g.renoir Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieter25 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra ! Hehe dobre Na to wygląda że tak myśleli.No ale w erybce nie pytają o nick z NR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek25 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 znani stali "zaprzyjaznieni" klijenci sa traktowani normalnie nie maja powodow do nazekan z anonimowymi(internetowymi)klijentami jak widac nie jest juz tak rozowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Haze Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Zawsze masz 10dniowe prawo zwrotu zakupów zrobionych przez Internet. Nieznajomość prawa szkodzi. Pan Tomek chce się dogadać, nie dałeś nawet fotki gruzu. Temat został zamknięty zapewne dlatego, żeby skończyć dyskusję. Jak już mówiłem, 10-dniowe prawo zwrotu. Mogłeś powiedzieć, że chcesz swoja kasę i odesłać gruz. Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra ! a ja się zastanawiam na co Ty liczysz zakładając kolejny wątek???? Może chcesz ostrzeżenie dostać Wreszcie zdymisjonowana..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek25 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 temat zostal zamkniety z zupelnie innego powodu ale to temat na inny temat a co do nieznajomosci prawa czym jest sprzedaz towaru niezgodnego z opisem? a zwrot towaru to na koszt sklepu?pytam powaznie bo nie wiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laskamen Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 nie licz że zwrócisz towar na koszt sklepu. Mi też się kiedyś trafiło, że przesłali mi nie taki towar co zamówiłem i zwróciłem go ale przesyłka na mój koszt była. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 (edytowane) zwruciłem go ale przesyłka na mój koszt była. Ja proponuje zwrÓcić uwagę na poprawną pisownie.... Problem należy najpierw wyjaśnić ze sprzedawcą, a nie bić piane na prawo i lewo. Znam Tomka i Łukasza i nigdy nie było problemu z reklamacją czy towarem który kupiłem przez pomyłkę. Zawsze mogłem zwrócić lub wymienić na inny. Proponuje jak wyżej najpierw rozmowa ze sprzedawcą i próba reklamacji, wyjaśnienia wątpliwości. Edytowane 10 Stycznia 2014 przez rekin (wyświetl historię edycji) Wreszcie zdymisjonowana..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Ja nie rozumiem, dlaczego ludzie od razu pienia. Taki temat o każdym sklepie jak najbardziej jest na miejscu. Po to jest forum i ludzie na nim aby wyrazili własne zdanie, a najlepiej gdy może ktoś się wypowiedzieć kto w tym sklepie zakupy robil. Bez względu czy opinia jest pozytywna czy negatywna - jest ona weryfikowana przez innych uzytkownikow które pisza swoje spostrzeżenia. Takie sytuacje, sa pomocne dla wszystkich, zarówno dla kupujących jak i samych wlascicieli sklepow. Zarówno jedni jak i drudzy mogą wykazac się rzetelnym podejściem do tematu reklamacji. Mimo, ze i mi się "trafilo" z tym "gruzem" to z checia wyraziłem swoja opinie, ale nie oznacza to ze sklep działa rutynowo w każdym przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2014 Wątek został zamknięty ponieważ zawartość dalece odbierała od tematu. Wszystkim którzy maja ochotę wypowiedzieć się na temat jakiegokolwiek sklepu przypominam że mamy od tego specjalny dział na forum i są już założone tematy o wszystkich krajowych sklepach z morszczyzną - zamiast robić bałagan na forum wystarczy odrobina chęci żeby poszukać i tam wyrazić swoją opinię. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach