Skocz do zawartości
Kraszan

Piękne twardziele po 89zł ryby od 15zł

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pilot

Podziwiam Tych ,ktorzy wbijaja sie na ten rynek.Wielu było i wielu sie zmyło.Zycze kazdemu powodzenia,bo to w naszym interesie jest ,aby takich sklepow bylo wiecej i wiecej.Wieksza konkurencja wymusi nizsze ceny i wiekszy asortyment i dostepnosc towarow.

pozdrawiam

Rafał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest cena zwierząt - doskonale rozumiem sytuację, w której jeden sklep sprzedaje coś za x zł a drugi x minus powiedzmy 20%. Jak powiedział pilot - sklepów co chciały za wszelką cenę wejśc z niskimi cenami bylo sporo - i wiecej ich sie zamknelo niz przetrwalo(niestey dla calej branzy - gdyz większa liczba sklepów to więcej potencjalnie "zarażonych" osó;).

Problemy zaczynają się natomiast w momencie, gdy koszta utrzymania sklepu zaczynają się robic na tyle poważne, ze czysty rachunek ekonomiczny wskazuje prostą w dół. Czy uważasz że nawet gdyby jakiś sklep sprzedawał coś za połowę ceny w stosunku do innych - to zabierze im klientów i konkurencja padnie z hukiem? Nie - bowiem nie jest w stanie sam obsłużyc wielu z nich, którzy:

a) kupuja tylko w stacjonarnych

;) kupują tylko w sklepie X bo tam Pan Franek jest miły - a nie muszą szukac za wszelką cenę najtaniej(to nie jest to hobby)

Dlatego też obniżając ceny - obniża się rentownośc interesu(to nie gumofilce, ze kupi sie na zapas 100 sztuk i moga lezec). Płacąc np. 2500zł miesięcznie za prąd plus następne 3000 pensji dla chocby dwóch pracowników, pokarmy, preparaty, sól(40kg tygodniowo) paliwo dla samochodu(który bardzo czesto robi po 120-130km dziennie z paczkami) - jeśli sklep musi ponieśc te w sumie bardzo duże koszta czy mu się "kręci" czy nie(bo przeciez nie wylaczy pradu na miesiac jak będzie "gorszy sezon"(wakacje) i nie przestanie podmieniac wodę - prawda? Policz ile tego trzeba sprzedac aby na to zarobic? Przecwiczylismy to juz kiedys niestety sami na sobie(ze dwa lata temu) - koszt "podniesienia" wszytskiego do normalnych parametrów i ustabilizowanie było droższe niż te "oszczędności".A ile trzeba tego towaru sprzedac aby zarobic na koszta gdy twoja marza jest jeszcze niższa o połowę??

Dlatego też - morskie bardzo długo nie stanieje na dłużej powiedzmy o 50%(chyba ze stanie sie to tak popularne jak np. w niemczech) - jest to niemożliwe. Oczywiście, bedą się zdarzały firmy czy sklepy, które będą starały się proponowac niższe ceny aby przyciągnąc Klienta - ale to nie tędy do końca droga(nie w tym hobby ;) - cho oczywiście, częśc osób będzie migrowac). Natomiast polityka szybkiej sprzedaży zwierząt(w dzień, dwa dni po dostawie) prowadzona jest u nas przez kilka, nawet długo działających firm - stąd superpromocje, obniżki, ceny dnia i ceny z powietrza - wymyślane na podstawie wyglądu i kondycji zwierząt które sa sprzedawane(jak ktoś się nie zna lub nie przyuważy, może się okazac, że piękne rybki sa tylk piękne - bo od dostawy nie zjadły nic i lepiej coś sprzedac powiedzmy za 60% wartości niż 100% wyrzucic do kosza - prawda?(bo i tak padnie - niech padnie więc po sprzedazy)

Nigdy nie byliśmy i nie będziemy najtańszym sklepem - znamy koszta prowadzenia dzialalnosci, ryzyko związane z stratami w trakcie dostaw etc. Staramy się postawic na jakośc oferowanych zwierząt - jeśli jest coś nie tak - nie sprzedajemy(lub wyraźnie informujemy o tym Klienta) - padnie z powodu przywleczonej choroby(czyli z naszej winy - zwracamy pieniądze). I dlatego moze też po prostu większosc firm(importerów) nawet nie zauwazy tego ze w innym , nowym sklepie będzie taniej - bo to imho zjawisko czasowe - chyba że ktoś chce przeprac pieniadze lub szuka kosztów w działalności.

Przykładem niech tu będzie hurtownia w Krakowie - można sobie porównac ich ceny teraz i kiedyś(na starcie). Myślicie ze to pazernośc? Wydaje mi się ze nie.. ;)

Dlatego nie ma co szukac reakcji "konkurencji" dla sklepu Tomasza - my osobiście nie odczuliśmy tego(ijestem przekonany że inni także nie), moze wynika to z prawie 4 letniej działalnosci w tej branzy i wielu stalych Klientów , ale takze firm oraz dzialalnosci pobocznych, które pozwalają nam na wzajemne wspomaganie finansowe w sytuacjach gdy sprzedaż jest gorsza(sezon).

Moze to dziwnie zabrzmi, ale już byłem kilkurotnie pytany o to czy spuscimy z cen - i zawsze odpowiadałem to samo - promuje się tylko te produkty i obniża ich ceny, których ma się dużo na stanie i chce się szybko sprzedac(z powodu np. nieodpowiednich warunków dla koralowców twardych i ryzyka ze padną w bardzo szybkim czasie - w takiej sytuacji jest tylko strata , a nie nawet minimalny zysk). To nie branża w której sprawdzi się zasada - szybko kupic, mniej zarobic - szybko sprzedac. To ŻYWE ZWIERZETA - one musza poszczególne etapy aklimatyzacji przejśc, trzeba podmieniac wodę, sprawdzi jak przyjmują pokarm, przeprowadzic kwarantannę itd - a to kosztuje.

W naszych zbiornikach wiele koralowców jest po kilka miesięcy - ceny zmieniają się nie znacznie - sprzedajemy jak bardziej podrosną lub się ładniej wybarwią - czasem w cenie wyższej niż początkowa.

Poza tym - konkurencja zawsze wpływa mobilizująco ;)

W tej chwili mamy co tydzień dostawy(indonezja ryby, miękkie + hawaje, indonezja i singapur ryby, twarde LPS i co 4 tygodnie sps jak mamy zezwolenia(bo to z farmy). W tej chwili dokładamy następne zbiorniki, przyjeliśmy nową osobę do pracy - widzę więc na razie same pozytywne skutki zwiększania się liczby sklepów w Polsce - i oby tak dalej ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę(będe niestety sam , bez mojej połówki - może z Tomkiem jak się wyrobi z pracą)

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie - niech kazdy robi swoje i po swojemu.

Rynek oceni.

Czasem faktycznie lepiej cos kupic troche drozej, ale za to miec pewnosc "obslugi posprzedaznej" jakby bylo cos nie tak jak byc powinno.


/Wroga należy zabić z dużej odległości, najlepiej strzałem w plecy. O honor trzeba dbać wśród przyjaciół/ GG 314576, SKYPE: piotr_i_zona e-mail: piotr_jan_rogalskiUSUN @gazeta.pl Warszawa http://www.nano-reef.pl/journal.php?m=page&p=25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

@Przemek podobną systuację jak tez mam ale w innym rodzaju handlu - tak jest ta płynność finansowa....

Natomiast jeśli chodzi o wspomniany sklep (bo do niego pijemy), to pwostał on na śląsku sami wszyscsy wemy jaka jest konkurencja w tym regionie, jestem pewien że większa połowa "ślązaków" założyła sowje hobby poprzez pociąg ;), czyli dokładnie mówiąc paczki dostarczane do Katowic z Gdynii, Łodzi, Krakowa, Poznania.

Sklep na śląsku jest alternatywą aczkolwiek nie cudownym rozwiązaniem, bo jelśi zauważe nietypowy koral który jest wart większej ceny to będe go kupował nawet z Egiptu (żart).

Drugą sprawą sa koszty stałe tutaj przytoczone, na rynku polskim jest tak że albo coś jest drogie i jest to "sakramencko drogie" (gwara góralska) czynsze w centrum przyprawiają o zwawrót głowy, albo jest coś tanio i jest to.... po znajomości lub dominuje w tym szczęscie.

Do czego zmierzam ano do tego że powyższy sklep może ma własnie takie szczęście że ma małe koszty stałe , a dodatkowo ma takich klientów że przychodzi towar i kupują co daje pewną możliwość pustych akwa po dostawie a to już "luksus".

Ja w kazdym razie Polak urodzony na śląsku mam powód do zadowolenia że powstał taki sklep, co nie znaczy że reszta to już "BE" po prostu chodzi o koszty, kupując koral:

-nie jadę do Katowic w godzinach prawie nocnych

-nie płacę za paliwo,

-nie płacę za koszty przesyłki,

-nie kupuje z ekranu monitora

to są plusy, minus moze się pojawić później - czy ten sklep przetrwa czy skończy jak też nowo powstałe czasopismo ....................

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pilot

ale sie rozpisaliscie ;)

macie racje ceny cenami,a za cos trzeba zyc dalej.

ale ja sie ciesze glwonie z tego powodu,ze inne osoby beda same pojechac do sklepu, popatrzec , postekac sprzedawcy min.2 godzinki ;) w koncu zapakowac garbiola i softa do worka i udac sie do domku.takie zakupy to cala radosc.o to tu chodzi!

pozdrawiam

Rafał

ps.osobiscie nie lubie przesylek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im wieksza konkurencja na rynku tym lepiej. Im wiecej sklepow z morszczyna powstanie w najblizszym czasie na rynku posluzy do obnizenia cen i polepszenia oferty na rynku. A na tym skorzystamy tylko my.


200 l,ZEOvit system,AM Turboflotor Multi +aquabee 2000 AS igła.

[KZ:bac,food7,start2,Pohl's K-Balance,Pohl's B-Balance,Coral Vitalizer,Pohl's Xtra]

Balling Fauna Marin z mikroelementami FM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się dowiedziałem, że jest jeszcze inny nowy sklep z jeszcze niższymi cenami. Problem w tym, że prawdopodobnie są to gracze dumpingowi, którzy koniecznie chcą wejść na rynek. Polityka konkutencji powinna być taka, że pozostają przy swoich cenach, umacniają swoją pozycję jakością, rzetelnością i terminowością. Na cenach dumpingowych długo się nie pojedzie. I tak jak pisałem - nowi najprawdopodbniej się wykrwawią, nie zarobią nawet na koszty stałe i odpadną z rynku. Ale ważne że coś się dzieje ;)


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry duży sklep z morszczyzną na Ślasku - mysle że to dobry interes!

Szkoda że dopiero teraz.

A swoją drogą dziwne że nikt z "wielkich" nie wpadł na pomysł otworzenia filli na śląsku przecież to znacznie obniżyłoby koszty stałe i zwiększyłoby ilość kupujących mozna by zamawiać wstepnie w internecie ba nawet płacić a odbiór na miejscu np w katowicach (mały sklepik 3,4 akwa i zaplecze na sprzent 1 gość obsługi. transport paczka PKP.

Większości ludz nie chce lub nie może korzystać z PKP a tak widzi co kupuje pewnie że znajdzie się idiota co kupił rybke a chciał odpieniacz i bedzie się awanturował.


Aiptas mój wróg. 200l kłopotów ale miłych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im więcej sklepów i im większa konkurencja tym lepiej dla nas klientów. Oczywiście cena to nie jedyne kryterium jakim kieruje się klient, ważne są jeszcze jakość obsługi, bezproblemowy kontakt i terminowość, a te ostatnie cechy jakoś lepiej wygladają o dziwo u nowych graczy na rynku niż u doświadczonych sprzedawców (nie wszystkich oczywiście).

Ponadto z Krakowa do Zabrza jest 40 minut autostradą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek to naprawdę fajny chłopak. Kupuje u niego ciągle a w maju jadę do niego po skałę. KONTAKT żyleta, terminy super. A jak czegoś nie ma to SAM dzwoni i informuje o tym fakcie. Zreszta tu macie opinie o jego sklepie:

http://www.aquareef.fora.pl/viewtopic.php?t=103

POZDRO FOR ALL


star.gifTo,że nie mam w tej chwili czasu na morszczyznę nie znaczy, że jš porzuciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

@kraszan, tak i taka sytuacja że się gościu "wykrwawi" jak nazwałeś może nastąpić, ale spójrz na nasz rynek, wiekszość NOWYCH dyktuje ceny dumpingowe koronnym przykładme moze byc Media Markt, nie tlyko utzrymał sie na rynku to jeszce każdy szanujący się sklep tworzac swoja polityke cenową najpierw sprawdzi ceny w Media Markt o potem próbuje ich przebic z jakim skutkiem nie wiem , ważne że NOWY dyktuje warunki i jest na rynku jak długo to zależy od:

- niego

- klienta

- konkurencji

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teq - masz rację, wiem że u nas kuleje terminowość i czasem kontakt(choć nie jest to celowe - mamy dwie linnie i czasem jest tak, że sam czekam na telefon z 20 minut by się "wbić" i móc zadzwonić. Poza tym - coś co mnie strasznie wkurza - mamy linie VoIP - i niestety jak z kimś rozmawiamy to osoba dzwoniąca nie słyszy zajętości -albo ma wolny sygnał(i sądzi że nikt nie odbiera) albo słyszy komunikat ż epołaczneie nie może być zreazliowane.

Wpilnych sprawach zawsz emożna zadzwonić pod komóre do mnie lub Tomka(pakuje żywe i pracuje w sklepie 0501 631 701 - lub Łukasz - jeździ z paczkami z żywym)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Roman

akurat Media Markt to bardzo zły przykład bo to jest naprawdę bardzo drogi sklep, tylko udało mu się wyrobić opinię taniego i ludzie przyjmują to jako pewnik i nawet nie sprawdzają ile coś kosztuje gdzie indziej, a prawda jest taka, że poza tym co ładnie prezentuje się na plakatach i jest po kilkanaście sztuk na market ceny naprawdę potrafią byc o nawet o 80% wyższe niż gdzie indziej.

Każdy przedsiębiorca dobiera sobie strategię rozwoju swojej firmy jaka wydaje mu się najsłuszniejsza, a wszystko brutalnie weryfikuje rynek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja tam nie wiem,ale wydaje Mi sie ze u Tomka jest kupe lepsza obsluga niz np. w Boti,Gosc oferuje,proponuje i zawsze mozna sie dogadac co do ceny,a i nawet w niedziele jak trzeba cos to otworzy interes.

A najwazniejsze jest to ze Klient widzi co kupuje i ma towar prosto do reki ,a nie jak w ReefShopie,zaplacic i czekac z pol roku na paczke,jak na Sw. Mikolaja :haha:D:haha


:):p:Satisfied

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat Roman źle wcelowałeś - Media MArkt jest DROGIM sklepem - wystarzy porównac ceny - sprzetu audio, goto itd. Miałem okazję ostatnio poprzyglądac się cenom - MM, EuroRTV i AGD orax pewien sklep sieciowy z Bydgoszczy - w MM jest najdrożej.

I to nie tylko moja opinia - tyle, że przez reklamy robią wode z mózgu i cżłowiek nawet nie sprawdzi dobrze i pójdzie i kupi. A to że czasem czyszczą stany magazynowe i sprzedają 4 rzeczy z gazetki w niższych cenach - to tylko złudne - efekt marketingowy(ceny w gazetce - Ba - Rysiek to musi być gość(właściciel MM ;))

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek

ja nie wiem z czego to wynika, ale różnica w zakupach między Reefshop a UMUM jest kolosalna, na sprzęt człowiek potrafi czekać tygodniami bez odzewu, a jak zamawiałem zwierzaki to wszystko błyskawicznie, zamówienie, zapłata, ustalony pociąg i po 3 dniach mam zwierzaczki w domu w świetnej kondycji.

PS. Przemku widzę że co do MM mamy podobne zdanie i doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzxam sie z Przemkiem, tylko w promocji oplaca sie cos tam kupic, reszta jest nawet o 20-30% drozsza niz ze sklepow internetowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze w MM jest drogo bo to nacigacze!

W zeszlym tygodniu kupowalem telewizor i tak mnie tchnelo pojechac do MM i co zauwazylem ,ze ten sam zezol w propocji kosztuje 1999zl,w Macro 1799, a w Marsie czy jak mu tam 1755zl!!!

I co ?

Skurwy......,zlodzieje!!!

:kma:szok:kma


:):p:Satisfied

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MMirek - powied zmi , czy czekałeś na coś co kupiłeś(i co widziałeś jak piszesz) z zywego i musiałeś czekac pół roku? Czy kupowałeś coś u nas? Czy to po prostu od kogoś usłyszałeś? Pytam, gdyż jeśłi mnie coś bezpośrednio nie dotyczy, lub coś nie dotkneło mnie osobiscie, to się nie wypowiadam. Ja też wiele rzeczy słyszałem - ostatno znajomy powiedział mi, że w Botii nie importują ryb samolotem, tylko wszystko do nich idzie kanalizą(bo sobie wykopali tunel indonezja -polska - fakt po znajomości, gdż ojciec jednej z pracującym tam osób ma firmę budowlaną i to taka ich nocna dłubanina była). I o czymś to świadczy? Takie uogólnianie jest niepoważne(pomijam kwestę ż e niesprawiedliwe) - chyba ze czekałeś(a nie przypominam sobie - gdyż pól roku to NIKT nie czekał - wiem, wiem zaraz napiszesz że "gdzięs tyle to było", albo nieco krócej.

Pomnę fakt, że zawsze jak ktoś czekał - zawsze załatwialiśmy to tak, aby wynagrodzić(czy też zrekompensować lepiej) mu ten czas i żeby ta osoba była zadowolona.

Abstrachując nieco od tematu - widzę zbieżnośc pewnej grupki osób wypowiadających się na tym forum, z których wypowiedzi płynie między wierszami nienawiść(nie wiem jak to inaczej nazwać) do mojej firmy, mojej osoby itd. Moze denerwuje je to, ze założyliśmy to forum, że mamy duże przęłożenie jeśli chodzi o reklamę(ponad 400 unikalnych osób czytuje dziennie to forum) i mamy 8000 klientów w Um-Um(wiem wiem - chwalę się - ale czytałem ostatnio, iż należy to robić od czasu do czsu - ponoć poprawia humor ;). I fakt - może nie sprzedajemy wszytskiego od deski do deski po dostawie - ale w dostawach przychodzi do nas 16-20 boksów tygodniowo - nie wiem zaś ile do konkurencji.

I nie narzekamy na brak Klientów - moze po prostu tylko pewna grupa osób ma wyjątkowe problemy z "nami" - niestety nie umiem tego zmienić, i czytając ich wypowiedzi tu, czy też poklepywanie się po plecach oczerniając nasz sklep gdzie indziej - nie wiem czy mi już na tym zalezy.

Ale dla dobra atmosfery - może po prostu skoro nie chca kupwoąc u nas i są zadowoleni z innych sklepów - niech nie pisują postów z podtekstami - gdyż wtedy dyskusja robi się mało rzeczowa i niepoważna(posłuchajcie - słyszałem że ktoś słyszał że sklep x jest B - a ten to jest za***isty). Czy ktoś kiedykowliek usłyszał z moich ust ostrą krytykę wobec kogokolwiek z konkurencji??? Nie - mimo że mógłbym powiedziec bardzo wiele(te ryby z superpromocji, chore , niejedzące - i Klient zwracający się z pytaniem - czy to prawda, że ta ryba tak ma i raz w miesiącu jest chora?? Co to jest okres do jasnej choroby czy co???)

Nie - tak nie było - o konkurencji nie powinno się mówić źle, albo w ogóle.

