Skocz do zawartości
volf

transformator do led

Rekomendowane odpowiedzi

Przy zmianie oświetlenia zdemontowałem taki transformator,podłączone były 3 lampki 12V 50W na trzech osobnych wyjściach. jestem zielony z elektroniki a chciałbym się pobawić z led i moje pytanie,czy się nadaje,są trzy wyjścia ale 11,5V to jak do tego dopasować ilość ledów i jakie. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, z elektroniki najlepszy nie jestem, ale wedlug mnie transformator daje prad zmienny a do led potrzebujesz staly, przy 11,5 jest pofalowany znaczek (~) co by tez o tym swiadczylo. Musial bys dolozyc jakis mostek greatza czy cos zeby to zadzialalo.


120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest pofalowany,jest prosta kreska - czarna magia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żadna czarna magia , nie wiem co tam widzisz jest to najzwyklejszy transformator napięcia zmiennego i nie nadaje się do bezpośredniego podpięcia pod ledy


299L(100x65x46) plus sump . Oświetlenie 2x24w t5 Narva Blue 2 i Sylvania Marinestar + LED 36W +LED 18W 3xUV , 2xRB, 1Blue+80W LED CHIP .Odpieniacz Deltec SC 1350, skały około 12 kg sucha , 20 kg żywy piasek red sea live reef , cyrkulacja RW-15 , obiegówka Jebao 3000 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na pewno nie nadje się do ledów gdyż ledy zasilane są prądem stałym a transformatory zmieniają tylko wartość napięcia(V) i natężenia(A) a nie częstotliwości. W dodatku transformatory nie działają na prądzie stałym. Do ledów musisz kupić odpowiedni zasilacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi