te 240 lirów ;-) a potem pojedzie po Tobie.

A tak serio, poczytałeś coś? Zaproponuj, co chcesz kupić, a ekipa to oceni, doradzi, zgani. I włącz sprawdzanie pisowni.

Szaman


RO+DI, TDS, Koralia Nano 900, AquaClear50, grzałka 50W TetraTEC, sól IO, salimetr JBL, testów na razie brak

Nano Reef 30, 3,5kg LR, 4,5kg LS

Start 20.10.2011 wątek tutaj

szaman.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szaman nie strasz, widać że się chłopak przyłożył i poważnie podchodzi do tematu.


ReefMax i parę gratów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#331190 kapuhy :

Szaman nie strasz, widać że się chłopak przyłożył i poważnie podchodzi do tematu.

Gdzie tam straszę ;-) Sam jestem w podobnym położeniu. Coś już tam wykoncypowałem, a na razie kupiłem sobie filtr RO + DI.

Mariusz, napisz, skąd jesteś (dane w stopce), może się okazać, że masz koło siebie jakiegoś fachurę, co Ci doradzi, a nawet się z nim spotkasz.

Szaman


RO+DI, TDS, Koralia Nano 900, AquaClear50, grzałka 50W TetraTEC, sól IO, salimetr JBL, testów na razie brak

Nano Reef 30, 3,5kg LR, 4,5kg LS

Start 20.10.2011 wątek tutaj

szaman.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi