Skocz do zawartości
teq

Czy ktoś się kiedyś dodzwonił do um-uma?

Rekomendowane odpowiedzi

Znam to z autopsji...zajęte lub abonent czasowo niedostępny (to ten numer z podpisem do sklepu), numer z końcówką 84(?) jest sygnał, ale nikt nie podnosi, coś się włącza a na końcu sygnał faksu. Dzwonię tak od prawie tygodnia w różnych godzinach...

pozdrawiam


Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh, troche mnie to zraża do sklepu, złożyłem zamówienie, zapłaciłem 21 napisali że wysłano, a nadmienię że zapłaciłem za kuriera 24h... dziś dzieki Bogu jest 28 a telefon, maile i GG milczy... i najgorsze jest to że wszystko co zamówiłem jest mi niezbędne na piatek :Dozingoff

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telefony do firmy: 0-58 690 70 84, 690 70 86, 690 7184 - fax. W biurze pracują dwie osoby - jeśli jest na miejscu Klient a my jesteśmy przy akwariach - to siłą rzeczy ktoś nie odbierze. Równiez gdy ktoś rozmawia przez telefon - nie koniecznie może byc on zajety - może być sygnał wolny, gdyż pod jeden telefon podpięte sa dwa numery.

Co do zamówienie teq - zamówienie dotarło, jeśli faktycznie wybrałes kuriera - nie oznacza to w żadnym wypadku że paczka będzie u Ciebie po 24 godzinach. Czas dostarczenia przesyłki a czas realizajci zamówienia to dwie oddzielne sprawy.

Status zmaówienia mozna sledzić na stronie sklepu po zalogowaniu się - oraz w razie wątpliwośi wysłac zapytanie na sklep@um-um.pl

Pozrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem Przemku co to czas realizacji, ale jak mi sie 22 września pojawiło wysłano (taki otrzymało status po sprawdzeniu na stronie um-um), a to był czwartek zeszłego tygodnia to myślałem że najpóźniej na poniedziałek kurier dojedzie do Krakowa.

Dziś udało mi się nawiązac łączność ze sklepem przez GG i wiem że paczka poprostu przeleżała w Gdyni..., a to już moim skromnym zdanie jest niezbyt ok, bo kurier z tego co wiem powinien dostarczyć mi paczkę w 24 h od dnia w którym ją dostał, więc jesli dostał we czwartek to powinna być na piątek, albo jak dostał późno to w sobotę, dziś jest środa 13:30 i dalej jej nie ma, zatem może trzeba firmę kurierską zmienić?

Mam nadzieje że do piątku dojdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

sprawdze jutro to co piszesz - rzeczywiście jest tak, że kurier powinien dostarczyć przesyłke na drugi dzień od jej oderania. Jesli dostałeś informację 22 że zamówienie zmieniło status na wysłane - to albo kurier odebrał paczkę od nas w ten dzień, albo na drugi dzień rano(choć powinno byc to pierwsze). Uważam że powinieneś reklamowac usługe - jak przyjdzie kurier, poprosić o spisanie protokołu reklamacyjnego - z powodu długiego czasu transportu. Jesli reklamacja zostanie uznana - otrzymasz zwrot pieniędzy za przesyłkę od nas(a my od firmy kurierskiej)

Mam nadzieję że sprawa się szybko wyjasni i będziesz miał paczke lada chwila.

:)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za informacje, dziś też jeszcze nie dotarł do mnie. Mam nadzieje, że żywe zwierzaki szybciej wiozą...

Mój numer zamówienia jakby był potrzebny to 6583.

Mam nadzieje że do piątku dojedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tam sprawdzanie? bo ja dalej nic nie mam...a jutro piątek i strasznie mi to potrzebne.

Troszkę się już wyjaśnia, paczke wysłano nie kurierem a pocztą... (ciekawe czemu nikt mnie nie zapytał o to), podobno priorytetem przed weekendem, no cóż dziś jest czwartek... powiem szczerze Przemku, coraz mniej mi się to podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zamowilem iwybralem platne na miejscu. Czy to jest tak, ze przyjezdza kurier i daje mu kase?? A jak mnie nie bedzie??


jeszcze tu wroce:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teq - z tego co wiem to rozmawiałeś w tej sprawie z obsługa sklepu wczoraj i dziś także. Zamówienie zostało zamkniete 22.09 i paczka wyszła od nas tego samego lub nastepnego dnia. Teraz nic innego Ci niestety nie powiem - trzeba się uzbroic w cierpliwość.

nowy - Paczka za pobraniem płatna jest przy odbiorze.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak paczka jest na wasz koszt to jak ja wysylacie?? Czyli wtedy kiedy przyjdzie paka to musze byc w domu czy mozna ja gdzies odebrac??


jeszcze tu wroce:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na nasz koszt - zazwyczaj poczta priorytet

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja od kilku dni czekam na odpowiedź na maile wysłane do Um-Um i nic. Zamówienie złożone 9 września. Już chyba czas na jakąś reakcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemku, powiedz mi tylko proszę dlaczego przesyłka wyszła pocztą a nie kurierem za którego zapłaciłem?

Dotarła do mnie dziś wieczorem, ale niestety w opłakanym stanie, wiaderko w którym jest sól TM pro reef nadaje się do wyrzucenia bo całe dno popękłao i wyleciało (dobrze że sól jest jeszcze opakowana w worek). Wydaje mi się że jeśli płacę za kuriera to sklep nie powinien samowolnie zmieniać sobie rodzaju wysyłki. Przykro mi ale z mojej strony były pierwsze i ostatnie zakupy, czekam jeszcze na pompę której akurat nie było na stanie. Korzystałem już z wielu sklepów internetowych, ale jeszcze nigdy nie spotkało takie coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - osobiście wytłumaczyłem Ci podczas rozmowy telefonicznej dlaczego wyszło kurierem - było to kilka dni temu. Chcieliśmy abyś paczkę otrzymał jak naszybciej - a na kuriera już było zapóźno - i bardziej prawdopodobne było że szybciej otrzymasz ją pocztą polską. Nam jest bez różnicy, czy zapłacisz za kuriera, czy za pocztę polską - chcieliśmy abyś otrzymał paczkę szybciej - a wyszło niestety jak wyszło - tego nie mogliśmy przewidzieć. Zauważ proszę, że zamówienie zostało zrealizowane po trzech dniach - a zastrzegamy sobie termin do dni 10(mając prawie 10,000 produktów w ofercie to nieuniknione) Po drugie - nie została Ci naliczona opłata za wysyłkę kurierem - proszę to sprawdź - gdyż niesłusznie oskarżasz nasz sklep . Po trzecie - jak zapewne wiesz, nie my transportujemy paczki - nie dostarcza jej nasz pracownik, jest to firma obca. Jeśli paczka przyszła uszkodzona i doszła w opłakanym stanie - należało zrobić to o czym piszemy w regulaminie - podczas odbioru spisać protokół szkody lub ewentualnie odmówić przyjęcia. W tym momencie my moglibyśmy dochodzić zwrotu kosztów za uszkodzone towary, a Ty dostałbyś nowe. Rozumiem że jesteś rozczarowany i przykro mi z tego powodu - ale to teraz na własne życzenie :). Dobrze jest zapoznać się z regulaminem przed złożeniem zamówienia - to nie zajmuje dużo czasu - i jest on przede wszystkim napisany dla Was, Klientów - nie dla nas.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rs - zapraszam do zapoznania się z regulaminem sklepu.

Pozdrawiam serdecznie

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek.Jeśli popełniłem jakiś błąd to może mnie uświadomisz. Złożyłem zamówienie, dotarło do mnie potwierdzenie przyjęcia zamówienia, domyślam się więc, że formularz został wypełniony poprawnie.Zamówienie ma status "w realizacji". W niewłaściwy sposób poprosiłem o rabat 5%. Dziękuję, już mi na nim nie zależy. Co zrobiłem źle albo czego nie zrobiłem? Jak na razie to mam wrażenie, że firma Um-Um nie jest zainteresowana zrealizowaniem mojego zamówienia. Ile pytań trzeba wysłać żeby otrzymać odpowiedź? Jak mam się kontaktować skoro nie odbieracie telefonów i nie odpisujecie na maile? Nie robię afery, chcę się tylko dowiedzieć jaki jest przewidywany termin realizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie twierdzę że zrobiłeś gdzieś błąd składając zamówienie. I nie chodzi także o upust 5% - jestem przekonany że i tak byś go otrzymał. Z Twojego pytania wynika, że przede wszystkim jesteś zniecierpliwiony długim terminem oczekiwania na przesyłkę - dlatego też odesłałem Cię do regulaminu. Zamówiłeś produkt, który jest przez nas importowany. Telefony odbieramy zawsze kiedy tylko możemy - już o tym wspominałem, jeśli mamy na miejscu Klientów lub jesteśmy przy akwariach - może się zdarzyć że nie odbierzemy telefonów. Jutro natomiast sprawdzę dlaczego nikt Ci nie odpisał na Twoje listy - w tej chwili mogę tylko przeprosić za brak reakcji(chyba że był to list z prośbą o udzielenie upustu dla klubowiczów) - i w tym wypadku informacja mogła zostać przyjęta do wiadomości.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW W poniedziałek wysyłamy paczki z pompami Marea


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w porządku ale pojawiła się na forum informacja, że produkt, który zamówiłem jest u Was w magazynie i terminy realizacji się skróciły. Stąd moje zniecierpliwienie. Czekam na jakieś wieści (mam nadzieję, pomyślne)

Zyczę dobrej nocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto właśnie wiadomość tak długo oczekiwana.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

Ok - więc wszystko już jasne.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przemek :

Po pierwsze - osobiście wytłumaczyłem Ci podczas rozmowy telefonicznej dlaczego wyszło kurierem - było to kilka dni temu. Chcieliśmy abyś paczkę otrzymał jak naszybciej - a na kuriera już było zapóźno - i bardziej prawdopodobne było że szybciej otrzymasz ją pocztą polską. Nam jest bez różnicy, czy zapłacisz za kuriera, czy za pocztę polską - chcieliśmy abyś otrzymał paczkę szybciej - a wyszło niestety jak wyszło - tego nie mogliśmy przewidzieć. Zauważ proszę, że zamówienie zostało zrealizowane po trzech dniach - a zastrzegamy sobie termin do dni 10(mając prawie 10,000 produktów w ofercie to nieuniknione) Po drugie - nie została Ci naliczona opłata za wysyłkę kurierem - proszę to sprawdź - gdyż niesłusznie oskarżasz nasz sklep . Po trzecie - jak zapewne wiesz, nie my transportujemy paczki - nie dostarcza jej nasz pracownik, jest to firma obca. Jeśli paczka przyszła uszkodzona i doszła w opłakanym stanie - należało zrobić to o czym piszemy w regulaminie - podczas odbioru spisać protokół szkody lub ewentualnie odmówić przyjęcia. W tym momencie my moglibyśmy dochodzić zwrotu kosztów za uszkodzone towary, a Ty dostałbyś nowe. Rozumiem że jesteś rozczarowany i przykro mi z tego powodu - ale to teraz na własne życzenie :D. Dobrze jest zapoznać się z regulaminem przed złożeniem zamówienia - to nie zajmuje dużo czasu - i jest on przede wszystkim napisany dla Was, Klientów - nie dla nas.

Po pierwsze Przemku niegdy nie rozmawialiśmy telefonicznie, bo trzy dni w UMUMie było naon stop zajęte.

Po drugie wiem ile zapłaciłem: kwota zamówienia + 19zł za przesyłkę kurierem GLS.

Po trzecie: zapoznałem sie z regulaminem, wiem że realizacja zamówienie może trwać do 10 dni, ale skoro pojawia się komunikat że zrealizowano 22 to w wypadku jeśli zapłaciłem kuriera mogłem oczekiwać chyba że otrzymam przesyłką w ciągu jednego, maksymalnie dwóch dni.

Po czwarte: przykro mi, ale nie mogę czekać tydzień dzień w dzień w domu bo może akurat dotrze przesyłka która już dawno powinna być na miejscu, więc odebrała ją dla mnie osoba która ze mną mieszka. Po powrocie wyjąłem wszystko z paczki i stan był taki jak opisałem. Dlatego wybieram kuriera bo wiem że bardziej troszczą się o paczki, a do tego mogę z kurierem otworzyć przesyłkę i spisać ewentualny protokół, w przypadku poczty musze otwierać paczkę przy naczelniku, czyli udać się po to na pocztę.

Miło by mi było, gdybyś nie podawał tutaj nieprawdy bo prawda jest taka, że zawaliliście, a zamiast przerpraszam czytam tutaj że nie zpłaciłem za kuriera (a zapłaciłem, bo skąd mogłem wiedzieć robiąc przedpłatę przelewem że nie pójdzie kurier?), że rozmawialiśmy telefonicznie (a nie rozmawialiśmy).

Mam taką cichą nadzieję, że kolejnym razem zanim mi coś zarzucisz sam dokładnie sprawdzisz i sami zaczniecie stosować się do własnego regulaminu może wtedy będzie mnie osób takich jak ja.

Co by nie być gołosłownym:

414-obrazek.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację - wyraziłem się niejasno - tzn. rozmawiałem przed chwilą z Irminą która realizowała to zamówienie - do pompy otrzymasz zwrot 7zł -ja myślałem że już zostało to rozliczone - mea culpa.

Co do rozmowy - żałuje że nie mam bilingów rozmów przychodzących - był to 23 w zeszłym tygodniu - zadzwoniłeś i pytałeś się gdzie jest paczka, skoro dzień wcześniej została wysłana kurierem, to powinna przeciez już być - w i wtedy Ci własnie to powiedziałem. I jestem tego na 100% pewien -- bo obok siedziała Irmina, zresztą ja także pamiętam to doskonale.

Co do oczekiwania w domu na przesyłkę - zapewne zdajesz sobie sprawe z tego, że po nadaniu paczki nie mamy żadnego już wpływu na jej dalszy los - jak i termin dostarczenia jej do Klienta.

Co do zawalenia sprawy - masz rację, mogliśmy odpuścić sobie wyjazdy na poczte z jedną paczką - i poczekac kilka dni i nadac kurierem. Mieliśmy dobre intencje - wyszło odwrotnie.

Co do uszkodzenia paczki - gdyby został zpisany protokół szkody nie byłoby sprawy - otrzymałbyś nową sól.

Reasumując - masz rację, zawaliliśmy z dobrymi chęciami - pozostaje tylko przeprosić.

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.