thomas kay Zgłoś Napisano 15 Października 2013 hmm potrzebuje porady. Niekoniecznie prawnej, może z doświadczenia. 3 tygodni temu upadl mi moj samsung galaxy s3, a ze cholerstwo jest delikatne to sie uszkodzil ekran i wyswietlacz. telefon oddalem do lokalnego nieautoryzowanego serwisu mieli naprawić w kilka dni. mija 3 tygodnie a oni ciagle go nie naprawili bo czekaja na czesci, ja z kolei czekac juz nie zamierzam chce go od nich odebrac. jednak za diagnoze mialem im zaplacic 50zl ktore w przypadku zlecenia naprawy mialo byc wliczone w cene. I teraz pytanie czy jesli jutro pójde i zażadam wydania telefonu bez naprawy bo to za dlugo wszystko trwa, to czy powinienem im te 50zl zaplacic czy nie? mogą mi w ogóle robić jakiś problem z wydaniem tego telefonu, typu co oni teraz zrobią z częściami zamówionym dla mnie? pozdrawiam Cytuj Tisze jediesz dalsze budiesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś Napisano 15 Października 2013 hmm potrzebuje porady. Niekoniecznie prawnej, może z doświadczenia. 3 tygodni temu upadl mi moj samsung galaxy s3, a ze cholerstwo jest delikatne to sie uszkodzil ekran i wyswietlacz. telefon oddalem do lokalnego nieautoryzowanego serwisu mieli naprawić w kilka dni. mija 3 tygodnie a oni ciagle go nie naprawili bo czekaja na czesci, ja z kolei czekac juz nie zamierzam chce go od nich odebrac. jednak za diagnoze mialem im zaplacic 50zl ktore w przypadku zlecenia naprawy mialo byc wliczone w cene. I teraz pytanie czy jesli jutro pójde i zażadam wydania telefonu bez naprawy bo to za dlugo wszystko trwa, to czy powinienem im te 50zl zaplacic czy nie? mogą mi w ogóle robić jakiś problem z wydaniem tego telefonu, typu co oni teraz zrobią z częściami zamówionym dla mnie? pozdrawiam Części to problem serwisu nie Twój, niestety za ekspertyzę zapłacić musisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 15 Października 2013 Popraw tytuł. Za diagnozę zapłacić musisz, niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flasher Zgłoś Napisano 15 Października 2013 (edytowane) Trochę się dziwię że każą Ci płacić za diagnozę która była raczej oczywista ale niech tam. Jako że pracuję w takim serwisie podpisuję się rękami i nogami że takich praktyk nigdy nie stosowaliśmy bo chyba już nie mielibyśmy klientów. Ponadto jeżeli chodzi o Galaxy S3 to przykro mi ale wymiana LCD z dotykiem najtaniej wychodzi w autoryzowanym serwisie ponieważ na rynku ciągle są tylko oryginały.... chyba że ktoś "wyniósł" z serwisu. Edytowane 15 Października 2013 przez Flasher (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas kay Zgłoś Napisano 15 Października 2013 dzieki! sytuacje mam troche jasniejsza, zobaczymy jutro jak sie sprawa potoczy dzieki za podpowiedzi pozdro Cytuj Tisze jediesz dalsze budiesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luft Zgłoś Napisano 15 Października 2013 powiem Ci tak po 3 tygodniach to są gamonie, a nie serwis wchodzisz i prosisz o zwrot telefonu mowiac, ze żenada jest ich obsługa Ciebie mi wyświetlacz w autoryzowanym serwisie w Krakowie wymienili w 15 minut (600zł) 50zł bym nie zapłacił! p,s, posłuchaj rady Debory i popraw tytuł tematu Cytuj LED Maxspect, Tematy lufta Salarias allegro (sklep Salarias) baner NanoReef www.mariuszfrej.com Moje szkła: 80 l (105 w obiegu)- ReefMax, start 10 sierpnia 2010, 90% sucha skała, II) 360 l (ok. 470 l w obiegu) start VI 2012 - 100 % sucha skała, . Akcja Pajacyk - kliknij proszę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Raf Zgłoś Napisano 16 Października 2013 Ja bym poprosił o telefon jak by mi go wydali bym podziękował i odszedł nic nie płacił.Skoro oni sie nie wywiązali z umowy to dlaczego ty masz im placic ? Cytuj Deltec Microreef 200l Max spec 160w16k.3*mpw10wes.Reeflink. Vertex 150.Vertex Libra Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach