Skocz do zawartości
Przemek

Osoby do pracy zdalnej - w Um-Um - zatrudnimy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Z racji tego że przyszedł czas wcielać plan w życie, zatrudnimy:

- osobę do pracy zdalnej w sklepie Um-Um - wymagana znajomość branży, język angielski w stopniu najlepiej dobrym, obsługa programów graficznych typu PSP lub PS, podstawowa znajomość języka HTML i PHP

Osoby te proszę o przesłanie CV na adres praca@um-um.pl - wraz z krótkim opisem doświadczenia w w/w zagadnieniach. Możliwa praca w indywidualnie określonym czasie i porze dnia(możliwość dorobienia do podstawowej pensji)

Sprawa dosyć pilna.

Pozdr

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz - ja natomiast do Ciebie dwukrotnie pisa?em, ? pro?ba o telefon, aby? poda? dat?, kiedy mo?emy wys?ac - no i czym.

Masz na pewno wszystko ok ze skrzynk?? Bo widz? ?e pw docieraj? ale maila ju? chyba nie.

Pisz do mnie na pw.

Przemek

'


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adi nie tylko Ty masz problem z reefshopem

-mi mieli wysłać paczke w poniedziałęk ale byłą dostawa to ok rozumiem przenieśłismy termin na wtorek ale Przemek jej w wtorek nie wysłął (tłumaczył sie puźnym przyjazdem kuriera) i napisał mi maila że wysłał ją w środe czego nie uczynił...

paczka ma zostac wysłana w poniedziałek -mam nadzieje że ją w końcu wyślesz... i nie będziesz miec problemów z kurierem


360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum nie musicie wysyłać obrazu zażaleń i to jeszcze pod postem o zupełnie innym temacie !!


"______________________ Akwarium 590l; obieg deltec HLP5250; cyrkulacja Tunze Turbelle Stream kit TS07, MJ 1200; Deltec APF600; 2x HQI 150W, 3 x T8 40W;Mieszacz DIY; NR1000; RO+DI; dolewka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż - Raffy - taka szczera prośba - jeśli coś opowiadasza - rób to dokładnie.

Wczoraj poinformowałem Cię z aktualizacji zamówienia, że wysyłamy dla Ciebie paczkę - podałem nr listu przewozowego, nazwę firmy itd. Pracownik przygotował paczkę - wszytsko zostało przygotowane. O 14 wyjechałem z firmy - ok. 14:30 dostaliśmy od Ciebie list, że nie pasuje Ci wysyłka, że dopiero po 20 będziesz pracy i że nalezy Cię szybciej informowac o tym. Ok, Irmina wstrzymała paczkę - pracownik ja rozpakował, zwierzęta wylądowały w akwarium, heatpack poszedł do śmietnika.

Dziś rano jak przyjechałem wysłałem list, że prosze o podanie temrinu kiedy mamy wysłać paczkę. Na to otryzmuję od Ciebie, że jak to możliwe że paczka jednak nie wyszła, że specjalnie brałeś wolne z pracy, syn nie poszedł do szkoły itd. ja to wszystko rozumiem - ale przeczytaj swój list, i pokaż mi, w którym miesjcu napisałeś że mamy jednak paczkę wysyłać, że dasz radę wziąść wolne?? Może nawet zacytuj swój list dokładnie, moze ktoś inny zobaczy to między linijkami - wczoraj irmina ani ja dzisiaj tego nie widziałem - jasno z niego wynika, że nie pasuje Ci wysyłka i ze nie dasz rady jej odebrać. Zapytam Cię więc ponownie(bo zrobiłem już to raz na priva) - czy gdybym wysłał paczkę a ty byś jej nie odebrał(bo nie wziąłbys wolnego z pracy, o czym nikt poza tobą wczoraj nie wiedział) , to czy uważasz, ze nie napisałbyś dzis listu, że reefshop dał ..... i wysłał paczkę mimo że napisałeś w liście że Ci nie pasuje odbiór bo jesteś w pracy???? i co wtedy - tłumaczyłbym, że wysłaliśmy, bo liczyłem że może jednak odbierzesz???

