Skocz do zawartości
siatkarz5

Odradzam zakupy w sklepie na Tatarskiej

Rekomendowane odpowiedzi

Czuje się w obowiązku, aby poinformować wszystkich, iż kiedyś zachwalałem, teraz niestety mam bardzo złą opinie o hurtowni w Krakowie na ulicy Tatarskiej.

Od dłuższego czasu (kilka miesięcy) zauważyłem że właściciele sklepu pozyskawszy stałych odbiorców zmienili politykę handlu. Nie jest to tylko moja opinia.

Jeżeli ktokolwiek zdecyduje się na zakup przestrzegam, dobrze się zastanowić szkoda kasy.

Mógłbym się rozpisywać jakie to mnie czy moich znajomych spotkały incydenty przy zakupach, ale nie mam czasu może przy najbliższej okazji dopisze kilka słów

Tylko zastanawiam się czy Francuzi nie zdają sobie sprawy że takie postępowanie jest dobre na krótka metę, ponieważ opinia bynajmniej w Krakowie tego sklepu czy tam hurtowni jest już bardzo kiepska i sądzę że odbudowanie jej będzie trudne

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż po prostu za jakiś czas zwiną firmę. Na Kalwaryjskiej na akwarium wisi kartka,ze sprzedadzą całość. Może chcą postawić nowe, nie pytałam, ale raczej czarno to widzę. Na ulicy Szlak likwidacja sklepu. no i co nam zostało Francuzi albo wydzieczka do Berlina....


 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nasze sklepy są poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu paranoja - chyba im wszystkim zaszkodziły upały...

Przykład: szukam "na gwałt" soli. Chcę kupić wiaderko 25kg (najlepiej ReefCrystals albo Tropic Marine).

Pomijąjąc burdel na stronach sklepów (w sensie: towar na stanie, a w rzeczywistości go nie ma) to próby kupna są bardzo długotrwałe i uciążliwe.

Przec cały dzień nie można dodzwonić się na żaden z numerów Aquariusa (ani komórka, ani stacjonarny). Ten to już wogóle wali w 4 litery - na dzien dobry każda sól po 10zł, pożniej po 15zł, na stronie jest, w sklepie nie ma.

Siren - generalny dystrybutor oczywiście nie odbiera telefonów w godzinach pracy - mają atrakcyjną cenę, ale przecież nie pojadę do zamkniętego sklepu - zwłaszcza, że codzinnie wygląda on jakby się zwijali...

Przemek podobnie - 16.00 ale w sklepie Go już nie ma. Cena z kosmosu (o ponad 60zł wyższa) - brak chęci negocjacji, generalnie znowu olewka.

Odechciewa mi się wogóle zakupów gdziekolwiek - na razie temat podjęła Colisa z rewelacyjną ceną poniżej 10zł za kg Reef Cristals.


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@siatkarz5 podziel sie swoimi historiami, bo ja u Francuzow kupilem juz mase rzeczy i nie narzekam- moze to kwestia mojego czaru osobistego:D ale mowiac szczerze, to watpie.. Ponadto WSZYSTKO co u nich kupilem zawsze bylo w dobrej kondycji, a na szczepki akropor czekalem kilka tygodni, bo Olivier nie chcial mi sprzedac takich co sie nie chca otwierac. A i pogadac z sensem zawsze mozna.. No nie wiem co Cie takiego strasznego spotkalo......


Niestety nie tak duza jak zamierzalem, ale praca w toku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kraszan w Siren maja na bank 20 i 25 kg, ale trzeba sie dodzwonic do nich. Takze Tomek ma 20 i 25kg poniewaz kupowalem ostatnio u niego. Wzialem 25kg to na dwa lata albo i dluzej bede mial spokoj i mi lata czy ta sol jest czy za miesiac bedzie :-)

Aquarius jest na Helu teraz i robia wystawe ryb i korali. Beda chyba dopiero pod koniec sierpnia, ale na mejla mi odpisal o koniki poniewaz tylko te chcialem kupic i nie widzialem aby ktos inny mial.

BTW ma ktos, albo wie gdzie moge kupic konika w kolorze bialym albo zoltym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zolte wlasnie byly swego czasu na Tatarskiej w Krakowie- zadzwon:)


Niestety nie tak duza jak zamierzalem, ale praca w toku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kraszan - teraz to już przesadziłeś.

Dzwoni do mnie Tomek(Jałoś) po 16 i pyta o sól 25kg Reef Crystal - więc powiedziałem mu, że niestety teraz już mu nie powiem - jestem w domu z dziecmi, a pracownicy byli do 16 w sklepie - i moge jedynie to sprawdzic za godzinę. Na to Tomek -ok, zadzowni później. Dzwoni po chwili i pyta czy jest możliwośc zejscia z ceny , bo mamy drożej niż inni - na to ja, ze sprawdze, moze się zmieniły ceny, ale to najszybciej za godzinę - nie mam teraz jak tego zrobic. Jeśli ceny się zmieniły - to oczywiście dam dużo lepszą cenę.

I tak to wyglądało - co Ty piszesz o jakiejś olewce? Przepraszam za to że skończyłem pracę o 16 i udało mi się wyjśc wczesniej do domu - ale wydawało mi się, że to co przekaząłem Tomkowi przez telefon było jasne i zrozumiałe - i nie widzę tu żadnej olewki.

Faktycznie, najlepiej to w ogóle nie odbierac telefonw - wtedy posądzony tylko o to że ich nie odbieram :)


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek - sądziłem, że sklep czynny jest do 18.00 (99% sklepów tak pracuje) - więc sorry... Teraz sprawdziłem na stronie, że masz do 16.00...

A powyższy post jest wynikiem frustracji całodniowym poszukiwaniem soli... normalnie wszędzie kłody pod nogi... Potrzebna jest większa podmiana (muszę zrobić na jutro ze 300 l solanki), niby 3 specjalistyczne sklepy "pod ręką" a wszędzie schody. Oczywiscie najbardziej wku...ący jest Siren, Aquarius też nie grzeszy dbałością o klienta, a do Ciebie Przemku dzwoniliśmy na końcu bo... miałeś najwyższą cenę - a po sól chcieliśmy przyjechać jeszcze dziś... Tomek postanowił "ponegocjować", nic z tego nie wyszło, przekazał mi jak się sprawy mają i to przelało czarę goryczy... No ale skoro reef-shop jest do 16.00 to rzeczywiscie dzwoniliśmy praktycznie po fajrancie...


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż flustracja czy nie mam już tez dosyć ignorancji i czekania na łaskawe przesłanie zamówień z kwietnia (na szczęście tego roku) ze sklepu UM-UM Pana Przemka ...bardzo proszę , wręcz błagam o weryfikację zamówień z kwietnia Panie Przemku , czy nie sądzi Pan że to już totalna olewka ????? KWIECIEŃ ??????

Prosze mi nie pisać o dziwnych odpowiedziach Pana czy pracownicy niejakiej IRMINY to już z jej strony całkiem przekręt " nie mozemy załatwić (w ofercie nadal) bo dystrybutor nie ma tych produktów (bajer straszny nie ma Tropic Marin Pro-Coral Mineral czy zaworka AM ????? a najlepsza zlewka to "proszę podać nr konta zwrócimy pieniądze (po 3 miesiącach) ale teraz Panu nie odpiszę bo jestem na wakacjach " hehehe daj nr konta ale odpiszę jak wrócę z wakacji ..... ale JAJA ...nie chcę pieniędzy !!!!! chcę towar , nie po to czekałem taki szmat czasu !!!!

Wszystkie te głatkie słówka to jeden wielki bajer ale niestety bez klasy bo choć dobry bajer to połowa sukcesu to każdy musi mieć w sobie choć trochę klasy i honoru

nie dziwię się Kraszanowi bo to wszystko (zachowanie i olewanie) to może człowieka dobić , gdzie do cholery koleżeństwo i jednośc MORSZCZAKÓW , czyżby zamieniona na jedność OLEWATORÓW ?????

Pewnie podpadnę Panu łaskawcy ale cóż mam już dosyć ignorancji


Wreszcie !!!! 425 l profil, komin 22 l, sump280 l, Turboflotor 5000 shorty , DELTEC PF601S, Obieg DELTEC HLP 5250, WEIPRO LM150 (3x150HQI + 2 T8 54W aktynika) cyrkulacja TUNZE 7240/2 + TUNZE TS12 6100 + multikontroler, 130kg skały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jerzol - nie zrozum mnie zle, ale sprawa dla mnie jest już dawno zamknieta - kilka razy od samego poczatku Irmina proponowała Tobie zwrot pieniędzy za rzeczy których nie ma - zawsze dokonywałeś wpłaty po złożeniu zamówienia, nie czekając na informacje czy coś jest czy nie ma. I nie rozumiem Ciebie w ogóle już chłopie - wysyłasz do Irminy listy(bodajże przed dwoma dniami) że sprawę naszego sklepu nagłośniłeś w mediach i prasie, że czas działa na naszą niekorzyśc itd - a nie potrafisz odpisac na prost list, w którym Irmina prosi Cię(już kilkukrotnie!!!!!!!) o podanie nr konta do zwrotu pieniędzy za produkty KTÓRYCH NIE MA W POLSCE, NIE JESTESMYICH IMPORTEREM BO WYLĄCZNOŚC MA FIRMA ZACZYNAJĄCA SIĘ NA S I KOŃCZĄCA SIĘ NA N I NIE MAMY SKĄD ICH WZIĄŚC - O CZYM IRMINA WIELOKROTNIE CIĘ JUŻ INFORMOWAŁA. Czy ty chłopie dostajesz te listy? Bo już mam dosy powoli ciągłego obrabiania mi d..., w szcególnosci tu zas na forum - i czytanie zlosliwosci, ze "nie wiem ile ten post tu będzie" itd. Mam już tego dośc - nie jesteś zadowolony z obsługi naszego sklepu - szczerze żałuję, naprawde, nie możemy zrealizowac Twojego zamówienia - podaj nr konta, zwrócimy Ci pieniadze, nie będziesz już składał zamówień w naszym sklepie - ale prosze tez nie zabieraj już żadnego głosu w tej sprawie - zakończmy to. Bo mam już tego serdecznie dosyc. Ja także jestem człowiekiem - i jak czegoś nie lubię, na kimś się zawiodłem - to nie kupuję tam, nie odzywam się do tej osoby(lub wszystko naraz) - temat dla mnie się kończy.

Dla Twojej informacji - niejaka Irmina to moja żona - to po pierwsze. Po drugie - czytaj prosze ze zrozumieniem - unikniesz w życiu wielu nieporozumień. Poprosiła Cię o numer konta, abyś wysłał na adres supply@reefshop.pl , ponieważ w firmie JEJ(NAS) TERAZ NIE MA GDYZ MAMY PRZERWE URLOPOWĄ - czyli z adresów firmowych poczty szybko nie odbierze - czyli po to kazała Ci wysłac na adres supply@reefshop.pl aby Ci jak najszybciej zwrócic pieniądze. Czy to takie skomplikowane - myślę ze bez trudu potrafisz zobaczyc informację na stronie głównej sklepu. Napisałeś? Nie - bo po co - lepije znowu d... obrobic, zgadza się? Mam nadzieję że Ci to chociaz humor poprawiło. . Więc nie pisz, że Irmina napisała Ci, ze zrobi przelew PO POWROCIE Z WAKACJI.

I ostatnie słowo - skoro napisała Ci, ŻE CZEGOŚ NIESTETY NIE MA I NIE WIEMY KIEDY BĘDZIE, BO TAKIE GŁUPOKOWATE ODPOWIEDZI DOSTAJEMY OD DYSTRUBUTORA TM - to powiedz mi, mam Ci to wyprodukowac w piwnicy? Czy też może dalej poczekac i usłyszec że jestem złodziejem i oszustem po wpłaciłes pieniądze i nawet nikt nie zechciał Ci odpisac i zaproponowac zwrot pieniędzy.

Prosze Cię - nie odpisuj mi tu - jak tak bardzo jestes zmęczony moją osobą i niezadowolony z obsługi sklepu - nie widzę innej możliwości jak zaproponowanie Tobie nie odwiedzania tego serwisu - bowiem ja zamierzam tu dalej zaglądac a nie życzę sobie prywatnie ciągłego jeżdżenia po mojej d.... - czy Ci się to podoba czy nie, ten serwis nalezy do mnie i mojej firmy - i jak do tej pory nie usuwałem żadnych negatywnych opini - ale powoli zaczynam się nad tym zastanawiac. Widze ze tego typu rozwiazania sprawdzają się drugim alternatywnym forum - i widnieją tam jedyne i słuszne opinie na temat ulubionego sklepu.(tak a propo złośliwych uwag niektórych osób - z Tomkiem znamy się, ba powiem więcej wpsółpracujemy - i to najwięcej złosliwości właśnie i "znawców" odzywa się taich, którzy próbują zrobic niezdrową atmosferę między nami.

Wracajac do tematu - nie pisz mi o ignorancji - powinieneś wiedziec, ze jeśli kogoś cytujesz, to rób to tak jak jest w oryginale, bowiem to nie konkurs twórczości i swobodnej interpretacji utwórów Brzechwy - opisując w ten sposób listy Irminy po prostu kłamiesz i przedstawiasz ją w niekorzystnym swietle - wiesz bowiem doskonale od jak dawna proponujemy Ci zwrot pieniędzy - o czym Ty nie chcesz słyszec - co więc mam zrobic - samemu to wyprodukowac??

Naprawde - dla dobra tego forum i zdrowej atmosfery proszę nie pisz nic w postach nie dotyczacych Ciebie bezposrednio - Twoją opinię o mnie i moim sklepie już wszyscy poznali i na tym wystarczy.

EOT


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mi sie wydaje ze ten topic dotyczyl sklepu na tatarskiej.:) No i wlasnie wracajac do tego chcialbym zapytac czym tak zawinil ten sklep bo planuje niedlugo sie tam wybrac a mieszkam dosc daleko. Ostatnio jak tam bylem dostalem 2 pustelniki i zoanthusa gratis takze mi sie calkiem podobalo :) ale mysle ze to po czesci zasluga siostry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ladnie upal daje po glowach... :)


Akwarium 120 x 65 x 60 | Sump 80 x 50 x 40 | 2 x Reef Flare Pro M | UltraReef Akula UKS 200 | 2 x Tunze 6055 | ATB Airstar 5000

ClariSea 5000 | Węgiel | UVC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bart- ja siostry nie mam i sobie jakos radze:D Naprawde, poza tym, ze pare razy chlopow nie zastalem (ale to bylo tak, ze jechalem po drodze i nie zadzwonilem do Olivera, wiec w sumie moja wina..), to zadnych wpadek.


Niestety nie tak duza jak zamierzalem, ale praca w toku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tez doloze swoje 3 grosze:

Przy okazji bycia w grodzie Kraka odwiedzilem TIRNo, nastepnie pojechalem sobie do Oliviera. Strasznie ciezko bylo znalezc wejscie ( niestety nie pamietalem tych zdjec z ich strony).

Okazalo sie ze maja zamkniete, ale na drzwiach sa telefony. Zadzwonilem ze 4 razy, bo nikt nie odbieral. Troche wkurzony ( dzien wczesniej rozmawialem z Olivierem pytajac czy maja otwarte codziennie - i to potwierdzil), wsiadam w samochod, a tu dzwoni telefon. Ku mojemu zaskoczeniu Olivier oddzwonil, i po chwili juz mieli otwarte.

Inna sprawa ze ceny to maja takie jak sobie w danym momencie wymysla, ale i da sie cos wynegocjowac.

Wrocilem wtedy do domu z kilkoma "czarami" w calkiem dobrej cenie.

Nastepnym razem wezme ze soba zonke :).


-----------------

Przeszłość: 30 litrów, 54 litry

-----------------

AKTUALNIE: 160 litrów w obiegu (128l + 32l w sumpie),LED DIY, 4 blazny,1 pustelnik,4slimole, 15kg LR, różne miękasy, trochę twardych i niefoto ----------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopisze sie :)

Irminia - super kontakt - fajna masz zone :)

Przemek - conajmniej sredni kontakt

Pogniewalem sie troche na reef.. i um, teraz jednak stwierdzam, ze polski rynek akwarystyki moreskiej jest w powijakach...

