Skocz do zawartości
mario-sz

Ku przestrodze...........

Rekomendowane odpowiedzi

To jest smutna prawda andrniew ;)


star.gifTo,że nie mam w tej chwili czasu na morszczyznę nie znaczy, że jš porzuciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no my polacy jestesmy jednak bezbledni dalem linka znajomemu i oto co odpisal

ja peirodle ale rozjbane auto

Kwas (16:58)

cekawe czy ktos pzrezyl

Kwas (16:58)

laczki by sie nadaly jeszcze

najpierw zastanawia sie czy ktos przezyl a potem ze opony nadaly by sie jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mario-sz :

wszystkim KRETYNOM (bo trzeba nazywać po imieniu) którzy lubią jeździć za szybko:

No ja lubie szybko jezdzic i co z tego? I juz jestem kretynem?

Mozna jechac szybko i bezpiecznie (czyt. z glowa

)ale w tym przypadku koles przesadzil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu KRETYNOM!!! Może człowiek nie jechał za szybko. Może przyczyną wypadku był inny użytownik drogi. Może auto się rozpadło w drobny mak bo było klejone z kilku sztuk. Nie można od razu osądzać kierowcy że jest kretynem!


akwa 98 ltr + sump 57 ltr - takie maleństwo.delfin02.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie: A3 nie ma w standardzie poduszek dla kierowcy? No bo jezeli ma, to nie widac zeby wypaliła...


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pilot

widzialem taki wypadek zaraz poz zdarzeniu.samochod sie owinal wokol drzewa,prawie sie rozpolowil- 4 trupy.

Panowie,troche pokory nikomu nie zaszkodzi.

Szkoda ,ze na kursie prawa jazdy nie pokazuja takich zdjec oraz ludzi w szpitalu walczacych o zycie,ich zalamane rodziny oraz kalectwo z ktorego ciezko wyjsc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pilot

Kraszan ,auto moglo byc juz wczesniej "walniete" i zlozone bez poduszek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh.. pobawiłem się w śledczego ;)

Po przyjrzeniu się zdjęciom byłem przekonany, że prędkościomierz wyskalowany jest w milach. Jednak po porównaniu tarcz, choćby na allego:

1149-audi a3_a4 97-02.jpg

wychodzi na to, że auto w chwili uderzenia jechało z prędkością ok. 98km/h. Do tego obrotomierz zatrzymał się na wartości 2200 obr/min czyli kierowca jechał na 5 biegu. Pozwala to przypuszczać, że nie był to "dziki rajd" po leśnej drodze, zwłaszcza, ze "bezkarkowi" kierowcy nie jeżdżą o 7.30 tylko odsypiają imprezę. Nie odpalona poduszka kierowcy i złamana przy tej prędkości auto na pół pozwala sugerować, że autko przeszło przez ręce jakiegoś pseudomechanika (do którego teraz wrócą koła i tylny klosz). Chyba komuś po prostu coś wyskoczyło z lasu/zajechało drogę a reszta wina kiepsko poskładanego auta...


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kmati :

No ja lubie szybko jezdzic i co z tego? I juz jestem kretynem?

Mozna jechac szybko i bezpiecznie (czyt. z glowa

)ale w tym przypadku koles przesadzil

nie obraź się ale moim zdanem się mylisz, twoje zdanie jest prawdziwe tylko przy założeniu że masz zamkniety odcinek drogi po ktrym jedziesz, i to nie zawsze, widziałem na nie jednym rajdzie jak na zamknietym właśnie OSie pojawiał się np. maluch albo traktor lub motorynka jadący pod prąd.

Od lat mam doczynienia z "szybką" jazdą samochodem i powiem jedno - każdy popełnia błędy, pewnie znasz nazwisko Sebastien Loeb, kiedyś dziennikarze przez kilka dni jeździli za nim aby przyłapać go na tym jak jeździ i okazało się, że raz przekroczył prędkość (coś koło 10 km/h) a tak to był jednym z wolniej jadących - to o czymś świadczy. Oczywiście mamy i inne przykłady, mniej pozytywne - ale co ciekawe ci kierowcy żadko odnosza prawdziwe sukcesy.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Qbab

A za co mam sie obrazac.

W mojej wypowiedzi chodzilo mi o to ze mozna jechac szybko i z glowa a wyskoczyc moze zawsze cos, na to niestety nie ma rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rada jest - jechać wolniej - więcej czasu by szukać miekkiego po bokach a nie tak jak ten z linka na twardo w drzewo. ;)


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qbab ma racje zawsze na drodze może pojawić się ktos kto się zamyśli itp a późniejsze zdarzenie jest mniej tragiczne w skutkach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie to wygląda na zaśnięcie za kierownicą, zauważcie że kierujący zjechał najpierw na lewy pas a później do lasu ... chyba że coś mu na drogę wyskoczyło i chciał ominąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy się: 99,9% wszystkich wypadków jest nadmierna prędkość.

Jak zginiesz "TYLKO" Ty to pół biedy.

Ale niestety zauważcie że w razie wypadku to NIE TY panujesz nad autem. Nad autem panują prawa fizyki. Nawet rajdowiec nad nim nie zapanuje. Koniec kropka.

A jak widzę jak nadmierna prędkość zabija małe dzieci, jak samochód wjeżdża w tłum ludzi.......MASAKRA!

I nie można NIGDY powiedzieć że raz się człowiek pomyli.

ZA KIEROWNICĄ NIE MOŻNA SIĘ POMYLIĆ ANI RAZU!


star.gifTo,że nie mam w tej chwili czasu na morszczyznę nie znaczy, że jš porzuciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwrócicie uwagę na to że najlepsi kierowcy to ci ktoórzy znaja granice - rzadko opuszczają drogę albo tor (mówię o sporcie), Loeb prawie nigdy nie miewa wypadków, A inni którzy chcą go "zdjąć z pierwszego miejsca zazwyczaj się sami eliminują. Ilu z was potrafi płynnie jechać w poślizgu, w pełni kontrolując zachowanie samochodu, pewnie nie wielu bo to wymaga setek kilometrów pokonanych na treningu slajdami, dodatkowo zwróćcie uwagę że najwięcej wypadków w sporcie jest na asfalcie - to jest jedna z najtrudniejszych nawierzchni, a większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy, na asfalcie auto albo jedzie "na okrągło" czyli z pełną przyczepnością albo się ślizga na całego - tu nie ma właściwie etapu przejściowego, na szutrowych nawierzchniach jest to o wiele łatwiejsze (podobnie na śniegu). Radzę każdemu kto chce odpowiedzialnie jedzić po drogach aby pojechał na plac, lotnisko albo podobny zamkniety teren i poćwiczył proste rzeczy - chamowanie w zakręcie (ale określonym choćby pustymi butelkami po wodzie mineralnej. Zobaczycie wtedy o ile się człowiek myli w przewidywaniach. Nie ma mocnych bez treningu nie uda się w sytuacji ekstremalnej na drodze zachowywać w sposób prawidłowy - bo niby jak człowiek w stresie ma wiedzieć co robić, przypomnijcie sobie jak się uczyliście jezdzić nie było to takie oczywiste jak teraz po "treningu" w postaci codziennej jazdy. To tak jak z rowerem tego nie da się nauczyć tylko z książek.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się te zdjęcia jakoś nie podobają....

Coś mi się wydaje w nich nienaturalne - tak jakby były ustawiane.

Za ładnie to wszystko wyglada...

Np porozrzucane plastiki - tak jakoś jakby ktoś je specjalnie porozrzucał.

A brak mi jakichkolwiek śladów rozlanych płynów (olej z miski olejowej i silnika , olej z skrzyni , płyn chamulcowy , krew......

Np pod silnikiem jest sucho.

A do tego niby takie wielkie uderzenie a szyba tylna jakaś taka cała - nawet amortyzatorów nie wyrwało.

Ręczny chyba zaciągnięty.....

A drzewo jakiś bardzo dziwnie z kory obdarte - tak wysoko??? a pod czesciami owiniętymi jest kora....

Coś jest dziwnego.

Może się czepiam - ale.... może pod tymi przescieradłami są manekiny....

Tylko po co ktoś by to robił??


250-baniak.HQI 150w+2x39w T5 +2x24T5 + nocne , cyrkul. 9000l ,pełen Balling ,odpieniacz ??, LR 30kg. Silunaria ,Xenia ,Sacropython ,Clavularia ,grzybki ,Oceanaris x2 ?limaki turbo x3 (kilka twardych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedna rzecz:Ziemia nie jest "zorana" a powinny być jakieś ślady na ziemi hamowania albo w chwili gdy rozpadało sie auto jakieś ślady "tarcia" części o ziemie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A moze to jest wizja lokalna zorganizowana na rzecz ludzi zajmujących się określeniem przyczynami wypadku?

Samochód owinoł się wysoko na drzewie.

Dlatego tam brak kory.

a brak płynów to tylko dlatego ,że na magazynie policyjnym wszystko ładnie wyczyccili.


250-baniak.HQI 150w+2x39w T5 +2x24T5 + nocne , cyrkul. 9000l ,pełen Balling ,odpieniacz ??, LR 30kg. Silunaria ,Xenia ,Sacropython ,Clavularia ,grzybki ,Oceanaris x2 ?limaki turbo x3 (kilka twardych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tam szybę widać?!

Koleś zapierdzielał grubo ponad 100, jak lecisz bokiem to prędkościomierz może pokazywać i 0km/h, a przy "normalnej" prędkości fury się tak na drzewach nie zawijają.


Pozdrawiam Jacek 3_2.gif 370l, sump 100l, 40kg LR, 4*T5 54W DSCF2002.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie wystarczy że miał zblokowane koła i już ma 0 na budziku, a płyny wsiąkają szybko w piasek


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewno ze lecial ponad sto i to pewnie grubo.

Stawiam na to ze zlapal pobocze, byc moze przy wyprzedzaniu.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.