Skocz do zawartości
g.renoir

eRybka c.d.

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra !

Hehe dobre

Na to wygląda że tak myśleli.No ale w erybce nie pytają o nick z NR :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znani stali "zaprzyjaznieni" klijenci sa traktowani normalnie nie maja powodow do nazekan z anonimowymi(internetowymi)klijentami jak widac nie jest juz tak rozowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze masz 10dniowe prawo zwrotu zakupów zrobionych przez Internet.

Nieznajomość prawa szkodzi.

Pan Tomek chce się dogadać, nie dałeś nawet fotki gruzu.

Temat został zamknięty zapewne dlatego, żeby skończyć dyskusję.

Jak już mówiłem, 10-dniowe prawo zwrotu. Mogłeś powiedzieć, że chcesz swoja kasę i odesłać gruz.

Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie chcialem tylko zapytac w tym temacie co zostal zamkniety bo nie zdazylem odpisac. Na co liczyli ci wszyscy co bronili sklepu jak sprawa byla ewidentna ? Przeciez pisali ludzie ktorzy kupili ten gruz podstawkowy kilka msc temu i zostali z tym odpadem z kwitkiem. Wiec na co oni liczyli ? Na jakis rabat ? Ze p.Veronika zanotuje i wynagrodzi? Masakra !

a ja się zastanawiam na co Ty liczysz zakładając kolejny wątek???? Może chcesz ostrzeżenie dostać :p


d4de0a021b7dcb2f19d2db8c778d364fu426a393.png

Wreszcie zdymisjonowana.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat zostal zamkniety z zupelnie innego powodu ale to temat na inny temat

a co do nieznajomosci prawa czym jest sprzedaz towaru niezgodnego z opisem?

a zwrot towaru to na koszt sklepu?pytam powaznie bo nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie licz że zwrócisz towar na koszt sklepu. Mi też się kiedyś trafiło, że przesłali mi nie taki towar co zamówiłem i zwróciłem go ale przesyłka na mój koszt była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwruciłem go ale przesyłka na mój koszt była.

Ja proponuje zwrÓcić uwagę na poprawną pisownie....

Problem należy najpierw wyjaśnić ze sprzedawcą, a nie bić piane na prawo i lewo.

Znam Tomka i Łukasza i nigdy nie było problemu z reklamacją czy towarem który kupiłem przez pomyłkę. Zawsze mogłem zwrócić lub wymienić na inny.

Proponuje jak wyżej najpierw rozmowa ze sprzedawcą i próba reklamacji, wyjaśnienia wątpliwości.

Edytowane przez rekin (wyświetl historię edycji)

d4de0a021b7dcb2f19d2db8c778d364fu426a393.png

Wreszcie zdymisjonowana.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem, dlaczego ludzie od razu pienia. Taki temat o każdym sklepie jak najbardziej jest na miejscu. Po to jest forum i ludzie na nim aby wyrazili własne zdanie, a najlepiej gdy może ktoś się wypowiedzieć kto w tym sklepie zakupy robil. Bez względu czy opinia jest pozytywna czy negatywna - jest ona weryfikowana przez innych uzytkownikow które pisza swoje spostrzeżenia. Takie sytuacje, sa pomocne dla wszystkich, zarówno dla kupujących jak i samych wlascicieli sklepow. Zarówno jedni jak i drudzy mogą wykazac się rzetelnym podejściem do tematu reklamacji. Mimo, ze i mi się "trafilo" z tym "gruzem" to z checia wyraziłem swoja opinie, ale nie oznacza to ze sklep działa rutynowo w każdym przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek został zamknięty ponieważ zawartość dalece odbierała od tematu. Wszystkim którzy maja ochotę wypowiedzieć się na temat jakiegokolwiek sklepu przypominam że mamy od tego specjalny dział na forum i są już założone tematy o wszystkich krajowych sklepach z morszczyzną - zamiast robić bałagan na forum wystarczy odrobina chęci żeby poszukać i tam wyrazić swoją opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.