Nie bede analizowal, lecz sklepy Przemka sa w czolowce.

Niedlugo bede zamiawial cos w UM... zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest w powijakch :) To wina ustoju politycznego :)

A ak poważnie to też byłem (jestem) obrażony na um-um

Ale róźni ludzie też są obrażni na moją firmę :)

Zawsze (ale to zawsze) zjajdzie się ktoś, komu nie wiem jak bardzo będziesz wchodził do d..y (będziesz miły, uprzejmy i wogóle) a jemu coś i tak i tak się nie spodoba. :)

BO TAKI JEST BIZNES i TAKI JETS ŚWIAT

"ON ładny ONA ładna a małżeństwo do d.y"


star.gifTo,że nie mam w tej chwili czasu na morszczyznę nie znaczy, że jš porzuciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i prosz? ...walczymy o demokracj? ale jej nie stosujemy ....gadu gadu a? sie nie chce broni? swoich racji ale by? g??bem te? nie chc? .... po co mi zwrot pieni?dzy i pr?by dorabiania w piwnicy skoro na TWEJ stronie masz nadal : http://www.um-um.pl/product_info.php?products_id=2492 to jeden z tak trudno dostepnych produkt?w na kt?ry przyjmujesz zam?wienie a potem chcesz zwraca? pieni?dze , kolejny ???? prosze bardzo : http://www.um-um.pl/product_info.php?products_id=2747 te? do zrobienia pono? w piwnicy , moze i tak ale skoro masz to w ofercie niezmiennie od kwietnia to po co chcesz mi zwraca? pieni?dze tak cz?sto (dwa razy) ??????

Mozemy dalej wymienia? : http://www.um-um.pl/product_info.php?products_id=2506 te? nie do osi?gni?cia a jednak w ofercie sklepu UM-UM !!!!! czy to czary ??? nie to mo?e dzia? rzeczy nieosi?galnych ??? nie to dzia? TESTY sklepu UM-UM pono? dostepny , a wi?c kto tu d...? obrabia ???? KA?DY kto ro?ci prawo do normalno?ci ???? Masz s?uszno?? o wzajemnej niech?ci do Twej sprzeda?y a moich dalszych zakup?w ale nadal pozostaje wzajemny szacunek kt?ry Ty mylisz rozmywaj?c zwrotem pieni?dzy co to za wyj?cie tym bardziej ?e od momentu zam?wienia czyli od kwietnia na stronie sklepu jak pokaza?em wy?ej jest w ofercie !!!!! to ja jestem nie w porz?dku ???? no i temat ostatni (tego najbardziej sie obawiam) po wielkich trudach pojawia sie pompa (widmo) Deltec'a HLP 4040 po pod?aczeniu w poniedzia?ek , w ?rod? przestaje dzia?a? !!!!!! i co dalej ???? no c?? pomijaj?c strach kiedy po reklamacji wr?ci - pozostaje kwestia najwa?niejsza , mimo ?e produkt zam?wiony w UM-UM paczka przysz?a bezpo?rednio ze sklepu z Niemiec no i bez rachunku (oczywi?cie rozumiem ?e jak to cz?sto niestety bywa , trudno?ci, braki , piwnica itd - ciesz? si? ?e jest ale gdzie j? teraz wys?a? , jak? gwarancj? przedstawi? skoro jej nie mam ??????)

Tak wi?c Przemku bez emocji ...trzeba sobie po m?sku odpowiedzie? co jest grane a nie jak zwykle spraw? pr?bowa? za?atwi? du?o i szybko m?wi?c tudzie? pisz?c

Oczywi?cie nadal b?d? fanem Twego forum i uwa?am ?e to najlepsza rzecz jaka istnieje dla morszczak?w co dzi?ki Tobie mamy i tu jeste? WIELKI i tu Ci? podziwiam i szanuj?

Pozdrawiam


Wreszcie !!!! 425 l profil, komin 22 l, sump280 l, Turboflotor 5000 shorty , DELTEC PF601S, Obieg DELTEC HLP 5250, WEIPRO LM150 (3x150HQI + 2 T8 54W aktynika) cyrkulacja TUNZE 7240/2 + TUNZE TS12 6100 + multikontroler, 130kg skały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jerzol_kominiarz sprawdz na stronie Stefana czy ma to co wczesniej tu wkleilem Tropica i Ci to przywioze z reszta zabawek :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jerzol - o jakim strachu ty mówisz? Informowałem Cię, że z pompami był problem - chciałem sprawę załatwic jak najszbyciej(i niestety mniej korzystnie dla nas jako sklepu) i poprosiłem zaprzyjaźniony sklep o wysyłkę takiej pompy do Ciebie, z niemiec na nasz koszt - prawdę rzecz powiedziawszy nie zarobiliśmy na tym nic - ale chciałem się wywiązac z tego zobowiązania.

Co do produktów w ofercie sklepu - JASNO piszemy ze nie jest to przedstawienie naszych stanów magazynowych - skoro więc dostaje co chwilę zapewnienia importera, ze już, ze zaraz, za kilka dni, w przyszłym tygodniu produkty będą, to mam zatrudniac następne osoby do tego aby sprawdzały tylko i wyłączenie czy produkty które mamy w ofercie są juz dostępne u dostawców? A jak czegoś nie ma dziś, to wycofac je, a jak będzie jutro, to jutro wprowadzic? Tak to sobie wyobrażasz? Jeśli czegoś nie ma dłużej , to po złożeniu zamówienia informujemy Klienta - tego nie ma, tego nie było od jakiegoś czasu - ma byc wtedy i wtedy(ale nie dajemy gwarancji czy będzie - nie mamy na to wpływu). I tak Klient moze podjąc decyzję - czeka, rezygnuje, wybiera zamiennik. Ty po każdym zamówieniu robiłes od razu wpłatę - mimo że wyraźnie napisane jest w sklepie, że osoby robiące przedpłatę prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności produktów.

Myślę, że jest to wystarczająco jasne.

Co do pompy Delteca - wybacz, nie jestem jasnowidzem - czy napisałeś choby słowo że coś jest nie tak z pompą? Na jakiej podstawie sądzisz że reklamacja byłaby nieuznana?? To jakiś absurdalny zarzut z Twojej strony - przypomina mi się dowcip o zajączku co chciał pożyczyc patelnię od wilka - i idąc po schodach do niego myślał sobie co zrobi jak wilk mu odmówi, że będzie mu głupio, że moze się wtedy odgryzie, ze sprawy tak nie zostawi... i jak zapukał do drzwi wilka i ten otworzył mu pytając: W czym Ci mogę pomóc zającu? Zając odpowiedział: A tą patelnię to sobie w d... wsadź..

Sytuacja żywcem identyczna - także chyba to halo teraz to chyba lekko nieuzasadnione jest.

Dlatego zarzucając mi braku reakcji na to iż pompa przestała Ci działac po dwóch dniach zapominasz o tym, ze mnie o tym nie poinformowałeś - dlatego Twoja dalsza częśc wypowiedzi jest po prostu gdybaniem.

I zarzucanie mi, ze najprawdopodobniej miałbyś problemy z rozpatrzeniem reklamacji są conajmniej śmieszne - ZAWSZE staram się iśc na ręke Klientowi - czy to chodzi o sprzęt, czy żywe zwierzęta - jeśli nawet coś zdechnie, wysyłam/daję drugie zwierzę.

Widzisz, znamy się tylko przez www - gdybyś mnie poznał bliżej, to byś wiedział , ze nie należę do osób, które za złotówkę dadzą sobie palec w tyłek wsadzic...

I szkoda w tej sprawie moich nerwów i Twoich postów -jak powiedziałem, nie widze aktualnie innej możliwości jak to, aby zwrócic Ci pieniądze i przeprosic za brak możliwości zrealizowania zamówienia. To wszystko.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie, cala ta sytuacja robi sie juz smieszna, jerzol jesli tak bardzo zalezy Ci na czasie i na realizacji zamowienia, to tak jak Przemek Ci proponuje odbierz pieniadze, ja to kupie, wysle Tobie i bedzie po sprawie.

Nie widze sensu w tym co robisz, Przemek predstawil sytuacje jasno a Ty zachowujesz sie tak jak bys chcial sam otworzyc sklep i probujesz oczernic konkurencje. Skoro na stronie jest napisane, ze nalezy sprawdzic dostepnosc produktu, to pretensje mozesz mniec tylko do siebie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie (Przemek i Jerzol) a nie możecie sobie tej sprawy zakończyc po dżentelmeńsku na boczku, bo dalsze w tym duchu przedstawianie swoich racji zdaje się jest skazane na niepowodzenie i nieczego już nie wniesie do sprawy.


niestety bez akwarium :( ale strasznie tęsknię

"opis moich ex-akwariów http://alexkoz.ovh.org/akwarium/index.html"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście poniosło mnie zbyt mocno ... przepraszam wszystkich i Przemka też , sklepu nie otwieram .... pozdrawiam i żegnam


Wreszcie !!!! 425 l profil, komin 22 l, sump280 l, Turboflotor 5000 shorty , DELTEC PF601S, Obieg DELTEC HLP 5250, WEIPRO LM150 (3x150HQI + 2 T8 54W aktynika) cyrkulacja TUNZE 7240/2 + TUNZE TS12 6100 + multikontroler, 130kg skały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jerzol_kominiarz bez problemu dostaniesz w Korale.pl maja na stanie i nie ma problemow z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem ze z zakupow na tatarskiej jestem bardzo zadowolony. Mila fachowa obsluga i wszystko na miejscu a i zwierzaki bardzo ciekawe. Dostawy co dwa tygodnie takze jak sie czegos nie kupi odrazu to dostanie sie przy nastepnej dostawie. A przedewszystkim co najwaznijesze zwierzeta sa zdrowe i bardzo dobrze pakowane takze nie ma problemu z transportem. I na koniec najwieksza zaleta zwierzeta mozna zobaczyc na zywo jak wygladaja a nie jak w sklepie netowym gdzie zdjecie jest sciagniete z sieci i wklejone na strone i kupuje sie kota w worku. Takze ja ze swojej strony polecam zakupy na tatarskiej.


200 l,ZEOvit system,AM Turboflotor Multi +aquabee 2000 AS igła.

[KZ:bac,food7,start2,Pohl's K-Balance,Pohl's B-Balance,Coral Vitalizer,Pohl's Xtra]

Balling Fauna Marin z mikroelementami FM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jerzol - mnie też nieco poniosło, reszta na priva.

Piotr1 - i tu jesteś w błędzie. Zdjecia oferowanych w naszy sklepie np. koralowców przedstawiają DOKŁADNIE to zwierzę które jest na zdjęciu - a nie gdzieś z internetu.

Co do jakości zwierząt - nie wiem jak sklep na tatarskiej, ale my dajemy GWARANCJĘ iż zwierze przyjmuje pokarm, jest zdrowe i że przeżyje transport - i co najważniejsze, jeśli w przeciągu dwóch tygodni ryba zachoruje i nie przezyje(poza gat. tzw expert only - czyli mątwy, ośmiornice, niektóre wargacze oraz najwrażliwsze pokolce(jak np. hawayensis i achilles) - to dajemy drugie zwierzę. Niestety(dla zwierząt które padły) niektórzy Klienci się już o tym przekonali(na szczęście dla zwierząt i dla nas :) - było ich niewielu) jak to działa - i myślę, ze wystarczająco rekompensuje to ryzyko handlu w sklepie jak nasz(mówię o ofercie ReefShop.pl)

Jeśli to pierwszy zakup Klienta czyli nie znamy się) - jeśli zwierzę padnie w niewyjasnionych okolicznościach to prosimy o przesłanie 1 litrowej próbki wody z akwarium. W innym wypadku wystarczy tylko zdjęcie ryby - lub czasem jest to kwestia "na słowo"

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.