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek: a wiesz którędy idzie ten rurociąg:wink ?? ja bym się chętnie podpiął;);) :wink później mogę dzierżawić Tobie łącze..;)

pozdrawiam

Tomek


Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moment panowie Przemek i teq odczytaliscie mój post w taki sposób jaki chcieliscie a nie odczytalisćie dokładnie co tam pisze, przykład Media Marketu jest idealnym przykładem

już tłumacze dlaczego:

gdy nie było Media Marketu to mieliśmy to co mieliśmy czyli - wysokie ceny, piszecie że Media Markt jest drogi tak ale jaki był Media markt to nikt nie pamięta , teraz rynek się nauczył dałem przykład Media po to aby pokazac jak nowa firma wchodząca na rynek potrafi zrobić zamieszanie, podajecie swoje przykłady ja podam swoje:

jeszcze niedawno jak się kupowało w wymienionych przez was marketów produkt np. telewizor to ja słyszałem taki tekst " Rysiu Pan mówi że widział taniej taki telewizor sprawdź najpierw cenę w Media Markt"

Moim celem było naświetlenie sytuacji wchodzenia nowego sklepu na rynek który ma konkurencyjne ceny , a to że teraz mozna kupić taniej od tego sklepu to Panowie bez przesady to chyba oczywiste że inne sklepy chcąc utzrymac się na rynku musza byc konkurencyjne.

Dla scisłości nie kupiłem jeszcze nic Media Markt znam jeszcze tańsze oferty niż w tych marketach co podaliście.

Proszę dokładnie czytac posty i sprobowac odczytać co autor miał na myśli ;)

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemku co do zlozonego zamowienia to nr 051220-210807-2474,a i napewno nie doszedl do Ciebie zaden z Moich e-maili!Ostatni wyslalem wczoraj ale coz :Dozingoff


:):p:Satisfied

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zam?wienie z?o?one 20.12.2005r.

Komentarz do zam?wienia"

Witam. Prosze aby na 100%przesylka dotarla do Mnie w piatek,tylko prosze wczesniej dac znac o ktorej sie moge spodziewac kuriera lib jakis numerek do niego na telefon,. A nie zpomnijecie o jakim bonusie,dal mnie jestem Nano-reefowiczem:)) Pozdrawiam

"

2 dni p?zniej wys?ana wiadomo?c adminstracyjna o tre?ci:

"WItam

Czy zwierz?ta maj? byc wys?ane przesy?ka kuriersk?? Jets okres zimowy , zim? tak jak piszmey w Regulaminie nie wysy?amy przesy?ek kurierem - zwier?eta mog? nie doj?? ?ywe. Mozemy wys?ac jedynie na Pana odpowiedzialno??.

Pozdrawiam serdecznie

Przemys?aw Cybulski

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Internetowy Sklep Zoologiczny

www.Um-Um.pl

Serwis o ma?ych akwariach morskich

www.Nano-Reef.pl

Morskie zwierz?ta online

www.ReefShop.pl

----- Original Message -----

From: <ivayelo@op.pl>

To: <wholesale@reefshop.pl>

Sent: Sunday, December 22, 2005 13:25 PM

Subject: Zam?wienie Iwona Jelonek"

Nast?pnie 29 grudnia wys?ana wiadmo?? smsem(nadawca ReefShop.pl - nie z kom?rki) o tre?ci."Prosimy o pilny kontakt w sprawie zam?wienia!

ReefShop.pl"

Takie wiadomosci wysy?amy do Klient?w smsami.

Niestety nie znalaz?em na swoim komputerze innego listu(poza zam?wieniem z 3 lutego) z komntarzem:

"Witam. Prosze o wykasowanie moich poprzednich zamowien,to ostatnie jest aktualne.Co do wysylki w najblizszym czasie sie odezwe i sie oumowimy. Pozdrawiam"

I od teog czasu nie mam od ciebie ?adnego listu - je?li jest inaczej, prze?lij nag??wek listu, pozowl? sobie to sprawdzi? w firmie za pomoc? kt?rej maile wysy?ane by?y od Ciebie jak i na naszym serwerz e pocztowym."

Nie widz? wi?c listu na kt?ry bym Ci nie odpowiedzia? - to tylko to co mam w archiwum.

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.