Nie gniewaj się - ale nie rozumiem tego w ogólę - a wystarczyło wczoraj napisać, że mamy jednak wysyłać, że postarasz się wziąść wolne.

Jeśli ktoś ma wątpliwości co do treści obopólnej korespondencji - to prosze Cię kolego - zacytuj ją w tym miejscu i wted cała sprawa będzie przedstaiwona rzetelnie - a nie z Twojego punktu widzenia - mi się dalej nie chce tego wątku kontynuować.

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem-mój błąd nigdzie nie napisałem że jednak wyślijcie lub dam rade byc ale moim zdaniem było to zapuźno bo nikt nie poinformował mnie wtedy że paczka jednak nie została wysłana a zostanie wysłąna ,cały czwartek miałem zaplanowany ale myśląć juz że paczka zostałą wysłana zrezygnowałem z pewncyh rzeczy i szybciutko wróciłęm do domu

P.S nie będe niczego udowadniał bo nie mam zamiaru walczyc myśle że temat jest zamknięty


360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paczki wychodzą od nas zawsze jak najpóźniej - aby zwierzęta nie jeździły na "pace" w aucie kuriera. To że zamówienie ma status wysłano nie jest równoznaczne z tym ,że przesyłka już od nas wyszła - zazwyczaj jest przygotowana do wysyłki i czeka na kuriera. Wczorajszego dnia było wysyłanych 8 innych paczek - więc tak jak napisałem, nie widzę powodu, dla którego miałaby nie wyjść Twoja - tym bardziej że była zapakowana.

Dlatego też status zamówienia jest tylko jeden - tak by musiał być "paczka jes pakowana", " paczka jest zapakowana i czeka na kuriera","paczka jest zabrana przez kuriera".

Przykro mi ze tak się stało, natomiast nie widze tu żadnej winy z naszej strony. Zalezy nam na szczęśliwej podróży zwierzat tak samo jak Klientowi - i nie ryzykuję nigdy zycia zwierzat licząc że coś się uda.

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki ale takie sprawy to na priv:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze myślisz ale wydaje mi sie że było by prościej napisać że opakowanie 300 gram kosztuje 85,89 nie wprowadzało by to nas w błąd zresztą być może ja jestem tak zacofany że tego nie zakumałem pokarm sie nie zmarnuje a dla ratowanie rybki jestem w stanie zapłacić każdą cenę


[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

excuses to everybody for the off-topic

Przemek,

I'm glad to hear you're considering to join more people at um-um specially for foreign trade.

We're a group of international customers of um-um (from Spain). Can you please send me a valid email or ph number of anyone responsible ay your business? We can speak polish.

Thanks and kind regards

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Our actual phone number is on website:

+48 58 690 7084

my email: p.cybulski@reefshop.pl

Please contact with me at monday.

Best regards

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW:

Przemku - na stronie głownej macie info o współpracy z recenzentami, testerami itp. Na czym polega testowanie? Dostaje się na jakiś czas np. pompę i trzeba później opisać w jakimś artykule jak się sprawowała? Jeżeli tak, to ja bardzo chętnie przetestowałbym kilka urządzonek ;-)))

PS. Chętnie przetestowałbym:

- jakiś wypasiony falownik

- równie wypasiony miernik pH

- może jakiś reaktor i mikser

- mogę też przetestować jakieś życie

(resztę mam ;-) )


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak jest napisane w aktualizacji zamówienia - paczka dziś została nadana - jutro będzie u Ciebie.

Co do testerów - sa już wybrane 3 osoby, sami sprzetu nie dajemy, otrzymujemy go od producentów/importerów - i testy będą zamieszczane tu na forum(i byc moze w prasie)

Sprzet po testach wraca do nas - niestety :D

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie Przemku - ja oczywiście żartowałem.

Wiem przecież, że jak się dostanie sprzęt do testowania to on nie zostaje u osoby testującej. Wiem też że jest tez z tym sporo roboty. Trzeba bardzo dokładnie obserwować reakcję zbiornika na sprzęt, wykonać sporo testów, wymęczyć urządzenie, wszystko skrupulatnie zanotować, a później jakoś to zwięźle opisać w wynikach testu. Tak czy inaczej dość często producent pozwala odkupić testowane urządzenie za troszeczkę mniejszą cenę, a nawet jeżeli nie, to w przypadku gdy sprzęt na prawdę jest dobry, to aż szkoda go oddać i i tak się go kupi :-)

Przykład: nie kupię HQI AquaMedica bo trochę drogo. Ale gdyby ktoś mi dał np. na miesiąc i powiedział: weź, zawieś nad akwarium, popatrz jak działa, przekonaj się czy jest lepiej... to po paru dniach wiszenia pięknej oprawy zamiast przerobionego halopaka, po tym jak życie nagle nabrało innych barw, po tym jak piekne rozbłyski rozświetliły dno itd itd, wiadomo, że prędzej sprzedam telewizor i odkupię to HQi niż je oddam ;-) To w sumie dobry chwyt marketingowy w przypadku na prawdę dobrych urządzeń... ciężko się czegoś takiego pozbyć, ujmując coś od naszej wypieszczonej solniczki... :-)


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adi - już Ci przeciez pisałem - Twoj amam zapłaciła raz!!! Nie wiem czemu ciągle wracamy do tego tematu - Twoja mama miała środki zablokowane podwójnie, ale drugi przelew jej zwrócono - jak ma watpliwości, to proszę o kontakt osobiscie ze mną(tylko Twoją mamę nie Ciebie) lub do firmy przelewy24.pl

Także prosze - nie pisz że zapłaciłeś 2x po 218 zł - bo to nieprawda.

I dla mnie koniec tematu - niech Twoja mama sprawdzi jeszcze raz konto - my pieniądze otrzymalismy raz.

Aktualizację zamówienie można sprawdzić po zalogowaniu w sklepie.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pier...! Adi! Wydrukuj sobie to co napiszę, przyklej na ścianie i czytaj za każdym razem jak wejdziesz na nano-reef.

1. Spójrz na tytuł wątku.

2. Pomyśl.

3. Dojdź do genialnego wniosku na jaki temat toczy się dyskusja

4. Porównaj, czy to co Ciebie gnębi jest tożsame lub ma choć troszkę wspólnego z pkt. 3 cim.

5. Pomyśl jeszcze chwilę.

6. Jeżeli nie, to poszukaj działu/wątku/lub załóż nowy który będzie zgodny z tym co Cię gnębi/o czym chcesz napisać.

7. Znowu chwilę pomyśl.

8. Jeżeli sprawa ma charakter prywatny -> poszukaj użytkownika do którego masz tą sprawę i skorzystaj z genialnej opcji "Wyślij prywatną wiadomość".

To wszystkim sporo ułatwi i pozwoli uniknąć irytacji związanych z przelewami Twojej Mamy itp...


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek
:) Nie moge...... :):D:D:D:D:D:D:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz dawno mowilem zeby go zbanowac :):D:D same tylko problemy z nim sa :)


-------------------------------------------------------

160 x 70 x 70 (800l)optiwhite, sump 200l, BK 250 intern, ATON 2x250 Watt (E40) + 4x54 W T5, pompa zwrotna red dragon 6500, cyrkulacja 2 x 6100 tunze + multikontroler, FR509, Profilux, pompki grotecha - balling i ZEOvit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) nie mogę :):):D:D:D:D:D:D:D

to było dobre ale zawsze się mnie czepiacie, jak kto inny tka robi to NIC, a marius swoje :D:):D...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.